Jump to content

Någon som vet när?


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Hallå alla

Någon som vet när Saints Row 2 släpps,eller är det fortfarande någongång 2008 som gäller??

Fan jag kan knappt bärga mig,speciellt efter det kassa slutet i ettan.

Trodde inte jag skulle hitta ett bättre spel än GTA,men Saints Row är mycket bättre,enligt mig iallafall.

Det är något visst med att kunna styla bilar,åka vart man vill (kunde man ju inte i GTA) och framför allt göra vad man kände för.

Visst har shoot em up och beat em up spel sin charm men jag blir snabbt less,spel som Saints Row och GTA ger mer på något,det är mer tillfredsställande att spela.

Någon som vet några stora skillnader mellan ettan och tvåan,har själv inte undersökt det så noga,har mest försökt luska ut när det släpps.

Frågan är vilket spel som släpps först,Saints Row 2 eller GTA 4??

I vilket fall som helst ska jag ha båda och jag hoppas att GTA 4 kommer först,så att jag har Saints Row att se fram emot =:huh:

Så,vilket spel blir fetast tror ni,ni som är experter?? =;)

Jag är absolut ingen seriös gamer,men jag fastnade verkligen för Saints Row.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
gta 4 kommar forst..saints row 2 kommer i slutet pa sommarn om ja inte har fel..

Vad i helvete!!! Ska jag behöva vänta så länge??

Aja kanske bäst så när jag tänker efter,ska snart börja jobba igen och då orkar man fan inte spela på kvällarna.

Men efter sommaren börjar det lugna ner sig för oss,då är det inte så jävla stressigt längre.

Så det kanske var rätt bra ändå,men kukigt att få behöva vänta så länge.

Tack för infon...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Spelets skapare sa 26 Augusti i en intervju jag såg nyss från 4:e April.

Coolt det där med att man kan slänga ned fiender från hus, genom fönster eller framför tåg osv.

Och förolämpningarna man kan göra. Alla möjliga man kan täcka sig från räcka fingret, dra fingret över halsen till göra "runk" tecken till en tjej eller pissa en medvetslös fiende i ansiktet.

Lite väl kanske, kan jag tycka.

Kul iallafall att man kan flyga flygplan och åka Jetski. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Spelets skapare sa 26 Augusti i en intervju jag såg nyss från 4:e April.

Coolt det där med att man kan slänga ned fiender från hus, genom fönster eller framför tåg osv.

Och förolämpningarna man kan göra. Alla möjliga man kan täcka sig från räcka fingret, dra fingret över halsen till göra "runk" tecken till en tjej eller pissa en medvetslös fiende i ansiktet.

Lite väl kanske, kan jag tycka.

Kul iallafall att man kan flyga flygplan och åka Jetski. :wub:

Är det datumet spikat??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...