Jump to content

Vem spelar vad på GTAsajten? v.2.0


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

PC:

World of Warcraft

Team Fortress 2

StarCraft II

Heroes of Newerth

Bloodline Champions

Diablo II

Kommunikationsmöjligheter:

Ventrilo, MSN, Skype

Övrigt:

Spelen som går varmt är främst Heroes of Newerth och Bloodline Champions.

Jag tror inte att den här tråden nånsin kommer klistras, anledningen är att denna tråd kommer bli ihågkommen i ungefär 1 vecka till, efter denna vecka dör den ut sakta men säkert igen. Det skulle bli exakt likadant om den blir klistrad och den har även inge diskussions material!

Reason for Bump: Editerade mina spel!

Är det inte på ett sätt därför man skulle klistra den? Eftersom att man inte diskuterar något utan snarare använder den som ett register, är det irriterande om den sjunker hela tiden så varje gång man vill kolla upp något så måste man börja leta.

Ursäkta dubbelpost, men jag ville inte ha en quote i min lista. :(

Edit: Det fick jag visst ändå.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det inte på ett sätt därför man skulle klistra den? Eftersom att man inte diskuterar något utan snarare använder den som ett register, är det irriterande om den sjunker hela tiden så varje gång man vill kolla upp något så måste man börja leta.

Ursäkta dubbelpost, men jag ville inte ha en quote i min lista. :(

Den kommer aldrig få klister, sluta tjata.

Den ska vara ett register som du säger, folk ska gå in och editera sina posts, samtidigt som dom då bumpar tråden. Om nya medlemmar inte vet om den får ni gamla länka till den, varpå dom kommer bumpa den när dom lägger in sig på listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Bump!

Hade nästan glömt bort att den här listan fanns. Förmodligen har ni gjort det också, så se till att uppdatera er gamla lista! (Dvs gör inte en ny post om du redan har en.)

Jag vill spela PS3 med folk, men jag vet inte nån jag lirat med sen GTA IV släpptes. När DLC-paketen kommer ska jag börja spela igen. Är det nån här med samma spel som jag?

PS3:

Nickname: Henkibojj

Grand Theft Auto IV (GTAIV/GTA IV) - hookar på när som helst. Jagar främst troféer, så om du vill hjälpa/ha hjälp med det är jag på!

Guitar Hero: Metallica - spelar gärna ihop med nån för skojs skull eller om nån vill hjälpa/ha hjälp med troféer. Jag har gitarrer, trummor och mick.

Unreal Tournament III - har lånat av eXotic men kommer kanske köpa det själv nån dag.

Warhawk - Vill väldigt gärna ha en svensk att spela med. Lägg till mig!

Spelar sällan men kan tänka mig att göra det om du vill:

Guitar Hero III - Legends of Rock

Guitar Hero: World Tour (GHWT)

Orange Box / Team Fortress 2

Rainbow Six Vegas

Resistance: Fall of Man

Resistance 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

BUMP!

Jag har lite fler PS3-spel sen sist. Har dessutom skaffat TF2 till PC nu när det är gratis, så det testar jag gärna med någon! :)

Till PS3 spelar jag gärna Red Dead Redemption med någon. Har aldrig testat Uncharted 2-multiplayer men nån gång ska jag ju ta Platium också så det blir nog en hel del spelande nån gång i framtiden! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP!

Jag har lite fler PS3-spel sen sist. Har dessutom skaffat TF2 till PC nu när det är gratis, så det testar jag gärna med någon! :)

Till PS3 spelar jag gärna Red Dead Redemption med någon. Har aldrig testat Uncharted 2-multiplayer men nån gång ska jag ju ta Platium också så det blir nog en hel del spelande nån gång i framtiden! ;)

Har iallafall TF2 dags att uppdatera min lista.

EDIT:

PC:

Counter-Strike 1.6

Counter-Strike Source

Half-Life 2 deathmatch

Battlefield 2

Day of Defeat

Team Fortress 2

Call of Duty Modern Warfare 2

Company of Heroes anthology

Kommunikationsmöjligheter:

Facebook

Skype

Steam: Tobias328

Överigt: Kontakta mig om du vill spela Modern Warfare 2 via pm.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP!

Jag har lite fler PS3-spel sen sist. Har dessutom skaffat TF2 till PC nu när det är gratis, så det testar jag gärna med någon! :)

Till PS3 spelar jag gärna Red Dead Redemption med någon. Har aldrig testat Uncharted 2-multiplayer men nån gång ska jag ju ta Platium också så det blir nog en hel del spelande nån gång i framtiden! ;)

Inte behöver du väl spela mp för Platinum i U2? Tror inte jag gjorde det. Multiplayerdelen är verkligen inget att hurra för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte behöver du väl spela mp för Platinum i U2? Tror inte jag gjorde det. Multiplayerdelen är verkligen inget att hurra för.

Nej, det behövs inte. Trofeerna i MP är som man tar i DLC.

Men 2 eller 3 måste tas i MP. Men det är typ: Spela en omgång av det och det.

Det klarar man på 2 minuter.

@Henki: Kolla mig, jag har bara tagit de Onlinetrofeer man måste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har iallafall TF2 dags att uppdatera min lista.

EDIT:

PC:

Counter-Strike 1.6

Counter-Strike Source

Half-Life 2 deathmatch

Battlefield 2

Day of Defeat

Team Fortress 2

Call of Duty Modern Warfare 2

Company of Heroes anthology

Kommunikationsmöjligheter:

Facebook

Skype

Steam: Tobias328

Överigt: Kontakta mig om du vill spela Modern Warfare 2 via pm.

Skriv inte din lista här, det är ju meningslöst. Editera din post som listan är länkad till istället.

(Du står som Agent47 nu iofs, ska ändra sen.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv inte din lista här, det är ju meningslöst. Editera din post som listan är länkad till istället.

(Du står som Agent47 nu iofs, ska ändra sen.)

Oh sorry tänkte om det fanns folk som hade glömt bort det tror det fanns en lista till här nån sida bak.

EDIT: Min lista är uppdaterad henki skulle du kunna ta bort listan som jag gjorde på denna sida?

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh sorry tänkte om det fanns folk som hade glömt bort det tror det fanns en lista till här nån sida bak.

EDIT: Min lista är uppdaterad henki skulle du kunna ta bort listan som jag gjorde på denna sida?

Det behövs väl inte riktigt? Och om du verkligen vill få bort den kan du ju editera ditt inlägg? ^_^

--

Är det verkligen ingen som kör Red Dead Redemption här alltså? Hittar inget i sökningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel jag kan tänka mig att lira. Uppdaterad 15/7 2011.

PC:

Battlefield Bad Company 2

Medal of Honor (2010)

Garrys mod

Rainbow Six Vegas II

Operation Flashpoint: Red River

PLAYSTATION 3:

Nickname: Addeproffs

GTA IV

Gran Turismo 5

Uncharted 2

Assassins Creed: Brotherhood

Red Dead Redemption

Kommunikationsmöjligheter:

Skype

Steam

Msn

Psn

Blåtands headset till PS3

Spel i kursiv stil kan jag endast spela med Tunngle eller Hamachi.

RDR finns med nu Henki! ;)

Redigerad av Adrian G
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...