Jump to content

GTAsajten 10 år!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag planerar att sitta och snacka sk*t mer er om 20 år, med min son.

Tänk att få säga till sin framtida son: "Det där är StellHell, honom ska du akta dig för, har har kortare stubin än en uppretad tjur, snäll men hettsig, och i det här inlägget har vi Kebap, han e en kul typ." Osv... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För det skulle vara löjligt med 40-åringar som postar bilder på fjortisar och mäter kukar i alla trådar. Ett forum med trådar som "Bild på din fru" och "Hur många barn har du" är inget jag vill uppleva.

Man ska väl aldrig säga aldrig, vem vet? :lol:

Nej, men det kommer ju ändå (föthoppningsvis ska vi väl säga...) nya medlemmar som fortsätter efter att vi blir äldre och lämnar forumet någon gång.

Jag planerar att sitta och snacka sk*t mer er om 20 år, med min son.

Tänk att få säga till sin framtida son: "Det där är StellHell, honom ska du akta dig för, har har kortare stubin än en uppretad tjur, snäll men hettsig, och i det här inlägget har vi Kebap, han e en kul typ." Osv... -_-

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär såg det ut för sex år sen. Så långt bak man kan komma...

Och här har vi forumet 2002, och här som det var den 3 oktober 2003.

Grattis!! Tjooheeej!!!

Så här såg sidan ut 2001 !! Spana in! Undra om det är någon som kommer ihåg denna sida?

Edit: Eller år 2000?

Skulle gärna vilja se dumpar från första gtasajten, kommer ihåg den, ganska ful..

kommer ihåg första gta3 bilderna som trots allt var fejk..men fan va man drömde bort sig ;D

Tidigare finns nog inte att få tag på.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag också, även om den inte var direkt fin så var det ju på den man satt varje gång det var dags för nytt GTA, saknar det.

Dock hade ju GTAsajten sett helt annorlunda ut om den fanns kvar.

Aye. En variant av vad dessa screens hade att erbjuda när dom väl fanns kvar.

I samband med att GTAsajten lagts på is stoppas utvecklingen av GTAsajten v.5.

Sidan är långt ifrån klar, men för alla som undrat hur den skulle ha sett ut finns här några bilder från utvecklingen:

http://www.gtasajten.com/gtasajten5_pre1.jpg

http://www.gtasajten.com/gtasajten5_pre2.jpg

Färgtemat är lite speciellt, designen byggdes när Vice City var inne vilket kanske ses ^_^

Lite tråkigt att sidan inte fick sjösättas... men vem vet, sidans grundstomme och designmall kanske kommer till nytta i framtiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, får väl gratta i efterskott.

Vilka (som är kvar nu) är besökare/medlemmar sedan dess?

"nästan" sen dess.. 2002.. undrar om det finns speciellt mnga kvar som regga sig i början..

Aye. En variant av vad dessa screens hade att erbjuda när dom väl fanns kvar.

Damn you Stell!! Jag vill se bilderna.. nu kommer jag ligga sömnlös igen..

Edit: Visst fan.. Grattis eller nåt såntdär.. jobbigt med youtube-taggar bara :blink: Dålig present.

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"nästan" sen dess.. 2002.. undrar om det finns speciellt mnga kvar som regga sig i början..

Damn you Stell!! Jag vill se bilderna.. nu kommer jag ligga sömnlös igen..

Edit: Visst fan.. Grattis eller nåt såntdär.. jobbigt med youtube-taggar bara :blink: Dålig present.

Sniper menar såklart sen 1998 och GTAsajtens start, inte forumets @ 2002.

Well, i topicen beskrivs bilderna lite lätt, så får du måla upp dom i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Kan man via nån inställning få bort YouTube-taggarna? När jag har flera flikar öppna buggar de sig. Orkar inte ändra mitt beteende, lättare att bara ta bort dom (om det går?).

Det vore schysst, men själv föredrar jag åtminstone att man inte kan quota en tag så att den blir embedded även i quoten. Det blir mycket tyngre att ladda varje sida när folk quotat någons klipp en massa gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...