Jump to content

Färsk fakta 2


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet någon om det kommer finnas en "Cruise Control" (Detta gör att du gasar upp farten till den hastigheten som alla andra bilar kör i) Skulle vara skit grymt att bara glida runt bland alla i samma fart som dom :lol:

Inte direkt men jag läste någonstans att man nu kommer gasa med den högra analoga spaken (PS3) så det blir ju samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte direkt men jag läste någonstans att man nu kommer gasa med den högra analoga spaken (PS3) så det blir ju samma sak.

Nja det vore ju rätt så härligt att bara kunna trycka på en knapp så att man kan släppa kontrollen helt och bara glida. Skulle ju vara bra att kunna göra det när man drive-byar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du på riktigt?

Hade jag hittat på hade jag typ skrivit...

Jag skriver, alltså finns jag.

Hade du velat bevisa att du inte hittar på och att du inte är dum, hade du angivit källa. "...och den nya Euphoria fysiken får det hela till att se så jävla underbart ut" till exempel, är det ordagrant översatt eller är det bara din egen hybris? Jag tror knappast att någon seriös nyhetssajt skulle slänga in ett sånt ord i sin artikel. Varför anger du inte källa istället för att folk ska förlita sig på att den store tommy_vercetti kommer och håller oss uppdaterade så fort något släppts?

Inte direkt men jag läste någonstans att man nu kommer gasa med den högra analoga spaken (PS3) så det blir ju samma sak.

Nej, R2 är ingen analog spak. Det är en analog trigger, stor skillnad. Man gasar alltså med höger analog-axelknapp, och absolut inte med spaken.

@Kicken: I GTA2 kunde man ju inte erbjudas droger? Det fanns inte ens något piller liknande de i VC och LCS (och VCS?) som gav slow motion. Däremot fanns ett odödlighetspiller. Vad mer kommer från GTA2 förresten? Är nyfiken :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver, alltså finns jag.

Hade du velat bevisa att du inte hittar på och att du inte är dum, hade du angivit källa. "...och den nya Euphoria fysiken får det hela till att se så jävla underbart ut" till exempel, är det ordagrant översatt eller är det bara din egen hybris? Jag tror knappast att någon seriös nyhetssajt skulle slänga in ett sånt ord i sin artikel. Varför anger du inte källa istället för att folk ska förlita sig på att den store tommy_vercetti kommer och håller oss uppdaterade så fort något släppts?

Nej, R2 är ingen analog spak. Det är en analog trigger, stor skillnad. Man gasar alltså med höger analog-axelknapp, och absolut inte med spaken.

@Kicken: I GTA2 kunde man ju inte erbjudas droger? Det fanns inte ens något piller liknande de i VC och LCS (och VCS?) som gav slow motion. Däremot fanns ett odödlighetspiller. Vad mer kommer från GTA2 förresten? Är nyfiken :innocent:

Jag vet inte alla saker. Men det fanns en del och vad jag kommer ihåg så har jag blivit erbjuden droger på gatan på GTA 2. Minns det mycket väl. Däremot kunde man inte röka på om man så accepterade dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver, alltså finns jag.

Hade du velat bevisa att du inte hittar på och att du inte är dum, hade du angivit källa. "...och den nya Euphoria fysiken får det hela till att se så jävla underbart ut" till exempel, är det ordagrant översatt eller är det bara din egen hybris? Jag tror knappast att någon seriös nyhetssajt skulle slänga in ett sånt ord i sin artikel. Varför anger du inte källa istället för att folk ska förlita sig på att den store tommy_vercetti kommer och håller oss uppdaterade så fort något släppts?

Nej, R2 är ingen analog spak. Det är en analog trigger, stor skillnad. Man gasar alltså med höger analog-axelknapp, och absolut inte med spaken.

HAHA du är för härlig... Det med euphoria var så klart jag som hade lagt in några egna ord för att den som läser det ska bli mer intresserad. Tänk om ja skulle skrivit... och den nya Euphoria fysiken gör att det ser bra ut... det låter inte lika roligt eller hur?

Alla här vet ju hur spelet kommer bli sjukt bra så då måste man ju använda överdrivna ord för att inte tråka ut läsaren. Du som har en egen sida borde ju fatta sådant???

Och det jag sa med analog spak. Jag kan svära på att jag läste det någonstans på en sida men jag kommer inte ihåg var. Men dem har väl ändrat det nu till axelknappen. Jag kollade upp det igen och de stämmer det du säger.

Varför anger du inte källa istället för att folk ska förlita sig på att den store tommy_vercetti kommer och håller oss uppdaterade så fort något släppts?

Det kanske är min stil att sitta och översätta massa med fakta till er men utan att ange källa. Jag skiter i vilket om ni tror mig eller inte. Men sålänge jag har förmågan att ge er översatt information om GTAIV så snabbt som möjligt, så kommer jag fortsätta.

Men du kanske är avundsjuk för att jag är snabbare än dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du kanske är avundsjuk för att jag är snabbare än dig?

Avundsjuk? Nej, men jag tycker du är konstig som inte anger källa. Folk vill oftast läsa de engelska artiklarna själva istället för att man ska läsa en punktlista på halvbra svenska. Är du bannad från GTAnytt eller varför gör du på detta viset?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avundsjuk? Nej, men jag tycker du är konstig som inte anger källa. Folk vill oftast läsa de engelska artiklarna själva istället för att man ska läsa en punktlista på halvbra svenska. Är du bannad från GTAnytt eller varför gör du på detta viset?

Halvbra svenska? Jag tror dem flesta här uppskattar att jag översätter till dem. Jag la in fakta en gång på engelska och då klagade dem flesta inkl. du själv. Så jag bestämde mig för att översätta. Och mina kunskaper i engelska-svenska är mycket bra så snacka inte skit.

