Jump to content

Problem med bränning


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Sry om detta är Warez nu. Ja ska bränna tre filmer på en skiva med Nero ja har en 4.7GB skiva men när ja ska bränna så ser ja att det står totalt användar utrymmer 4.55GB av 4.38 eller vad det står och ja fick ner det mästa till 3.55 men hur gör ja så att ja kan få ner det ännu mer. Sry om detta är Warez

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det är dina egna filmer du skall bränna så är det inte wares...

Jag fattar inte riktigt, tre filmer som totalt är på 3.55GB skall in på en skiva som är på 4.7 GB!?

Bara välj "Brän img/bild" sen skall det gå bra att bränna.

Jag mountar alltid img filen innan jag bränenr.

Eller är jag ute och snurrar nu...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det räcker ju fortfarande eftersom skivan är på 4.7 gig?

Eller hur menar du?

Asså när ja ska till och bränna så ser ja att det står nånting med 4.55GB av 4.38GB problem kan uppstå vid bränning och nåt mera i röd text. Och ja har testat ändra kavlitén då fick ja ner den till 4.55GB hade den mellan 8gb-15gb

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså när ja ska till och bränna så ser ja att det står nånting med 4.55GB av 4.38GB problem kan uppstå vid bränning och nåt mera i röd text. Och ja har testat ändra kavlitén då fick ja ner den till 4.55GB hade den mellan 8gb-15gb

Men så borde det inte stå om skivan är 4.7 gig stor, eftersom filen är inom gränserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...