Jump to content

Kommer du att köpa spelet på releasen?


Cyper
 Share

Kommer du att köpa spelet på releasen?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ska förhandsboka specialutgåvan snart. Vet någon om den kommer på realese-dagen? Skulle vara riktigt skönt.

Har förhandsbokat spelet nu! Specialutgåvan (alltså baggen osv till ps3) beställer jag senare. Kommer att sommarjobba för att få pengar till att köpa en PS3 enbart för GTA. :wacko: GTA

GTA

GTA

GTA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs, jag ska köpa en bil utan att äga ett körkort

Ja? Dårå? Det går ju köpa ett spel innan man har konsol. Lite konstigare att köpa bil innan man har körkort, men det går fortfarande köra bilen? Sedan så är det ju smart att köpa om man inte har konsol. Han kommer troligtvis köpa, och då han köper kan han direkt börja spela. Och om han köper spelet då han köper konsolen kanske det är slut eller annat strul?....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja, om det inte är slutsålt

Självklart ska man köpa GTA spel.. Problemet är väl att skaffa Ps3 :wacko:

Men åh, dessa idioter. Okej, du behöver inte vara en. Men så som du byggt upp din mening säger du att du ska köpa PS3 bara för att köpa GTA IV. Det är bara onödigt. Du tjänar 2000-4000 på att köpa en 360 och du får exakt likadan spelupplevelse. Sen är frågan om du bara ska köpa det till GTA IV. Men det sa du ingenting om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åh, dessa idioter. Okej, du behöver inte vara en. Men så som du byggt upp din mening säger du att du ska köpa PS3 bara för att köpa GTA IV. Det är bara onödigt. Du tjänar 2000-4000 på att köpa en 360 och du får exakt likadan spelupplevelse. Sen är frågan om du bara ska köpa det till GTA IV. Men det sa du ingenting om.

Det kommer troligtvis att saknas stöd för 1080p på Xbox360 pga. att den använder DVD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas inte spelet kommer till PC, för då ökar antalet nerladdningar. Vill inte att personer som laddar ner det skall få spela det.

:wacko:

Då kan du ju lika gärna dra med Xbox, känner knappt en människa som inte har flashat sin.

Edit. Ge fan i att använda mina guldkorn!

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åh, dessa idioter. Okej, du behöver inte vara en. Men så som du byggt upp din mening säger du att du ska köpa PS3 bara för att köpa GTA IV. Det är bara onödigt. Du tjänar 2000-4000 på att köpa en 360 och du får exakt likadan spelupplevelse. Sen är frågan om du bara ska köpa det till GTA IV. Men det sa du ingenting om.

Hur i helvete är det onödigt?? Finns flera orsaker till att köpa PS3 istället för fläsk... ehrmm hrm, Xbox360.

Kanske han vill ha fler spel till PS3, som inte kommer till Xbox? Sedan går det att spela tidigare PS2 spel på PS3, nåt som inte går på Xbox (det spelar iofs inte så stor roll då man kan behålla PS2/Xbox och spela på den också i fortsättningen...) Sedan gillar han förmodligen PS-kontrollerna mycket bättre också.

Och många andra orsaker som jag inte orkar börja skriva och bråka om.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helvete är det onödigt?? Finns flera orsaker till att köpa PS3 istället för fläsk... ehrmm hrm, Xbox360.

Kanske han vill ha fler spel till PS3, som inte kommer till Xboxen, sedan går det att spela tidigare PS2 spel på PS3, nåt som inte går på Xbox (det spelar iofs inte så stor roll då man kan behålla PS2:n och spela på den också i fortsättningen...) Sedan gillar han förmodligen kontrollerna mycket bättre också.

Och många andra som jag inte orkar börja skriva och bråka om.

Håller faktiskt med. Sen kan jag spela Herkules från PS1 om jag köper PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer troligtvis att saknas stöd för 1080p på Xbox360 pga. att den använder DVD.

Well, det är iallafall som en resonabel (?) anledning, men ändå, att lägga till så mycket pengar bara för att det saknas stöd för 1080p känns lite onödigt enligt mig.

Hur i helvete är det onödigt?? Finns flera orsaker till att köpa PS3 istället för fläsk... ehrmm hrm, Xbox360.

Kanske han vill ha fler spel till PS3, som inte kommer till Xbox? Sedan går det att spela tidigare PS2 spel på PS3, nåt som inte går på Xbox (det spelar iofs inte så stor roll då man kan behålla PS2/Xbox och spela på den också i fortsättningen...) Sedan gillar han förmodligen PS-kontrollerna mycket bättre också.

Och många andra orsaker som jag inte orkar börja skriva och bråka om.

Vi pratade om han skulle köpa PS3 BARA för att spela GTA IV. Läs igenom inlägget en gång till :wacko:

Och att slösa cirka 3000 bara för att kontrollerna är skönare känns lite att ta i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åh, dessa idioter. Okej, du behöver inte vara en. Men så som du byggt upp din mening säger du att du ska köpa PS3 bara för att köpa GTA IV. Det är bara onödigt. Du tjänar 2000-4000 på att köpa en 360 och du får exakt likadan spelupplevelse. Sen är frågan om du bara ska köpa det till GTA IV. Men det sa du ingenting om.

Jag köper den inte bara för IV. 4-5000 för ett spel? Så dum är jag inte. Sen gillar jag inte alls 360:ns kontroll. Har ar också en PSP och det kan vara smart att köpa saker som hör ihop.

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...