Jump to content

Special Edition


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hej Vicke

Tack för ditt mail.

Som det ser ut så kommer tilldelingen av Collectors bli mycket dåligt i Sverige och endast ett par hundra boxar kommer hit.

De sajter som ev tar bokning kommer göra sina kunder djupt besvikna iom att de inte kommer att få några boxar alls.

Som fort vi får mer info så släpper vi denna utgåva för bokning.

Tack för visat intresse.

Med vänlig hälsning

Johan Haeggström

Inköpare Spel & dvd-musik

Ja.

Man ska ju dock kanske inte ta detta ALLT för seriöst. Men vist låter det trist.

Edit:

Såg nu att det inte stog vart ifrån "Johan" kom ifrån.

Källa: Discshop^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att det enda som är värt att ha i special edition är väskan (och spelet såklart), liksom Bildboken kommer hamna på nätet, musiken kommer hamna på nätet, förvaringslådan kommer inte hamna på nätet ;) men den är endå väldigt onödig.. och som det ser ut nu (om man kollar runt på furom) så är det väskan som är mest attraktiv och det skulle inte förvåna mig om dem senare kommer sälja den från Rockstar Warehouse, jag skulle köpa den då!

Men det så jag resonerar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det enda som är värt att ha i special edition är väskan (och spelet såklart), liksom Bildboken kommer hamna på nätet, musiken kommer hamna på nätet, förvaringslådan kommer inte hamna på nätet ;) men den är endå väldigt onödig.. och som det ser ut nu (om man kollar runt på furom) så är det väskan som är mest attraktiv och det skulle inte förvåna mig om dem senare kommer sälja den från Rockstar Warehouse, jag skulle köpa den då!

Men det så jag resonerar :)

Det är inte samma sak att ha bilderna och musiken på datorn som att ha den äkta varan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

det som suxx0r mest med SE är innehållet. :)

specen på den svenska versionen av SE är enligt game.se följande:

xbox360

"Levereras i en beer bag med spelet, en exklusiv GTA IV T-Shirt, 12-mån Xbox Live(värde 599 kr) och 500 Live points samt två exklusiva game pics. Gäller så långt lagret räcker."

ps3

"Levereras i en beer bag med spelet och en exklusiv GTA IV T-Shirt. Gäller så långt lagret räcker."

hoppas verkligen att GAME bara slarvat med sin hemsida. för en så snål 'special edition' lär jag knappast köa extra för! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittar den inte på Game.se över huvudtaget. Dessutom så stämmer det du skriver inte med vad som har rapporterats innan.

Postade den för några dagar sen i en annan tråd.

Är dock ingen special edition eller nåt, utan en specialare som Game verkar ha fått till.

http://www.game.se/acatalog/info_3289220.html

Redigerad av SteelWolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...