Jump to content

Sommartid, dags att ändra klockan


Merkky
 Share

Recommended Posts

Yes! StellHell saved my evening! :naughty: Nu är det sommartid även på forumet. Sommar sommar sommar!

----

Och Deltanator, klockan kommer nog att ställas om vad det lider, men du får acceptera att inga namnbyten görs under en oklart lång framtid. Tror inte det hjälper ett dugg att tjata om det hela tiden. Du har dessutom fått byta namn en gång för länge sedan, så du borde vara nöjd! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes! StellHell saved my evening! :D Nu är det sommartid även på forumet. Sommar sommar sommar!

----

Och Deltanator, klockan kommer nog att ställas om vad det lider, men du får acceptera att inga namnbyten görs under en oklart lång framtid. Tror inte det hjälper ett dugg att tjata om det hela tiden. Du har dessutom fått byta namn en gång för länge sedan, så du borde vara nöjd! ^^

Wow du kommer ihåg det :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är sommartid till och med påtvingat.

Men tiden stämmer inte alls. När jag skriver detta är min datorklocka 22:41, det står att du postade ditt inlägg 23:08. :>

Edit: Doh. Jag hade ställt fram min "forumklocka" själv. Har ändrat tillbaka, och nu stämmer det. ^_^

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...