Jump to content

"Sätt i rätt SIM-kort", NOES


Sikorka
 Share

Recommended Posts

Hai2u gusy.

:)

Nämligen så att jag har bytt ifrån Telia --> Comviq på mobilen, porterade över mobilnummret också men nu när jag fått mitt nya SIM-kort hemskickat så ska det jävlas med att Telia är låst till min W880i. Efter att ha tjoppat in det nya kortet i moblien och efter att ha skrivit in PIN-kod så dyker det upp en liten ruta med de djävulska orden "Sätt in rätt SIM-kort" . And therefore, unlock plx. Hittat massa skit på nätet om USB-flash unlocks, olika nummer man kan knappa in eller att man kan lämna in dom och få dem upplåsta - men då kostar det krediter, cash och användning av kreditkort på sidor man inte litar på.

Någon som frivillig som skulle kunna hjälpa mig att låsa upp den gratis?

Tacksam för svar. <3

,>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade detta på Sweunlockers.

http://seunlocksweden.phpbb2.se/forum/view...asc&start=0

Guiden är dock lite för hardcore för mig då jag inte förstår helt riktigt vad man ska tanka för program ifrån 4shared samt en del ord som är en aning förvirrande.

Edit: halp halp

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använde XS++ när jag gjorde om min K750i till en W800i (flashade den alltså). Bara man följer instruktionerna så ska det nog inte vara så svårt. Är det något speciellt du inte fattar så är det bara att fråga, jag kanske kommer ihåg vad sakerna betyder. (Det var ett år sedan snart)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...