Jump to content

Kommer du att köpa spelet på releasen?


Cyper
 Share

Kommer du att köpa spelet på releasen?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aldrig varit med om en större moralpolis! Herregud, och gällande spelföretag som är fittiga bör man ladda hem deras varor (EA, Crytek osv)!

Utegångsförbud om du tankar för mamma, eller vad är grejen?

bq2m7m2uwf15.gif

Jaa, jag är en sån där pirat utan träben!

Rockstar Games är inget skitföretag. Jag försöker att undvika att köpa varor från exempelvis EA. I min PS2 samling har jag inte ett enda spel från dem.

Blir irreterad då människor snor spel (ladda ner och stjäla är i sin princip lika, förutom att nerladdning är ett fegare sätt att få tag på varor) som är välgjorda och extremt påkostade som GTA är.

Angående mina föräldrar så bryr de sig inte. Man måste ju ta egna initiativ.

Edit: Lajnux är skyldig mig 5KRRRRR.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa att du är bara en i mängden av alla nerladdare, så du bryr dig inte. Det är just så för många tänker. Varför jag säger att din framtid ser dyster ut är p.g.a. ditt spritberoende. Man kan vara beroende av olika saker som gör det bättre eller sämre för personen i fråga. Tragiskt att tonåringar blir alkolister, som du tydligen framställer dig som. Betalar man inte för sig förtjänar man ingenting. Det enda jag kan göra är att hoppas att man mer eller mindre kan stoppa nerladdning, eller helt i framtiden.

Exempelvis alkoliserade eller drogpåverkade pundare förtjänar inget.

Hej Cyprez.

Tänk dig nu. Du står tillsammans med 100 000 människor (andar?) inne i din lokala spelaffär. Det är trångt, alla i affären lägger spel i sina Nike-ryggsäckar och lämnar affären utan att betala. Utanför affären står polisen, men dom äter munkar och orkar inte bry sig om vad alla håller på inne i spelbutiken. Skrattandes går alla hem med spel i sina glänsande ryggsäckar och är nöjda över de tusenlappar de sparat. Säg mig nu, skulle du verkligen struntat i att ta ett spel då?

Jag skulle också stå där i butiken ätandes Mc Donalds nya mastodontburgare och dricka min heliga dryck, mitt renande vatten, min sprit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Cyprez.

Tänk dig nu. Du står tillsammans med 100 000 människor (andar?) inne i din lokala spelaffär. Det är trångt, alla i affären lägger spel i sina Nike-ryggsäckar och lämnar affären utan att betala. Utanför affären står polisen, men dom äter munkar och orkar inte bry sig om vad alla håller på inne i spelbutiken. Skrattandes går alla hem med spel i sina glänsande ryggsäckar och är nöjda över de tusenlappar de sparat. Säg mig nu, skulle du verkligen struntat i att ta ett spel då?

Jag skulle också stå där i butiken ätandes Mc Donalds nya mastodontburgare och dricka min heliga dryck, mitt renande vatten, min sprit.

Om ett spel eller flera spel ges ut helt gratis och lagligt skulle jag ta emot det. Gavs spelet ut olagligt skulle jag inte göra det. Samma sak som att ladda ner, fast man vrider på det. Skulle verkligen inte ta ett spel om det hörde till GTA-serien. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ett spel eller flera spel ges ut helt gratis och lagligt skulle jag ta emot det. Gavs spelet ut olagligt skulle jag inte göra det. Samma sak som att ladda ner, fast man vrider på det. Skulle verkligen inte ta ett spel om det hörde till GTA-serien. :unsure:

Tänk om affären har bränt ut spelet?? Säljer spelet svart?? Affären laddar hem det... Sätter på ett fodral (i nertankningen så förekom omslaget) och sedan ställer det på hyllan och du kommer in och köper det!!!!!! Då är du medhjälpare av nertankningens värld! :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk om affären har bränt ut spelet?? Säljer spelet svart?? Affären laddar hem det... Sätter på ett fodral (i nertankningen så förekom omslaget) och sedan ställer det på hyllan och du kommer in och köper det!!!!!! Då är du medhjälpare av nertankningens värld! :mf_doof:

Ja, tänk om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...