Jump to content

FAQ - vanliga frågor och svar


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Jag kollade på sidan 7 i min manual för att få nummret till ZiT men hittar det inte kollade på sidan 7 där står det bara game controls sen på sidan 20 står det inge heller bara om ZiT.

EDIT: hittade det nu stog på sidan 13 i manualen

Ska fixa det. Är det PC-manualen du pratar om har det numret på sidan 13? Sidan 7 är i PS3-versionen, jag är inte säker på Xbox 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska fixa det. Är det PC-manualen du pratar om har det numret på sidan 13? Sidan 7 är i PS3-versionen, jag är inte säker på Xbox 360.

Japp sidan 13 i PC-manualen. Eftersom man får den här motion bluren inlaggt efter uppdateringen så kan du göra en FAQ av den

Q: Hur stänger man av motion bluren har spelet till PC?

A: Tryck på "P" för att stänga av den.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Jag vill bestämma en date över love-meet.net och när jag trycker på date så försvinner texten. Då antog jag att daten var bestämmd. Men sen när jag stängde av datorn och gick ut på gatan så hände inget.. Vad gör jag för fel?

Du får ett e-mail av den du vill gå ut med där denne tackar ja eller nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Jag har stött på ett litet problem med brucies race. jag har bara klarat 6 av dem men nu när jag ringer honom och frågar honom efter ett race så säger han bara att det inte finns några och att jag ska ringa senare. Jag har testat att ringa han väldigt många ggr och har ringt både natt/dag/morgon och kväll men det hjälper inte. Jag tror det började efter att jag klarat storyn, nån mer som stött på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har stött på ett litet problem med brucies race. jag har bara klarat 6 av dem men nu när jag ringer honom och frågar honom efter ett race så säger han bara att det inte finns några och att jag ska ringa senare. Jag har testat att ringa han väldigt många ggr och har ringt både natt/dag/morgon och kväll men det hjälper inte. Jag tror det började efter att jag klarat storyn, nån mer som stött på detta?

Det finns tre race på varje stor ö.

Du måste ringa honom när du är på en ö där du inte har klarat alla redan.

Hoppas du förstår. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...