Jump to content

Färsk fakta 2


 Share

Recommended Posts

Jag blir utan GTA iv för både Xbox 360 och PS3 är för dyrt. Vad ska jag göra?

Men lol, Xbox 360 för dyrt?? Då får du väl skaffa dig pengar på nåt sätt, det är det enda alternativet. Sommarjobb är en bra lösning.

Eller så får du hoppas på en PC-version, men då lär du få vänta i evigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blir utan GTA iv för både Xbox 360 och PS3 är för dyrt. Vad ska jag göra?

Har du en gammal PS2 eller Xbox. Sälj den på blocket eller tradera tillsammans med spelen. Sälj även andra saker som du inte har användning av, t.ex en gammal tv, eller högtalare. Så får du kanske ihop något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har PS2 eller Xbox så kan du lämna in den på GAME tillsammans med spelen, det kan ge en slant. :)

Min PS3:a kostade gratis med den metoden. :D

Dom tar även emot PC spel.

Akta EBGames dock. Fick 5 kr för The Getaway där. :(

På Game fick jag runt 100kr styck för mina PS2 spel.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok jag har följande: 1 ps2 slim 5 orginal spel med allt (bok+skiva osv) 2 orginal kontroller, ett DSlite+ minneskort+ två icke orginal ps2 kontroller+ en massa pc spel. Så vad tror ni har jag råd?

Tror man får 500kr för PS2 Slim.

Och har för mig att PS2 kontrollerna är värda 120kr stk.

*letar efter kvitto*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som tjatar om en engelsk punktlista eller liknande så kommer jag (läs: räddaren i nöden :D ) med källan där tommy_vercetti troligen tog infon ifrån.

http://www.gtagaming.com/ Scrolla sedan ner till torsdagen den 6:e mars!

EDIT: http://gtacartel.com/news.php har också mycket info! :)

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ren chansning men Tommy´s info stämmer ganska bra överens med den här 10 sidiga förhandstitten.

<a href="http://www.gameplayer.com.au/Home/FEATURES...e&v7Pager=1" target="_blank">http://www.gameplayer.com.au/Home/FEATURES...e&v7Pager=1</a>

Tack så hemskt mycket! Det verkar onekligen vara den. Jag skrev en nyhet och tackade dig även där! :)

Läste hela artikeln och den var ju skitrolig! :("We’re controlling the car with one stick and aiming with the other while moving at a fast pace - that’s called multi-tasking, bitches!" :D

EDIT: Åh, ja, just det. Tommy: Vad var det jag sa om att hitta på saker nu igen?

Under ett uppdrag där man ska skjuta ner en massa fiender ute i hamnen så regnade och åska det samtidigt och ljudet av åskan gör att skottljuden drunknar. Så man kan t ex smyga sig på någon och avfyra ett 9mm skott samtidigt som åskan slår ner utan att hans kamrater hör det.

Varifrån fick du det där med åskan? Var det bluff och båg eller har du en helt annan källa som råkar ta med precis samma lista du översatte?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så hemskt mycket! Det verkar onekligen vara den. Jag skrev en nyhet och tackade dig även där! :)

Läste hela artikeln och den var ju skitrolig! :("We’re controlling the car with one stick and aiming with the other while moving at a fast pace - that’s called multi-tasking, bitches!" :D

EDIT: Åh, ja, just det. Tommy: Vad var det jag sa om att hitta på saker nu igen?

Varifrån fick du det där med åskan? Var det bluff och båg eller har du en helt annan källa som råkar ta med precis samma lista du översatte?

Tyvärr så var det inte där jag fick informationen ifrån. Men bra försök!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåväl, vill du vara snäll och copypasta precis den mening där det står att man kan skjuta folk när det åskar, utan att det hörs?

Jag håller på och letar, har redan kollat igenom 3 artiklar för jag kommer inte ihåg vilken det var. Men så fort jag hittar det så ska jag copypasta det.

Sålänge lite mer fakta :D :

I GTAIV finns det ju strippklubbar som de flesta vet, men nu har det även kommit fram att det kommer finnas standup komediklubbar (heter det så? :P ) som är roliga, och inte bara finns med för att spelet ska se bra ut.

Jetplan och vanliga plan kommer landa och lyfta på flygplatsen, med synliga piloter. När de som testa spelet körde längs ett av flygplanen som skulle lyfta så fick han 4 wanted stjärnor.

När en av spelarna slogs mot en polis så hörde dem polisen säga: "I'm a cop... and you're a dickhead!" :teehee:

När de frågade Houser om multiplayer läget så ville han inte gå in på detaljer men han sa att 2 spelare kan t ex logga in samtidigt i spelet utan att göra något speciellt om man inte vill, utan man kan använda spelet som möteplats. Ex: Du och Johan går online I GTAIV och ni vill inte göra något annat än att bara umgås. Så ni tar en bil, sätter på radion och bara kör runt och tar det lungt.

Sen kan man ju säkert göra mycket mer som att dricka med varann, gå på klubbar eller något men det är bara min gissning men jag är 99% säker på att det kommer bli så.

Nya bilar har skinande lack medans de lite äldre modellerna har mer utslitet lack och rost.

Skotthål och smuts är permanenta. Alltså försvinner inte.

Väggar inuti hus kan bli allvarligt skadade med olika vapen.

Bara för att jag är snäll och inte vill höra mer gnäll (det rimmar) så anger jag en KÄLLA!

www.gta4.net

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...