Jump to content

Gängen i GTA IV


Sindacco
 Share

Recommended Posts

Från någon speltidning

"The Mafia, Jamaicans, Triads and Irish are some of the gangs in the game."

Det är precis dom gäng som jag vill se i spelet. I tidigare spel har vi haft rätt många svarta och latinamerikanska gäng så det känns skönt att vi får en del andra.

*The Mafia skulle ju kunna vara italienska maffian men den har varit med så mycket i dom andra spelen och eftersom Nico är ryss så tror jag (och hoppas) att det är ryska/östeuropeiska maffian.

*Jamaicans var med i både GTA3 och GTA LCS men hade enligt mig en alldeles för liten roll i båda spelen.

*Triads har vi sett en del i tidigare spel men även dom har varit med för lite om ni frågar mig.

*Irish har aldrig varit med i ett GTA spel (iallafall inte i 3D-spelen) så det ska bli kul att göra uppdrag för/emot dom nu.

Jag är riktigt nöjd med gängen som kommer vara med i IV. Det står "are some of the gangs in the game" så det kommer troligen att vara fler. Jag skulle vilja se ett puerto ricanskt gäng.

Vad för typ av gäng skulle ni vilja ha i IV?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Från någon speltidning

"The Mafia, Jamaicans, Triads and Irish are some of the gangs in the game."

Det är precis dom gäng som jag vill se i spelet. I tidigare spel har vi haft rätt många svarta och latinamerikanska gäng så det känns skönt att vi får en del andra.

*The Mafia skulle ju kunna vara italienska maffian men den har varit med så mycket i dom andra spelen och eftersom Nico är ryss så tror jag (och hoppas) att det är ryska/östeuropeiska maffian.

*Jamaicans var med i både GTA3 och GTA LCS men hade enligt mig en alldeles för liten roll i båda spelen.

*Triads har vi sett en del i tidigare spel men även dom har varit med för lite om ni frågar mig.

*Irish har aldrig varit med i ett GTA spel (iallafall inte i 3D-spelen) så det ska bli kul att göra uppdrag för/emot dom nu.

Jag är riktigt nöjd med gängen som kommer vara med i IV. Det står "are some of the gangs in the game" så det kommer troligen att vara fler. Jag skulle vilja se ett puerto ricanskt gäng.

Vad för typ av gäng skulle ni vilja ha i IV?

Blir kul med det Irändska gänget. Hoppas man blir bjuden på té!

Leones lilla hus kommer vi även att få se. Blir nice, hoppas stranden nedan finns kvar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är precis dom gäng som jag vill se i spelet. I tidigare spel har vi haft rätt många svarta och latinamerikanska gäng så det känns skönt att vi får en del andra.

Jamaicans är latinamerikanskt. :)

De där gängen låter verkligen bra. Speciellt Irish. Hoppas också på en Ryssk Maffia men jag vill också ha en klassisk Italiensk maffia.

Triads har, som sagt, varit med lite för lite. Hoppas på ett mer ingående möte med dem.

Ut över det så hoppas att jag att ett pat gäng från GTAIII återkommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leones lilla hus kommer vi även att få se. Blir nice, hoppas stranden nedan finns kvar. :mellow:

Ärligt? :)

Jag trodde inte att IV skulle ha några kopplingar till dom tidigare spelen.

Jamaicans är latinamerikanskt. ;)

De där gängen låter verkligen bra. Speciellt Irish. Hoppas också på en Ryssk Maffia men jag vill också ha en klassisk Italiensk maffia.

Triads har, som sagt, varit med lite för lite. Hoppas på ett mer ingående möte med dem.

Ut över det så hoppas att jag att ett pat gäng från GTAIII återkommer.

Jamiaca tillhör inte Latinamerika så därför räknade jag inte jamaicanerna som latinamerikaner.

Jag skulle gärna se ryska och italienska maffian. Ryska maffian var ju bara med i 2-3 uppdrag i SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt? :naughty:

Jag trodde inte att IV skulle ha några kopplingar till dom tidigare spelen.

Jamiaca tillhör inte Latinamerika så därför räknade jag inte jamaicanerna som latinamerikaner.

Jag skulle gärna se ryska och italienska maffian. Ryska maffian var ju bara med i 2-3 uppdrag i SA.

Jag tror helt ärligt att IV kommer att ha många kopplingar till GTA3. GTA3 utspelar sig trots allt 2001. Vad jag vet har Rockstar aldrig sagt att staden inte kommer att ha kopplingar till den gamla. Förmodligen kommer vissa ställen att finnas kvar, även dom där skyltarna där det står något med ''You should be here'' eller vad det nu stod. Läste igenom dom skannade tidningssidor och där stod det att några som hade spelat IV hade varit vid ett hus som var extremt likt Leones.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror helt ärligt att IV kommer att ha många kopplingar till GTA3. GTA3 utspelar sig trots allt 2001. Vad jag vet har Rockstar aldrig sagt att staden inte kommer att ha kopplingar till den gamla. Förmodligen kommer vissa ställen att finnas kvar, även dom där skyltarna där det står något med ''You should be here'' eller vad det nu stod. Läste igenom dom skannade tidningssidor och där stod det att några som hade spelat IV hade varit vid ett hus som var extremt likt Leones.

Till exempel så är ju Tw@ Internet Café från Liberty City Stories kvar.

Sen är det faktiskt inte sådär jätteintressanta gäng som nämns. Mafian känner vi ju alla till, funnits i vartenda GTA-spel. Yardies har ju funnits i varje Liberty City-spel och samma med Triads. Slår även vad om att det kommer finns något Colombiansk-liknande gäng i IV också. Däremot så verkar ju Irländskt gäng jävligt intressant, den irländska maffian är ju ett av det äldsta organiserade grupperna i hela USA. Så det är väl på tiden att det dyker upp i ett GTA-spel. Hoppas dom har stor påverkan på själva storien också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja indianer finns ju utanför varje hus och hem i Sverige. Speciellt i Rinkeby.

För att inte förstöra en fin tråd: Längtar efter att få hoppa in i en båt och åka närmre och närmre Statue of Hapiness.

Själv skall jag nog springa runt i mörka gränder i den skumma storstaden och leta efter vapen och annat. Som vanligt lär jag markera ut ''intressanta ställen'', exempelvis byggnader som man besöker i storyn. Markerade ut massor av sådana grejer i SA. Tänker även ta kort på gängmedlemar och göra en sökning i polisbilen. Hoppas man kan spara bilarna i ett garage, det bör väl fortfarande gå? Annars är den fina funktionen borta. Ska leka polilator och ringa efter snuten så fort någon Triad medlem gör något olagligt. Gillar inte triads. =|

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...