Jump to content

Spel året 2008


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Frontlines: Fuel of War - 12 februari.

Gillade verkligen World in Conflict, det här verkar vara liknande, fast FPS.

Assassin's Creed - 15 februari.

Har sett fram emot det här länge. Ska visst vara lite av en besvikelse, men det ska ändå bli sjukt kul att prova.

Brothers in Arms: Hell’s Highway - Februari.

Aldrig spelat något BiA-spel, men det här verkar väldigt kul. Det kan ju inte bli sämre än Airborne iaf.

Rainbow Six: Vegas 2 - Mars.

Skrev lite nyheter och annat i den här topicen. Älskade första spelet, hoppas tvåan blir lika skoj.

Splinter Cell Conviction - Q2.

Det här skulle egentligen släppas i november-07, men det blev uppskjutet. Splinter Cell är en av mina favorit-spelserier, längtar verkligen efter detta. Verkar lite annorlunda gentemot de tidigare spelen, spännande.

Alan Wake - TBA.

Det här spelet har jag hållt ett öga på sen E3-05. Samma utvecklare som Max Payne, verkar mystiskt och kul.

Mafia 2 - TBA.

Under mellandagarna spelade jag, fem år efter alla andra, ett av 2000-talets bästa spel. Blev aldrig att spela Mafia när det var nytt, men nu har jag gjort det. Fantastiskt spel. Efter att ha sett den första trailern verkar tvåan också fantastiskt roligt. Utspelar sig under sent 40-/tidigt 50-tal.

GTAIV är jag måttligt intresserad av, men kommer det till PC och får bra recensioner så provar jag det nog.

Snälla moderator/admin, ändra särstavningen i trådnamnet. :naughty:

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror GTA IV kommer bli svårslaget.

Jag tror det blir tvärtom. Visst, GTA IV kommer bli en succe bland alla GTA fans. Spelet kommer glöda i några månader och sen så kommer den försvinna i mörkret, precis som GTA San Andreas. Storymässigt så blir GTA IV säkert skitgrymt men grafisktmässigt?, näh. Jag tror säkert att nåt spel från 2008 kommer klå GTA IV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det blir tvärtom. Visst, GTA IV kommer bli en succe bland alla GTA fans. Spelet kommer glöda i några månader och sen så kommer den försvinna i mörkret, precis som GTA San Andreas. Storymässigt så blir GTA IV säkert skitgrymt men grafisktmässigt?, näh. Jag tror säkert att nåt spel från 2008 kommer klå GTA IV.

Det är klart det är lättare att bli ihågkommen om spelet är multiplayer. någon kommer att klå GTA IV. Iv släpps i början av året och andra stora spel kanske i slutet.

undrar om GTA IV skulle bli årets spel 2007 om det hade släppts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...