Jump to content

Gta IV på P3


DeM57
 Share

Recommended Posts

Jepp, http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast...5&isBlock=1 och välj sedan del två där babblandet om GTA IV börjar 13 minuter och 55 sekunder in på del två.

För er som undrar så handlar det mest om moral och åldersgränser - inget med själva spelet att göra alltså, men väldigt intressant ändå.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skrivit nyhet på GTAnytt för de intresserade. Tackar även DeM57, trots att du är fem sex sju niodubbelbannad där :rolleyes:

No problems, har inte gjort så många "haxnings" försök på senre tid B) Jag hänger mest med mitt gäng på GTAforums nu för tiden. ge mig lite credit bara :wub:

EDIT: lol, var det nödvändig at IP banna mig igen efter at ha varit unbannad i ett halvår? ;)

Redigerad av DeM57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No problems, har inte gjort så många "haxnings" försök på senre tid :rolleyes: Jag hänger mest med mitt gäng på GTAforums nu för tiden. ge mig lite credit bara ;)

EDIT: lol, var det nödvändig at IP banna mig igen efter at ha varit unbannad i ett halvår? B)

Jag gav dig creds i nyheten men du ska uppenbarligen inte ha nån plats på sidan över huvud taget efter att du blivit bannad ~20 gånger. Blev du IPbannad igen (vilket för övrigt är det enda sätt vi bannar folk på) var det inte jag som gjorde det.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gav dig creds i nyheten men fick GB från Sebbe som tog bort den raden. Han sa att du inte ska ha nån plats på sidan över huvud taget efter att du blivit bannad ~20 gånger. Blev du IPbannad igen (vilket för övrigt är det enda sätt vi bannar folk på) var det inte jag som gjorde det.

:rolleyes:...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gav dig creds i nyheten men fick GB från Sebbe som tog bort den raden. Han sa att du inte ska ha nån plats på sidan över huvud taget efter att du blivit bannad ~20 gånger. Blev du IPbannad igen (vilket för övrigt är det enda sätt vi bannar folk på) var det inte jag som gjorde det.

Alltså. Vafan är det med Sebbe? :rolleyes: Riktigt jävla maktfullkomlig. Kan inte du skicka ett PM till mig och berätta hur det är att arbeta med honom? Lovar att inte föra det vidare. B)

Inte utan att man drog på läpparna när man surfade in på GTANytt och ser hur han skrivit att Beffo har sponsrat med GTA-jackor och kamera, eller vad det var. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså. Vafan är det med Sebbe? :rolleyes: Riktigt jävla maktfullkomlig. Kan inte du skicka ett PM till mig och berätta hur det är att arbeta med honom? Lovar att inte föra det vidare. B)

Visst, jag kan skriva lite här nere.

Inte utan att man drog på läpparna när man surfade in på GTANtyt och ser hur han skrivit att Befo har sponsrat med GTA-jackor och kamera, eller vad det var. ;)

Men vad i... det där såg jag inte förrän nu. Jag fick honom att ta ner den superduperübermegastora Beffobannern iallafall, för sånt tål jag inte. Jag jobbar helt gratis när han inte ens går med på att fixa de buggar jag tjatar på honom om i flera månader. Att jobba med honom är ibland att jobba MOT honom. Han (skriver) skrev förr dåliga, simpla nyheter utan vare sig rätt formattering eller klickbara länkar. Nu har han äntligen skaffat oss en layout för nyhetsskriveri som ser ut ungefär som när man postar här, fast med menyer och grejer. Förr skrev vi varendaste liten kodrad helt själva, det var värre än att göra en html-sida i Anteckningar för att man måste tänka på alla grafiska buggar som blir. Inte underligt att man blev sur när jag var den ENDA som gjorde snygga nyheter med bilder, smarta länkar och korrekta källhänvisningar.

Sidan har förresten ingen "jag har glömt lösen"-funktion, så när folk skaffar dubbelkonton blir de bannade. Skriver de mail får de inget svar.

Nu har jag nog pratat tillräckligt illa om GNs ledning för ett tag framöver, så nu vet ni min ståndpunkt i frågan. Min enda, och då menar jag ABSOLUT ENDA belöning för allt jobb man lägger ner på sidan är i form av plus på nyheter (i genomsnitt ett plus på fyra nyheter) och trevliga kommentarer.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka. Jag har funderat på att sluta vid släppet, men arbetsbelastningen kommer ju ändå sjunka till nära noll iom. att det på ett sätt blir slutet för sidan.

Btw, jag hade inte kvar det PMet. Fråga Vice. om du verkligen vill ha det. Det stod ungefär samma saker som ovan.

Blir du moderator här kan du ju lägga av där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...