Jump to content

Vad ska du köpa på julrean?


Kebab
 Share

Recommended Posts

En tanke har precis slagit mig.. ALLA handlar på julrean. Så vad ska ni köpa?

Kanske en rätt skum tråd-idé, men jag gillar den. :(

Själv ska jag köpa jeans, jeans och åter jeans. Om sanningen ska fram har jag inte köpt jeans på ett år och jag är förbannat trött på de jag har nu. Så kommer jag inte hem med minst två par jeans så blir jag besviken. Ska även köpa mig ett lass med DVD-R. (Fast det kanske inte är rea på sådant?) Ett helt gäng impulsköp blir det säkert med. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Älska julrea. Jag och två kompisar, som är de enda som är hemma om julen efter alla andra är hos släktingar eller i Thailand och ställen, och vissa orkar inte upp så tidigt, möts alltid inne i stan vid 10 i 10 och hänger utanför affärerna när de öppnar :(

Jag ska köpa sånadär tröjor att ha över skjorta, vad det nu heter... Jag ska köpa jeans, jag skall köpa tröjor.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpa och köpa, jag ska indirekt köpa kläder med hjälp av mamma och/eller syskon. Inte fan är jag dum nog att åka till närmsta köpcentrum/storstad (läs "hönshus") för att trängas med shoppinghysteriska småbarnsmammor, fjortisar och annat pack när 60% av min familj redan är på plats och kan handla saker åt mig. Själv ligger jag hemma och njuter av tanken på att en stor del av Sveriges befolkning spenderar timmar i svettiga köer, blir plågade av spädbarnsskrik, får höra hur bortskämda ungar gapar när de inte får vad de pekar på för att sedan gå med hela familjen till McDonalds och uppleva ungefär samma sak igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpa och köpa, jag ska indirekt köpa kläder med hjälp av mamma och/eller syskon. Inte fan är jag dum nog att åka till närmsta köpcentrum/storstad (läs "hönshus") för att trängas med shoppinghysteriska småbarnsmammor, fjortisar och annat pack när 60% av min familj redan är på plats och kan handla saker åt mig. Själv ligger jag hemma och njuter av tanken på att en stor del av Sveriges befolkning spenderar timmar i svettiga köer, blir plågade av spädbarnsskrik, får höra hur bortskämda ungar gapar när de inte får vad de pekar på för att sedan gå med hela familjen till McDonalds och uppleva ungefär samma sak igen.

Taskiga erfarenheter du har ;)

Jag går på stan med några vänner, har feta julkänslan och hittar snygga kläder billigt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...