Jump to content

Snart Gubbar


Renard
 Share

Recommended Posts

Ja gubbar, snart har vi alla hardcore fans IV i våra händer. Många av oss sitter just nu och skakar okontrolerbart, muttrandes "IV" som någon sorts mantra, i alla fall jag. Kan snart inte hålla mig vid mina sinnens fulla bruk längre. Så här mycket har jag aldrig längtat efter något spel, någonsin.

Nu är det så att min fråga till er lyder: Hur mycket längtar ni efter att IV ska släppas om man jämför med de tidigare GTA eller valfritt annat spel.

Som jag sa två stycken upp så längtar jag mer efter IV än något annat spel tidigare. Faktiskt skulle man kunna ta alla de GTA jag längtat efter, slänga ihop den längtan, och ändå bara komma upp till fotknölarna av den längtan jag har efter IV. Hur känner ni det?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag längtar så sjukligt mycket att jag håller på att bli förbannad haha, så jag försöker inte tänka på det, så sitter och spelar ca 9 timmar och lirar Cod 4 för att fördriva tiden , pallar snart inte trycket, och bara det att mp är med i IV är ju helt sanslöst spännande att få lira..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag längtar mer efter GTAIV än något tidigare GTA-spel. Sedan finns det andra spel jag längtat mer efter eller lika mycket men det är klart där uppe i topp med mäst efterlängtade någonsin.

Ärligt talat, nu när det närmar sig så känns det plågsamt varända gång jag blir påmind av GTAIV eller ser något om GTAIV för jag längtar så det gör ont. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag längtade mer för ett år sedan tror jag. Jag har tröttnat på att längta. Överlag spelar jag spel mycket mindre nu än när de tidigare GTAspelen kom, så det kanske är därför jag inte längtar lika mycket, jag kanske har vuxit ifrån spel lite. Men jag är säker på att GTAIV kommer bli asfett och ibland får jag en släng av ordentlig längtan.

Innerst inne känns det lite fel att jag ska köpa det till Xbox, jag hade helst lirat det till PC för att allt skulle vara optimalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...