Jump to content

Hur laddar du upp dagen du skaffar GTA IV?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Gah, vad mysigt! :cry: Ser att du har två kontroller, skaffa en DualShock 3 nu så hinner du få den i tid! Min kommer nån gång i veckan, beräknar jag :o Ungefär 365 kronor kostar den om du importerar. Btw, dina soffor ser rätt obekväma ut. :)

Trådlösa hörlurar säger du, kopplar du dem till teven eller din PS3? Jag har inte lyckats få musik och/eller spelljud till mina USB-hörlurar, så jag antar att det är teven som får hörlurar inkopplade till sig?

Lurarna är kopplade via "hembion" sennheisters RS120, inte särskilt snygga man sköna och prisvärda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ledig hela den veckan då spelet släpps.

Upp på morgonen och attackera brevbäraren,i enbart fillingar, slita upp Avin och köra fort som fan upp till "Affär´n".

Hämta ut spelet och sedan köra ännu fortare tillbaka, Parkera bilen, springa som en OS löpare in i huset och kasta mig ner i min soffa där jag har städat och fixat till belysningen ( kommer se ut som om att jag ska bjuda tjejen på middag?)

Lägga skivan säkert i Xboxet och kasta manualen åt helvete ( förstår inte glädjen med att sitta och plåga sig genom att läsa den skiten när man ska spela det spel som han gått och väntat på hur länge som helst )

och sedan SPELA SPELA SPELA

Hela veckans meny i casa de Conzue kommer enbart bestå av följande:

Två stockar lös snus, En Rapé och en General.

Coca cola och Öl i mängder

Kanske en påse med Random candy.

VI KOMMER BLI DON VITO´S ALLIHOPA EFTER DE VECKOR DÅ SPELET ÄR SLÄPPT :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tisdagen slutar jag klockan ett och dagen därefter är jag ledig så det blir ungefär 30 timmars spelande. Hämtar i alla fall mitt förhandsbokade spel, när jag fått händerna på det lägger jag den i ryggsäcken och går vidare mot Netto. På Netto kommer jag köpa ungefär en hel påse med lösgodis, inget choklad eller annat kletigt, utan vingummin och andra goda saker. Köper också runt 10 hustlers (godaste energidryck som finns) och en flaska coca cola. Det borde räcka. På morgonen innan jag gick till skolan har jag vaknat extra tidigt för att göra som alla gör, jag städar rummet för att få en trevlig miljö. Som tur är känner jag någon som kan öppna mitt PS3 och rengöra den lite, ta bort damm och så vidare... detta gör jag ungefär fem dagar innan jag får spelet, vilket är snart.

Jag lämnar fönstret öppet på morgonen så att här är lagom temperatur så det inte blir svettmiljö så jag luktar över hela kroppen och morsan som klagar att jag ska ta en dusch innan jag får en smäll, detta kan orsaka runt 15 minuters "spelmiss". Men i alla fall... kommer pausa en kvart varannan timme jag spelar, kan pinka lite då och andra personliga saker ;)

När jag äntligen sätter in skivan kommer jag attt vara helspänd, denna gång ska det gå mycket bättre än då jag fick San Andreas. Råkade stöta till ett glas cola över fodralet så att min manual och karta blev fula och skrynkliga, tur nog var skivan redan i mitt PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag rekomenderar starkt

Franks_500_997878_0.jpg

Om ni kan hitta den i er butik så får ni det gött. En jävligt god energidryck som dessutom är väldigt uppiggande. Så fort man tar en klunk så känner man nästan hur ögonen spärras upp. ;)

Cyprez, kan du inte bara låtsas bli sjuk någon dag innan. Eller BLI sjuk. Finns någon topic här på forumet fullt med ideer på hur man kan bli sjuk snabbt, har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars är det väl bara att ringa in och sjukanmäla sig själv? Fast dock kräver ju det att man har föräldrar som jobbar under tiden man har skola ;)

Själv laddar jag inte upp på något särskilt sätt, efter att jag slutat skolan på tisdag (möjligt att jag drar ner på lunchrasten och köper) så drar jag ner och köper spelet och 2 coca cola. Inget godis eller chips, mitt enda tilltugg är tuggummi! Aldrig gillat godis särskilt mycket, varför vet jag inte. Sen blir det raska steg till bussen, hoppar in och bara njuter av att se fodralet, när jag hoppat av bussen halvspringer jag hem och startar spelet och njuter av introt, tänker på hur länge jag väntat på detta otroliga spel.

Blir knappast hardcore mission utan jag har alltid tagit det lugnt med uppdragen i GTA, annars spelar man inte GTA rätt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tagit ledigt på tisdagen då spelet släpps för att åka in till stan och köpa det. Köper då i samma veva ett gäng med energidrycker (JA, det är jobbigt att spela TV-spel). Förhoppningsvis får jag tag på ett ex. Om inte, så får jag köpa en subwaymacka och åka hem. Men får jag väl med mig ett exemplar hem så kommer jag stänga in mig på rummet, rulla ner persiennerna och dra på mitt grymma ljudsystem. Starta konsollen och stoppa in skivan och sen njuta av det klassiska introt. :')

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För oss som går första året i gymnasiet så är det ju nationella på tisdamorgon:/ men men, man drar fan hem dirr efter det:) runt 12 kanske

Se till att tänka på något annat så du inte svarar "Niko" på varenda fråga, eller nåt. (Überlame skämt, jag vet.)

