Jump to content

Ny trailer släpps 27 mars


 Share

Recommended Posts

Läste på www.gtagaming.com att en ny trailer släpps den 27 Mars och den kommer heta

"Good Lord, What Are You Doing?" AKA "Everyone's A Rat".

Den här trailern är den sista och kommer därför visa slutgiltig kvalité av spelet. Läste även någonstans att den trailern släpps exakt ett år efter den första trailern.

Har läst för någon vecka sedan att det skulle komma en ny trailer i slutet av mars så det var inten chockerande nyhet för mig, dock viste jag inte var den skulle heta. Föresten. Om den kommer precis ett år efter den första trailern så ska den komma 29 mars. (Även det datumet jag läste i nyheten där jag fick reda på att det skulle komma trailer #4. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag fyller 18 den 24 september :rolleyes::) :) :wub:

Aja, det blir såklart kul med en sista trailer i väntan på att spelet släpps och att få se hur grafiken ungefär ser ut. Men faktiskt så skulle jag jag klarat mig bättre än bra utan en fjärde trailer. Tre är lagom, om jag ska vara ärlig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fyller 19 den 26:e

Grattis! :cry:

jag fyller 18 den 25 juni :(:D:):D:lol:

Grattis! :lol:

jag fyller 18 den 24 september :lol: :lol: :lol::huh:

Grattis! :lol:

Aja, det blir såklart kul med en sista trailer i väntan på att spelet släpps och att få se hur grafiken ungefär ser ut. Men faktiskt så skulle jag jag klarat mig bättre än bra utan en fjärde trailer. Tre är lagom, om jag ska vara ärlig. :)

Grattis! :lol:

Jag fyller 17 den 13 Juli. Noteras icke :)

Grattis!

*skrattar*

Du skrattar alldeles för mycket åt småsaker. Skriv åtminstånde något.

Fan då. Tvångstankarna säger att jag måste spendera min födelsedag med att redigera skrotnisse, för sista gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller tycker ni också att grafiken påminner väldigt mycket om Hitman: Blood Money ? :cry:

Jo, faktiskt. Om man tittar på din signatursbild

så ser det väldigt mycket ut som det första uppdraget när man ska döda "Show King" eller vad han heter.

jag tog bara din bild som ett exempel för at jag inte orkade leta men den är forfarande ganska lik :P.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Softish!!! Blir till att tanka HD-filmen och sedan spela upp på Xboxen för att se slutreslutatet. :D

Det har jag inte tänkt på!! -_- Grafiken är ju så gott som slutgiltig i trailer 4, damn! Det kommer ju bli det mest intressanta i videon - resten vet vi ju i princip om redan. Karaktärer, utseende, biltyper, grafiska detaljer, men helhetsintrycket på grafiken blir ju den stora grejen. Ärligt talat ser inte trailer 1 och 2 så himla snygga ut på storbild, trean är däremot snygg. Fyran... måste blir bra! :(

Fan då. Tvångstankarna säger att jag måste spendera min födelsedag med att redigera skrotnisse, för sista gången.

Haha, gör du det! Första trailern var bäst, tror jag :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...