Jump to content

Team Fortress 2 funkar inte längre.


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hej!Jag har ett problem med mitt Team Fortress 2.Det började igår när jag ändrade från Full Screen till run in a window.Spelet hakade upp sig och stängdes av och när jag skulle starta det igen kommer jag till Source-engine innan allt stängs ner till windows igen.Nån som vet vad felet kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!Jag har ett problem med mitt Team Fortress 2.Det började igår när jag ändrade från Full Screen till run in a window.Spelet hakade upp sig och stängdes av och när jag skulle starta det igen kommer jag till Source-engine innan allt stängs ner till windows igen.Nån som vet vad felet kan vara?

Öppna din CD-Rom på datorn, ta ner byxorna o lägg din k¤k där, ta sedan in den o kolla vad som händer. Det borde funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!Jag har ett problem med mitt Team Fortress 2.Det började igår när jag ändrade från Full Screen till run in a window.Spelet hakade upp sig och stängdes av och när jag skulle starta det igen kommer jag till Source-engine innan allt stängs ner till windows igen.Nån som vet vad felet kan vara?
Funka spelet innan du ändrade?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på de tips som han skrev ja ni ser själva ¨så kände ja att ja fick lov att rapportera Förlåt om de blev fel men han skapade en massa trådar med en massa Skit inlägg tänkte då att nån mod kunde ta bort hans inlägg i denna tråd då de inte hör hemma här typ . :ermm::D

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!Jag har ett problem med mitt Team Fortress 2.Det började igår när jag ändrade från Full Screen till run in a window.Spelet hakade upp sig och stängdes av och när jag skulle starta det igen kommer jag till Source-engine innan allt stängs ner till windows igen.Nån som vet vad felet kan vara?

Pröva ta bort inställnings filen för TF2?

Då nollställs alla inställningar do.c..

Kanske finns namn på filen här...

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vad filen heter?Jag vet inte det.

Nej, det var därför jag länkade till sidan. Men pröva deleta/flytta på:

config_default.cfg (default config.cfg) [gcf]

settings_default.scr (default settings.scr) [gcf]

user.scr (vgui multiplayer options and currents)

user_default.scr (default user.scr) [gcf]

Kan ju vara nån av dom?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nej, det var därför jag länkade till sidan. Men pröva deleta/flytta på:

config_default.cfg (default config.cfg) [gcf]

settings_default.scr (default settings.scr) [gcf]

user.scr (vgui multiplayer options and currents)

user_default.scr (default user.scr) [gcf]

Kan ju vara nån av dom?!

Jag hittade bara config_defualt.cfg och det hjälpte inte att ta bort den iallafall,dom andra hittar jag inte.Jag får leta lite till.

Redigerad av vicecitylife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag letat igenom nästan alla mappar som har med Team Fortress 2 att göra,jag har dock fortfarande inte hittat mer än en fil.

Aha!, RPÖVA DETTA ISTÄLLET!

How do I set the autoconfig launch option?

The -autoconfig launch option will allow Steam to configure the game with the best settings for use on your machine.

Open Steam

Go to the "My Games" tab

Right-click the game which needs to be reconfigured

Select "Properties" from the menu

Click the "Set launch options..." button

Add -autoconfig at the end of the line, be sure to include a space before the " - " and anything before it.

Taget från:

Steam Support

Nu när jag tänker på det borde jag skrivit "Googla!", Men eftersom jag började försöka hjälpa dig så vore det lite taskigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...