Jump to content

Göra uppror?


Cyper
 Share

Recommended Posts

Jag läste i någon annan tråd att det gick att göra uppror. Hur tusan gör man det? ;)>_<

Jag antar att du spelar på PS2, så du skriver in fusken Fotgängarna bär vapen, Fotgängarna är galna och Öka våld, då ska det väl börja hända nåt smått. Du kan ju hälpa till själv också :rolleyes:

Om du skulle råka spela på PC kan du också ladda ner GTA3 Admin Console, ställa in vad som behövs och så gör du uppror själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att du spelar på PS2, så du skriver in fusken Fotgängarna bär vapen, Fotgängarna är galna och Öka våld, då ska det väl börja hända nåt smått. Du kan ju hälpa till själv också :rolleyes:

Om du skulle råka spela på PC kan du också ladda ner GTA3 Admin Console, ställa in vad som behövs och så gör du uppror själv.

Okej. Tack för svaret. Men jag hade för mig att man kunde göra ett uppdrag där man skulle starta uppror och vänta tills Donald Loves Love Media blir invaderat och hela skyskrapan kollapsar. Aja, bara att aktivera mer blod och spränga fotgängare med Bobcats, roligare då. >_<

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Tack för svaret. Men jag hade för mig att man kunde göra ett uppdrag där man skulle starta uppror och vänta tills Donald Loves Love Media blir invaderat och hela skyskrapan kollapsar. Aja, bara att aktivera mer blod och spränga fotgängare med Bobcats, roligare då. :rolleyes:

Nee... Vissserligen hade man väl planerat ett uppdrag där man skulle flyga in i Donald Love's byggnad med en dodo, något som togs bort efter 9/11-katastrofen strax före spelet släpptes. Det måste vara det du hört, eller så kan det hända att det finns någon mod som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...