Jump to content

GTA IV Release ?


armin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej det vore roligare utan förvarning.. Visserligen brukar jag alltid glömma bort spelreleaser (japp trött så stavningen håller säkert inte) men ändå... Otroligt roligt om dom hypade som fan nu innan o sen typ två månader innan så kommer det inte ut nånting om spelet och helt plötsligt är det där...

Jag ska skapa nåt liknande :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jå de komer nog ente te ps2 men du få la köpa ett ps3 eller 360 som alal andra :wub::D:wub:

Jag har precis köpt PS2 =(

oMfG, såKlaRt DetKomMer tiLl Ps2 :):D:D:D

Läste detta på discshop för någon dag sedan =(

"Denna gång släpps spelet till nästa generation konsoler Xbox360 och Playstation 3. GTA spelen bygger som vanligt på total frihet i stora snygga miljöer. Föridig som har konsolen kopplad till en LCD eller Plasma kan njuta av grymt snygga miljöeri HD (720p och 1080p) när du geridig ut för attita över staden i GTA IV."

Och jag tänker inte köpa PS3 bara p.ga GTA4, får vänta tills det kommer till PC då, Men ville ha det till PS p.ga bättre grafik (?)

Redigerad av biafra_92
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis köpt PS2 =(

Läste detta på discshop för någon dag sedan =(

"Denna gång släpps spelet till nästa generation konsoler Xbox360 och Playstation 3. GTA spelen bygger som vanligt på total frihet i stora snygga miljöer. Föridig som har konsolen kopplad till en LCD eller Plasma kan njuta av grymt snygga miljöeri HD (720p och 1080p) när du geridig ut för attita över staden i GTA IV."

Och jag tänker inte köpa PS3 bara p.ga GTA4, får vänta tills det kommer till PC då, Men ville ha det till PS p.ga bättre grafik (?)

Det kommer ju andra spel till Playstation 3 än bara GTA IV... :wub: Och vill du inte ha PS3 så kan du köpa fläskbox 360, den får också många andra spel än bara GTA IV.

Varför köpa PS2? Du skulle ju ha sparat pengarna till PS3 som ju dessutom är bakåtkompatibel.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer ju andra spel till Playstation 3 än bara GTA IV... :doh: Och vill du inte ha PS3 så kan du köpa fläskbox 360, den får också många andra spel än bara GTA IV.

Varför köpa PS2? Du skulle ju ha sparat pengarna till PS3 som ju dessutom är bakåtkompatibel.

Jag vet men jag ville gärna ha ett PS3 men det var för dyrt för att vara julklapp så min mamma köpte 2:an till mig för jag hade bara ettan sedan tidigare. Jag läser på Onoff's hemsida precis att det inte vart bakåt-kompitabelt :S. Jag gillar inte heller 360s kontroller det är därför..

Aja, det blir väll födelsedagspengar + Sommarjobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...