Jump to content

Kommer du att köpa spelet på releasen?


Cyper
 Share

Kommer du att köpa spelet på releasen?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Jag köper inte spelet! (Jag är ett efterblivet socialfall och laddar ner då jag får chansen!)

Awesome!

Samma här, tankar till PC:n om/när det kommer... Eller lånar en av minar vänners 360 (för fattig för att köpa en egen, egentligen inte, har råd är bara för snål, har pengar för tio st X-BOX:ar+GTA IV) och köper spelet sen får han spelet när jag är klar. :doh: Dessutom har min dator inte stöd för HD - jo grafikkortet har, men jag har varken en skärm eller HD-DVD-läsare. På TV:n kan jag köra i 1080p, något som jag inte kan på datorn.

Redigerad av No name
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer limited edition också att komma ut 29 april? ;)

Om du menar de extra episoderna till Xbox, så nej, det tror jag knappast.

Medan 16 oktober ännu var releasedatumet så var de planerade att släppas undervåren 2008, cirkus ett halvår senare. Nu när spelet blev försenat med ganska exakt ett halvår, så lär vi också få vänta på de extra episoderna ett extra halvår.

Så jag tror tidigast hösten 2008, oktober/november kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du menar de extra episoderna till Xbox, så nej, det tror jag knappast.

Medan 16 oktober ännu var releasedatumet så var de planerade att släppas undervåren 2008, cirkus ett halvår senare. Nu när spelet blev försenat med ganska exakt ett halvår, så lär vi också få vänta på de extra episoderna ett extra halvår.

Så jag tror tidigast hösten 2008, oktober/november kanske.

Limited Edition är väl ändå den dyrare versionen med extramaterial i form av säkerhetsbox, R*-bag osv. ;)

Och den borde komma samma dag ja, kolla runt på sidor där man kan förboka?

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför felciterar du mig? Du måtte ha en dyster framtid..

Men jag tycker 600 kr är för mycket pengar. Tänk hur mycket sprit jag får för det!? Tänk hur många Big Mac det är!? För 600 kan jag supa skallen av mig och leva livet, för som sagt livet är sprit. Det är tur att du också förstått att jag tycker det. ''Eftersom andra gör det har det ingen betydelse att jag gör det'' Varför snackar du skit? Jag har inte sagt att det inte har någon betydelse att jag laddar ner. Jag förstår hur det drabbar utvecklare och artister. Du kanske missade det dock. Läs min post igen, sen kan du läsa den ännu en gång för att vara säker på att du verkligen förstod vad jag skrivit. Försök att leta upp ''Eftersom andra gör det har det ingen betydelse att jag gör det''. Du måtte ha en dyster framitd. Kommer gå åt många koppar té tills du hittar den meningen. Fast det kanske inte gör något, då väcker du ju anden. Sprit väcker också anden, mat-anden kallar jag den. Den kvackar och skriker "And jag är and. Du vill ha extra pommes?" Jag älskar pommes. Helst ska mina pommes vara så där porösa, mjöliga och mjuka attt dom smälter ihop med salivet. Jag skulle rekommendera Big Mac i det här fallet, Kungen som jag kallar dem är för mig Pommeskungarna. Nu ska jag fan dricka sprit för mina sista pengar. Kommer bli för jävla gott. SPRIT <3

Sprit väcker liv till anden and framkallar visa tankar. Det återupplivar kroppen och renar huvudet. Om du är kraftlös ger det dig styrka.

Du är extremt tuff! Kan man få ett signerat foto? ramar in det och sätter upp på väggen brevid min Steve McQueen autograf.

-----

Anyway ska nog boka Limited edition GTA IV på GameShop. Står att det levereras 25 April. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är extremt tuff! Kan man få ett signerat foto? ramar in det och sätter upp på väggen brevid min Steve McQueen autograf.

-----

Anyway ska nog boka Limited edition GTA IV på GameShop. Står att det levereras 25 April. :lol:

Sen skickas dom iväg den samma dag eller dagen efter för att komma fram i tid.

Och med lite tur så har man spelet den 28 April. ;)

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...