Jump to content

Förhandsboka


armin
 Share

Recommended Posts

Angående GameShop

Jag har precis kollat på min sida och sett att paketet är levererat, men för säkerhets skull ringde jag kundservice där en mycket trevlig kille berättade att de packat och skickat iväg de flesta paketen (de höll fortfarande på febrilt) till posten som hade införståt att de skulle levereras så snabbt som möjligt, men i och med att de inte hade något "avtal" så kunde han inte garrantera att paketen skulle komma på tisdag, men han var ganska säker.

Det var dessutom många som redan ringt angående samma sak så... de är säkert belastade och behöver inga fler onödiga telefonsamtal. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bokade mitt på cdon i början på mars och drog iväg ett mail nu o frågade.

Fick som svar att dem skickar det idag och att dem inte vet om jag kommer få hämta ut det på posten eller om det kommer i lådan eftersom jag betalade via kort direkt när jag bokade det. Så det är bara till att hålla tummarna att de finns i lådan imorgon:)

Någon annan som har hört nått ifrån cdon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående GameShop

Jag har precis kollat på min sida och sett att paketet är levererat, men för säkerhets skull ringde jag kundservice där en mycket trevlig kille berättade att de packat och skickat iväg de flesta paketen (de höll fortfarande på febrilt) till posten som hade införståt att de skulle levereras så snabbt som möjligt, men i och med att de inte hade något "avtal" så kunde han inte garrantera att paketen skulle komma på tisdag, men han var ganska säker.

Det var dessutom många som redan ringt angående samma sak så... de är säkert belastade och behöver inga fler onödiga telefonsamtal. :confused:

För mig är statusen "bokning" fortfarande XD. Slängde iväg ett mail förut men har inte fått något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EB Games ringde mig och berättade att jag kan komma och hämta ut mitt ex från dom imorron!

*LÄNGTAR!* :confused:

Även jag kan hämta ut mitt spel imorgon på en butik i stan. Dom öppnar kl. 10 så jag hade tänkt åkt in lagom till dess. :( Blir första gången jag "riktigt" köar för någonting, även om det inte lär bli en så stor kö. Möjligt att jag blir den enda. Men ändå. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett meddelande idag från ElGiganten att de skickat GTA IV SE idag vid middagstiden vilket betyder att jag borde få den på Onsdag (om ElGiganten håller löftet om att vara snabbast i Norden) och även om jag hoppas lite på imorgon så skulle det kräva ett mirakel.

Som jag trodde men skönt iallafall att veta att den är påväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigt att köa?

Beställde mitt spel på Webhallen och det är redan skickat till mig (25/04/08) så jag borde/förhoppningsvis få det imorgon...

Problemet är att jag går i skolan då satt, jag får väl vänta till eftermiddag.

Fick okså mitt skickat då, men på posten.se står det:

Här är din försändelse:Uppgift om tid och datum saknas

Försändelsen har inte registrerats hos Posten ännu. Försök gärna igen lite senare.

Visa mer info

Så jag antar att det inte kommer komma på release dagen, då det inte ens är inlämmnat hos posten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett meddelande idag från ElGiganten att de skickat GTA IV SE idag vid middagstiden vilket betyder att jag borde få den på Onsdag (om ElGiganten håller löftet om att vara snabbast i Norden) och även om jag hoppas lite på imorgon så skulle det kräva ett mirakel.

Som jag trodde men skönt iallafall att veta att den är påväg.

Rly? Spel man köper från dischshop tar det bara en dag att få, om man beställer något innan kl 16:00 en dag så får man det dagen efter (så länge man inte bor allt för långt borta)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick okså mitt skickat då, men på posten.se står det:

Här är din försändelse:Uppgift om tid och datum saknas

Försändelsen har inte registrerats hos Posten ännu. Försök gärna igen lite senare.

Visa mer info

Så jag antar att det inte kommer komma på release dagen, då det inte ens är inlämmnat hos posten

Samma här.

Fan vad värdelöst om man inte får ut det imorrn, undrar vad anledningen är. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fick ett samtal fran gameshop. de sa att jag fick valja mellan se och le. le sa fick jag vanta ett par dar. se sa far det imorgon. valde se. orka vanta. hata amerikanska tangentbord! :confused:

Vafa...

Ringde dom och frågade; Vad väljer du, Se eller Le?

Dom som valde Se får spelet imorron.

Dom som valde Le får spelet vid nästa leverans till affären?

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...