Bannad från GTAnytt? Jag har aldrig fått för mig att vilja bli medlem där.

Avundsjuk? Nej, men jag tycker du är konstig som inte anger källa. Folk vill oftast läsa de engelska artiklarna själva istället för att man ska läsa en punktlista på halvbra svenska. Är du bannad från GTAnytt eller varför gör du på detta viset?

Halvbra svenska? Jag tror dem flesta här uppskattar att jag översätter till dem. Jag la in fakta en gång på engelska och då klagade dem flesta inkl. du själv. Så jag bestämde mig för att översätta. Och mina kunskaper i engelska-svenska är mycket bra så snacka inte skit.

Bannad från GTAnytt? Jag har aldrig fått för mig att vilja bli medlem där.

Jag gör detta här för någon måste ju leverera information på svenska för de som inte kan engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halvbra svenska? Jag tror dem flesta här uppskattar att jag översätter till dem. Jag la in fakta en gång på engelska och då klagade dem flesta inkl. du själv. Så jag bestämde mig för att översätta. Och mina kunskaper i engelska-svenska är mycket bra så snacka inte skit.

Bannad från GTAnytt? Jag har aldrig fått för mig att vilja bli medlem där.

Okej, jag såg nu att det inte var nåt fel på din svenska. Men trots det vill nog folk ha en riktig artikel med dess tillhörande bilder.

Vad är det för fel på GTAnytt? Är du avundsjuk för att vi är snabbare än dig de flesta gånger?

(Hoppas du märker nu hur löjlig frågan är.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag såg nu att det inte var nåt fel på din svenska. Men trots det vill nog folk ha en riktig artikel med dess tillhörande bilder.

Vad är det för fel på GTAnytt? Är du avundsjuk för att vi är snabbare än dig de flesta gånger?

(Hoppas du märker nu hur löjlig frågan är.)

Men grejen är att där jag hittar min fakta är det inga bilder eller artiklar. Det är punkter fast i engelska. Precis som jag lägger upp dem, fast på svenska.

Faktiskt så blir frågan löjlig när du ställer den för att det är du som har en webbsida, inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men grejen är att där jag hittar min fakta är det inga bilder eller artiklar. Det är punkter fast i engelska. Precis som jag lägger upp dem, fast på svenska.

Faktiskt så blir frågan löjlig när du ställer den för att det är du som har en webbsida, inte jag.

Det är inte Henkibojj som driver GTAnytt, även om han råkar vara admin där.

Men jag tycker faktsikt också att du skulle kunna lägga ut en länk till den sida där du hittat informationen och översatt från, alltså en källa. Det brukar liksom höra till. :) (om det nu är det ni tjafsar om, jag har inte hängt med helt och hållet...)

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte Henkibojj som driver GTAnytt, även om han råkar vara admin där.

Men jag tycker faktsikt också att du skulle kunna lägga ut en länk till den sida där du hittat informationen och översatt från, alltså en källa. Det brukar liksom höra till. :D (om det nu är det ni tjafsar om, jag har inte hängt med helt och hållet...)

Definiera "driver" - jag är (åtminstone just nu) mer aktiv än han som äger sidan, jag gör polls och skriver de flesta nyheterna. Lyckligtvis behöver jag inte kasta ut folk eftersom vi har skötsamma gossar på sajten, och jag behöver heller inte ändra på kodningen etc. om det skulle strula. Så, iofs är det väl inte jag som "driver" sidan i bemärkelsen "ser till så den inte havererar". Men jag håller den fräsch och uppdaterad. Gah, whatever (w00t)

@tommy: Men en länk vill vi ha, av uppenbara skäl. Jag ska inte behöva avsäga mig adminpositionen eller skapa en dubbelanvändare på den här sajten för att du ska förstå att man alltid tar med källa om man säger något. Visst, du kan prata om saker som verkar hur trovärdiga som helst, men när källan är ...ja, jag vet inte, wikipedia eller vad som helst där man inte kan lita på skribenten, så är det inte fakta utan rykten. Nu vet vi inte varifrån du får dina uppgifter, så det får stämplas med bokstäverna "RYKTE" tills du anger källa.

Ganska uppenbart att man skall ge ut en källa. :)

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag såg nu att det inte var nåt fel på din svenska. Men trots det vill nog folk ha en riktig artikel med dess tillhörande bilder.

Vad är det för fel på GTAnytt? Är du avundsjuk för att vi är snabbare än dig de flesta gånger?

(Hoppas du märker nu hur löjlig frågan är.)

Med andra ord var det bara ett dumt påstående att hans Svenska var dålig i brist på annat.

Inte så jätte nice, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med andra ord var det bara ett dumt påstående att hans Svenska var dålig i brist på annat.

Inte så jätte nice, faktiskt.

Värst vad folk är känsliga idag då. Med halvbra svenska (som i sig inte alls är en så grov förolämpning som ni verkar tycka) menade jag "...och den nya Euphoria fysiken får det hela till att se så jävla underbart ut".

Ni får väl tycka att jag är otrevlig då, om det nu är det ni bestämt er för. Jag bara vill ha en källa till dessa nyheter, precis som flera andra sagt. Kudos till Sniper som tog orden ur munnen på mig.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag längtar så jag dör. Jag får en pirrande känsla i magen varje gång jag läser någon ny info om spelet.

sant.

Hoppas bara det är likadant på xbox som på ps. Har kört alla GTA på Ps så det kommer nog vara lite ovant.(kontrollen)

Fan att PS3:an ska vara så dyr :)

Roligt att man kan ringa snubben o få vapen

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...