Jump to content
Henkibojj

FAQ - vanliga frågor och svar

127 inlägg i denna tråd

Finns det achievments till PC versionen? Jag provade lite snabbt att fuska igår och då stog det att Keeping the street clean eller nått achievments blev låst.

Då tyder det att det finns achievments

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Finns det achievments till PC versionen? Jag provade lite snabbt att fuska igår och då stog det att Keeping the street clean eller nått achievments blev låst.

Om du har ett Windows Live-konto så, ja. :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag kollade på sidan 7 i min manual för att få nummret till ZiT men hittar det inte kollade på sidan 7 där står det bara game controls sen på sidan 20 står det inge heller bara om ZiT.

EDIT: hittade det nu stog på sidan 13 i manualen

Redigerad av Tikki

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag kollade på sidan 7 i min manual för att få nummret till ZiT men hittar det inte kollade på sidan 7 där står det bara game controls sen på sidan 20 står det inge heller bara om ZiT.

EDIT: hittade det nu stog på sidan 13 i manualen

Ska fixa det. Är det PC-manualen du pratar om har det numret på sidan 13? Sidan 7 är i PS3-versionen, jag är inte säker på Xbox 360.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ska fixa det. Är det PC-manualen du pratar om har det numret på sidan 13? Sidan 7 är i PS3-versionen, jag är inte säker på Xbox 360.

Japp sidan 13 i PC-manualen. Eftersom man får den här motion bluren inlaggt efter uppdateringen så kan du göra en FAQ av den

Q: Hur stänger man av motion bluren har spelet till PC?

A: Tryck på "P" för att stänga av den.

Redigerad av Tikki

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Vad föredrar ni SIXAXIS eller vanligt? Vad är "bäst"? Jag spelar ps3

Jag föredrar omladdning av vapen med SIXAXIS,

men styra fordon kan jag inte utala mig om då jag inte har testat det. >_<

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag vill bestämma en date över love-meet.net och när jag trycker på date så försvinner texten. Då antog jag att daten var bestämmd. Men sen när jag stängde av datorn och gick ut på gatan så hände inget.. Vad gör jag för fel?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag vill bestämma en date över love-meet.net och när jag trycker på date så försvinner texten. Då antog jag att daten var bestämmd. Men sen när jag stängde av datorn och gick ut på gatan så hände inget.. Vad gör jag för fel?

Du får ett e-mail av den du vill gå ut med där denne tackar ja eller nej.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag har stött på ett litet problem med brucies race. jag har bara klarat 6 av dem men nu när jag ringer honom och frågar honom efter ett race så säger han bara att det inte finns några och att jag ska ringa senare. Jag har testat att ringa han väldigt många ggr och har ringt både natt/dag/morgon och kväll men det hjälper inte. Jag tror det började efter att jag klarat storyn, nån mer som stött på detta?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag har stött på ett litet problem med brucies race. jag har bara klarat 6 av dem men nu när jag ringer honom och frågar honom efter ett race så säger han bara att det inte finns några och att jag ska ringa senare. Jag har testat att ringa han väldigt många ggr och har ringt både natt/dag/morgon och kväll men det hjälper inte. Jag tror det började efter att jag klarat storyn, nån mer som stött på detta?

Det finns tre race på varje stor ö.

Du måste ringa honom när du är på en ö där du inte har klarat alla redan.

Hoppas du förstår. :confused:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Det finns tre race på varje stor ö.

Du måste ringa honom när du är på en ö där du inte har klarat alla redan.

Hoppas du förstår. :confused:

Jaha det är så det är :( bara jag som är dum då xD ska testa detta nu då :) tack så mkt

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in