Jump to content

Nattöppet?


Tigerr
 Share

Recommended Posts

jag kommer lätt köpa gta på natten då när det släpps.:)

tycker att detta kan bli den officiella topicen för tips om uppladdning och sådär.:D

min kväll:

köpa något lättare godis, typ salt & blandat. köpa några red bull. städa vardagsrummet så det blir riktigt fint och göra iordning fåtöljerna med kuddar och täcken och så.:angry:<_<

när allting är bra hemma drar jag på mina mjukisbyxor och tar bilen in i stan. parkerar på nån parkering nära affären och går sen fram till kön och ställer mig. kanske pratar med någon där eller nått. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kommer lätt köpa gta på natten då när det släpps.:)

tycker att detta kan bli den officiella topicen för tips om uppladdning och sådär.:D

min kväll:

köpa något lättare godis, typ salt & blandat. köpa några red bull. städa vardagsrummet så det blir riktigt fint och göra iordning fåtöljerna med kuddar och täcken och så.:angry:<_<

när allting är bra hemma drar jag på mina mjukisbyxor och tar bilen in i stan. parkerar på nån parkering nära affären och går sen fram till kön och ställer mig. kanske pratar med någon där eller nått. <_<

Kommer själv att gå till posten som ligger inne i ICA för att hämta ut mitt lilla paket. Det blir sedan att köpa godis och några öl samt den klassiska gta-drycken för mig; Jolt Cola!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så fort jag får sms:et att den finns så går jag och hämtar ut på posten. Sjukanmäler mig resten av dagen från skolan, köper två små pepsis och spelar hela dagen.

gå in på posten.se och sök kollit där med jämna mellanrum också. smsaviseringen kan ju ta lite tid ibland. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E d nån som vet omEBGAMES har nattöppet ==`?

det kan nog vara olika beroende på vart du bor. här i malmö kommer dom ha nattöppet i nån butik vet jag.

lättaste är att bara gå in till dom och fråga.

jag har varit inne och pratat med anställda på både GAME och EB Games. ingen av dom visste hur dom kommer ha nattöppet. skiljer mellan olika butiker. info skulle dom ringa eller mejla ut till alla som förhandsbokat typ.;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar skolan 13:10 den dagen, så jag åker in till stan och hämtar ut spelet så fort jag kan, sen åker jag till skolan (två lektioner, kan lika gärna dra dit). Efter skolan köper jag två liter cola, åker hem och lirar hela dagen.

Det enda som kommer vara jobbigt är att jag måste ha hyperkoll på vart jag har spelet hela tiden. Försvinner det ur min syn i ens en sekund kommer jag bli rädd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyprez och Ferhat - jo förhandsboka är ju bra. det ska jag också göra. men nattöppet handlar om hela kännslan att stå och vänta på något man har väntat några år på.^-^ att få spelet så fort det börjar säljas i affärerna. gjorde det med san andreas och det vart skön stämning sådär i kön. bättre än julafton!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyprez och Ferhat - jo förhandsboka är ju bra. det ska jag också göra. men nattöppet handlar om hela kännslan att stå och vänta på något man har väntat några år på.^-^ att få spelet så fort det börjar säljas i affärerna. gjorde det med san andreas och det vart skön stämning sådär i kön. bättre än julafton!:)

Mjo, det är faktiskt sant. Kommer ihåg att jag sprang tog bussen hem och sprang från busstationen för att få spela det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktiskt varit lite sugen på att gå till Game på natten.

Men sen ska man ta sig hem också (bor 4 mil därifrån) och orka upp till skolan dagen efter.

Så därför blev det att beställa från GameShop.

Efter skolan så blir det godis på Pressbyrån, bussen hem, gå till Posten och hämta spelet.

Sen skynda sig hem och mysa hela kvällen långt in på natten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktiskt varit lite sugen på att gå till Game på natten.

Men sen ska man ta sig hem också (bor 4 mil därifrån) och orka upp till skolan dagen efter.

Så därför blev det att beställa från GameShop.

Efter skolan så blir det godis på Pressbyrån, bussen hem, gå till Posten och hämta spelet.

Sen skynda sig hem och mysa hela kvällen långt in på natten. :(

skola och utbildning är överskattat! :(

det är iofs lite jobbigt att man inte är ledig dagen efter. kunde inte få ledigt på jobb. och om jag sjukanmäler mig ska dom ha sjukintyg från första dagen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skola och utbildning är överskattat! :(

det är iofs lite jobbigt att man inte är ledig dagen efter. kunde inte få ledigt på jobb. och om jag sjukanmäler mig ska dom ha sjukintyg från första dagen. :)

Haha helt rätt, men just nu är man arbetslös, men när gta kommer, då är jobbet också överskattat, så då kan jag sitta o lira ända fram tills nästa gta kommer ut :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...