Jump to content

Synpunkter och åsikter om trailer nummer tre!


kicken
 Share

Recommended Posts

Jag har inte sett den än.

Jag har svårt att bry mig om en trailer lika mycket,, med tanke på att spelet borde ha släppts redan.

Känner samma sak. Trösten för att man fått vänta ytterligare ett halvår är genom ännu en trailer. Nej, detta är verkligen inte lika intressant som de två tidigare

Däremot är Henkibojj kung på alla sätt och vis!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak jag tänkte på. Det verkar inte vara så många peds av samma sort på samma ställe?

Eller har jag missat det?

Ser ut som det finns mycket mer olika peds på gatorna.

Helt riktigt. Fotgängarna inte kommer att vara klonade, det kommer alltså inte att finnas två identiska invånare.

Eller det kommer garanterat att finnas, men man kommer inte att se två likadana på samma gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt riktigt. Fotgängarna inte kommer att vara klonade, det kommer alltså inte att finnas två identiska invånare.

Eller det kommer garanterat att finnas, men man kommer inte att se två likadana på samma gång.

Dom har väl några tusen olika kombinationer på olika peds, så man behöver nog inte oroa sig för att känna igen en peds förrän man spelat ett bra tag. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är synd att det är så tråkiga pistol-ljud.

Och blodet när man slåss, ser inte det likte konstigt ut?

Pistolljuden är förmodligen tillagda och icke orginal från gameplay. Håller med om att det ser konstigt ut vid slagsmål, t.o.m. fult ut då det flyger överdrivet mycket blod för ett slag/spark.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som störde mig på att dämpningen på bilen som hoppar lite ser väldigt mjuk ut? Slog i botten för ingenting.

Jag tycker det såg fett ut! Bilen flög ju och landade snett, så den borde väl gå ner ganska mycket.

EDIT: Fast jag vet inte så mycket om bilar..

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du? Av alla bilspel och av alla gta-liknande spel jag spelat har just GTA haft den dära sköna bilfysiken. Visst, inte den realistiska, men ack så sköna. Finns inget spel att ens jämföra det med imo.

Driver's bilfysik har altid varit den bästa och skönaste enligt mig.

Visst, spelen suger gnu, men bilfysiken är någonting extra :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ARE YOU KIDDING ME?! I Grand Theft Auto 2 fick vi se den skönaste bilfysiken någonsin. Att köra en ruskigt snabb bil och sedan dra på världens sladd är det finaste som finns! Och DU kan inte ta det ifrån mig!

Äh, krockskadorna är långt ifrån verkliga. Bilen kan inte volta heller. Styrningen kanske är härlig, men inte bilfysiken. Sen som i alla gtaspel har tydligen alla bilar hollywooddäck.

Skojar du? Av alla bilspel och av alla gta-liknande spel jag spelat har just GTA haft den dära sköna bilfysiken. Visst, inte den realistiska, men ack så sköna. Finns inget spel att ens jämföra det med imo.

Så sant. Det kanske är skön, men inte verklig. Om man exempelvis snuddar vid en vägg blir det en stor fet spricka i framrutan. Sen ritar man lakrits alldeles för lätt, bara genom att svänga i en kurva. Föredrar Driver PL's bilfysik den är betydligt bättre. Gillar dock själva styrningen mer i Driv3r eftersom det är lättare att ställa upp bilen i bredställ men annars är den också lite taskig eftersom bilarna väger för lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...