Jump to content

GTA SA Hjälp! Mod och patch!


daffi90
 Share

Recommended Posts

tjenare!!

det är 3 saker

1

Tjenare är kanska ny på detta forum och jag skule vilja lägga in några nya bilar i Gta sa jag har läst din guide och försökt men varje gång jag försöker så hänger sig spelet sig och jag måste avinstalera det varje gång vad kan det vara för fel? jag har följt guiden och har IMG programet men spelet hänger sig !

skulle vara snällt om någon kunde hjälpa mig så jag fixar det!

2 Hur kör jag multiplayer jag har laddat hem alla multiplayer program mm och när jag startar ett spel så laddar det sen stängs gta sa ner och det står error!

vad kan det vara för fel?

och hur kan jag börja köra online!!

3 patch jag kan ej patcha mit spel när jag laddar hem patcher och går till Rockstar/gta.. och trycker på Gta_sa exe som man behöver hitta för patcha programet och när jag trycker på patch så blir det wrong version out of date! och sen stängs det vad kan det vara för fel för jag har prövat typ alla patcher på olika språk men funkar ej vad kan det var för fel hur gjorde du??

snälla kan någon svara på dom här frågorna och ge mig så lätt svar som möjlikt!!

mvh daffi! excl.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...