Jump to content

GTAsajten 10 år!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kom att tänka på en sak... :)

Själva huvudsidan finns ju kvar i form av en länk hit, skulle det inte kunna finnas någon liten inforuta med kort historik om GTASajten? Behöver inte vara någon lång text, men eftersom det fortfarande kommer folk in till forumet och frågar varför sidan är nerlagd kanske det skulle vara både praktiskt och bra. Man kan t.ex. ha med när sidan startades, när den lade ner och kort vad den hade för betydelse som svensk GTA-community.

Vad säger Hultenius?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! :D Fan vad bisarrt. :)

Grattis!

Exotic skulle få börja på nytt med..

Slapp arbetsdag idag, vi hade möte på morgonen med chefen som snackade om att vi nästan var nere på sådan inkomstnivå så att vi blir tvungen att göra en nedskärning.

Efter mötet är det now a days kafferast som gäller så alla vaknar till.

Sedan bar det av till ett till möte, fast den här gången skulle vi få reda på veckans plan. Slött.

...

Senare i veckan ska jag, frugan och sönerna dra och fiska, vilket vi alltid gör vid den här tiden på året, och sedan dra hem och lägga sig på soffan och titta på TV.

Så de så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eXotic skulle få börja på nytt med..

Slapp arbetsdag idag, vi hade möte på morgonen med chefen som snackade om att vi nästan var nere på sådan inkomstnivå så att vi blir tvungen att göra en nedskärning.

Efter mötet är det now a days kafferast som gäller så alla vaknar till.

Sedan bar det av till ett till möte, fast den här gången skulle vi få reda på veckans plan. Slött.

...

Senare i veckan ska jag, frugan och sönerna dra och fiska, vilket vi alltid gör vid den här tiden på året, och sedan dra hem och lägga sig på soffan och titta på TV.

Så de så.

Nej usch, jag hatar att fiska!

Härligt förresten att jag lyckas nöta mig in. :D

Haha, kollade igenom mina senaste post i varddagssnack, jag har verkligen inlett nästan alla med "Slapp dag idag". Aldrig ens tänkt på det. :)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett forum med trådar som "Bild på din fru" och "Hur många barn har du" är inget jag vill uppleva.

Ok, då är ju frågan följande: När tycker du man ska lämna en sån här typ av forum? :)

Edit:

Iof om man nu kommer så långt att man hinner skaffa familj försvinner man nog successivt från sådna här platser ändå, då familjelivet tar mycket tid...

Edit 2:

Gah, går ju inte att titta i Musiktips längre, bara massa youtube-länkar som sölar ner när man scrollar (nu har jag iof en gammal dator men helvete!) :D:w000t:

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis!! Tjooheeej!!!

Så här såg sidan ut 2001 !! Spana in! Undra om det är någon som kommer ihåg denna sida?

Edit: Eller år 2000?

Hehe! Det där var före min tid, men jag har för mig det var den där sidan som Blaque tyckte var så himskans ful. Och att det var det som fick honom att starta Blaques GTA-sajt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajten fyller idag/skulle idag ha fyllt 10 år!
Yaay! Grattis! :w000t: Har varit med i snart fyra år och kommer vara här ganska länge till, har jag en känsla av! :D

Använd taggen [youtube] för att lägga in youtube-klipp i era inlägg.

Inuti taggen lägger ni klippets unika youtube-id.

Exemplet ovan: youtube.com/watch?v=DIyZLeizeS8 => [youtube]DIyZLeizeS8[/youtube]

Trevligt, men på samma sätt som quotning av stora bilder är en no-no så tycker jag att du kan ändra på det där - om det är möjligt.

Om jag postar:

[youtube-old]JzqumbhfxRo[/youtube-old]

..så vill jag inte ha denna stora ruta som (förr eller senare) lär bli jobbig att se i quoten som MisterRandom gör. Istället vore det bra med en autokorrigering när man quotar en YT-ruta:

Haha! Snyggt!

Alltså; om jag använder [ youtube ]-taggen, vill jag att den ska bli till en full http://ww.youtube.com/....-länk, istället för en inbäddad YT-ruta. Annars blir det rätt jobbigt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, då är ju frågan följande: När tycker du man ska lämna en sån här typ av forum? :)

Edit:

Iof om man nu kommer så långt att man hinner skaffa familj försvinner man nog successivt från sådna här platser ändå, då familjelivet tar mycket tid...

Edit 2:

Gah, går ju inte att titta i Musiktips längre, bara massa youtube-länkar som sölar ner när man scrollar (nu har jag iof en gammal dator men helvete!) :D:w000t:

Vid närmare eftertanke skulle det faktist vara kul att om 20 år fortfarande sitta på samma sketna forum med samma skitna medlemmar och se vad det blev av folket här.

P-C tar en överdos och kolar vippen. Kattälskaren går med i Hells Angels. Vi sitter där med "blöjbarn" och alla har samma sketna beskymmer. "Hon har snackat om att renovera badrummet.. Vem tror ni får göra det? Jo, jag..".

Och ajaj vad fel du har ang. barnfrågan där. Bara i min guild(okej, 2 guilder) på WoW så har vi 2 gifta par, och låt mig se.. 4 småbarnsföreldrar. Detta är folk som har tid att spela ett online spel flera timmar om dygnet. Detta är mycket mer "krävande" än att slappa på ett internetforum. Så OM forumet är kvar om 20 år så är det inga "nya" tonåringar som kommer hänga där inte.

Morsan är 59 och hänger på ett Orkidéforum. Du kan ju gissa vad för folk som hänger där om inte föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...