Men se till att inte bara skriva nån skit för att komma hem och spela så fort som möjligt. Spelet kan vänta :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se till att tänka på något annat så du inte svarar "Niko" på varenda fråga, eller nåt. (Überlame skämt, jag vet.)

Men se till att inte bara skriva nån skit för att komma hem och spela så fort som möjligt. Spelet kan vänta :rolleyes:

hahah, joo skulle nog lätt kunna bli så xD men man får ta det lugnt som sagt:) ska du också ha de btw? prov asså

Nationella i vilket ämne?

i engelska, så de e ju inte direkt svårt B) (skryt= mvg i alla engelska nationella hittils... 5 st)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahah, joo skulle nog lätt kunna bli så xD men man får ta det lugnt som sagt:) ska du också ha de btw? prov asså

Hahaha, nej, hihi. B) Däremot ska min hemtenta om hedersdoktoruppsatsen in på fredag, vi ska ha seminarium om global uppvärming och energiförsörjning på tisdag och på torsdag ska vi ha en head-to-head-debatt om fördelar kontra nackdelar med våra valda energislag och hur stor miljöpåverkan det är i form av ekologiska fotavtryck, där ett faktablad ska vara inlämnat på onsdag. :rolleyes:

Enjoy your NP ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ändrat lite i schemat. På tisdag då det släppts är det tydligen idrottsdag. Samma dag har jag träning dit jag verkligen måste gå. Frågan är om jag klarar av att vara utan GTA IV i ca. 40 minuter. Kommer bli sjukt intressant. Annars så köper jag 35 stycken klubbor i skolan. Ungefär 10 av varje sort. Sedan köper jag en låda Jolt Cola. Sedan blir det gaming, gaming och åter gaming. Slutar kanske någonstans vid 03:00. Vaknar vid 10:00 och börjar spela igen. Spelar nog i stort sett hela dagen så galen som jag kommer vara. Så - Jolt Cola + 35 klubbor + GTA IV = Total Success.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, nej, hihi. B) Däremot ska min hemtenta om hedersdoktoruppsatsen in på fredag, vi ska ha seminarium om global uppvärming och energiförsörjning på tisdag och på torsdag ska vi ha en head-to-head-debatt om fördelar kontra nackdelar med våra valda energislag och hur stor miljöpåverkan det är i form av ekologiska fotavtryck, där ett faktablad ska vara inlämnat på onsdag. :rolleyes:

Enjoy your NP ;)

okej, så vi ska säga vad man har o göra i skolan annars? okej,

jag ska göra en självständig intervju med vilken person jag vill och skriva ett 3000 tecken stort reportage om denna intervju tills på onsdag, samt redigera ett dvd omsag på måndag. spela in dom sista två minutrnarna av våran projektfilm och sedan redigera och bränna ut, och på måndag ska vi även ha våran debatt om olika partier i klassen, vilket jag måste fixa genom att ringa till någon som styr och ställer i centerpartiet och skaffa mig en intervju innan dess, som sedan ska redovisas. och på fredag ska min utredande text in om könsdiskriminering i arbetsvärden in som ska vara minst 7 sidor 12 pt text. sedan på fredag ska jag lämna in ett häfte om dagens politik och olika uppfattningar om detta, ca 50 frågor-40 sidors häfte. som jag sedan har prov på 3 dagar efter. oops glömde säga att jag ska göra en hel tidningssida i a3 som ska lämnas in på torsdag:) som jag ska producera 100% själv

Redigerad av The Balla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej, så vi ska säga vad man har o göra i skolan annars? okej,

jag ska göra en självständig intervju med vilken person jag vill och skriva ett 3000 tecken stort reportage om denna intervju tills på onsdag, samt redigera ett dvd omsag på måndag. spela in dom sista två minutrnarna av våran projektfilm och sedan redigera och bränna ut, och på måndag ska vi även ha våran debatt om olika partier i klassen, vilket jag måste fixa genom att ringa till någon som styr och ställer i centerpartiet och skaffa mig en intervju innan dess, som sedan ska redovisas. och på fredag ska min utredande text in om könsdiskriminering i arbetsvärden in som ska vara minst 7 sidor 12 pt text. sedan på fredag ska jag lämna in ett häfte om dagens politik och olika uppfattningar om detta, ca 50 frågor-40 sidors häfte. som jag sedan har prov på 3 dagar efter. oops glömde säga att jag ska göra en hel tidningssida i a3 som ska lämnas in på torsdag:) som jag ska producera 100% själv

Fan, du får ju inte kutta mig ju! ;) Noooooesss!!! B) Kuttad av The Balla. Jag finner inga ord. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...