Jump to content

Hur ändrar man sitt nick?


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Ja, det är ju trotsallt något som man kommer ha med sig hela livet.

Sa jag det? Sa jag det? Sa jag det?

Jag menade självklart resten av tiden på forumet.

Nåväl, nu fegade ju simpleeminemplan ur och drog sig tillbaka till sitt gamla nick.

Edit:

Det är dock förbjudet att ta med sig en klon med dina gamla kläder på in på krogen för att sedan kunna göra två saker samtidigt. Detta kommer få dig och din klon utslängd.

Alltså, om du gör ett nytt account när ditt gamla inte är bannad så är det absolut förbjudet att senare börja använda ditt första account igen. Ser vi detta så kommer vi åtgärda detta med en ban på båda accounten.

Hmm, eminem gick ju tillbaka till sitt gamla acc. Eller menar du, Stellan, bara om han går tillbaka till sitt gamla och använder båda två samtidigt?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sa jag det? Sa jag det? Sa jag det?

Jag menade självklart resten av tiden på forumet.

Nåväl, nu fegade ju simpleeminemplan ur och drog sig tillbaka till sitt gamla nick.

Edit:

Hmm, eminem gick ju tillbaka till sitt gamla acc. Eller menar du, Stellan, bara om han går tillbaka till sitt gamla och använder båda två samtidigt?

Det är att använda 2 accounts samtidigt som ärförbjudet. Nu kan jag inte förstå varför P12 eminem har så jävla usel fantasi, men om han vill ha tillbaka sitt eminem accounts så får han det. Men då blir simple bannat. eminem33 är helt enkelt en dum jävel som inte fattar vad jag menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...