Jump to content

Vilka forumiter har du träffat på riktigt?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Frågan är även, vilka forumiter vill ni träffa?

Jag vill träffa P-C, Okka, Stellhell, Umberto, Kicken, Marky och Tweak.

Säkert en massa fler, men de där är de första som kom upp i skallen när jag tänkte på frågan.

Varför mig? Känner mig hedrad.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag TROR jag såg P-C, i somras, vid Globen, vågade inte gå fram och fråga + att jag var sen till jobbet, han kom ut från pressbyrån med någon kompis, tror han hade kavaj på sig.

Jag gick stressad i snabb fart med keps, munkjacka, slappa jeans, orakad och hörlurar i öronen, såg ut som en riktig slacker.

Sen vill jag träffa en del av er, kommer inte på alla just nu, men har ni vägarna förbi globenhotel kanske innan en konsert eller match av något slag och känner för att träffa mig så finns jag där på hotelet, kanske bjuder på en matbit också.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag TROR jag såg P-C, i somras, vid Globen, vågade inte gå fram och fråga + att jag var sen till jobbet, han kom ut från pressbyrån med någon kompis, tror han hade kavaj på sig.

Jag gick stressad i snabb fart med keps, munkjacka, slappa jeans, orakad och hörlurar i öronen, såg ut som en riktig slacker.

Mycket möjligt att det var jag. Jag är ofta vid globen/skärmarbrink. Kommer inte ihåg dig, dock.

Umberto:

Vad jag menar är att jag inte skulle få ut någonting av en konversation med er. Det skulle bli prat om vädret och ni skulle anstränga er så för att uppehålla eran fasad ni byggt upp på nätet så att det skulle bli så krystat och pinsamt. Näh, sånt vill jag inte ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mika

Hultenius

NiXoR

Jocken

(Kille som var aktiv 03-04~. Hade en gummianka som avatar. Har för mig att hans namn började på Z.)

P-C

thotim

Mr.Dumbom

Panimala

R2D2

Siana

Sikorka

Lajnux

IceCandy

xstreem

JSHC

Jacker

donkeey

Diezel

Zack

the-copy

Yoosho

Henkibojj

FoxtroT

RavenE

Glömt och tömt. Skrik till om jag missat nån.

Ang. Vilka jag vill träffa så säker jag bara att det inte kan vara hälsosamt att träffa mig. Fråga bara hela gänget DHW07. Stalka mig i en halvtimme, för att sedan stå ett par meter bort och kasta chokladpuffar på mig tills dom får min uppärksamhet. Kan bara anta, av den fina MSN-konven jag hade blivigt inbjuden till att ni hade suttit hur länge som helst för att äns våga gå och träffa varandra.

Pewpew, Jag fixar fram JSHC och donkeey på 2 röda sekunder, drar ner hela gänget till Siana som inte är där. Pga. DHW07-gruppen hade stalkat mig i 30 min utan att säga nått så hade jag inte tid att stanna, då jag skulle swata.

Så, vill ni träffa mig.. Talk up, wtf?! Jag blir som jag umgås kan man säga. (Till. DHW07-gruppen) Ni såg killen som var med ett tag där.. Vit t-shirt, ruffsigt hår. Det var en person jag aldrig hade träffat innan, inte äns vetat om innan DHW började. Vi började lama oss lite i DC hubben, och han drog med mig ut på raid för att leta upp mer folk. Det var också med honom jag lirade SWAT. Hade inte några som helst problem att tjöta om vad som helst med honom. Så, om ni står 7 pers och kollar skrajset på mig, och det är en person som vågar klämma fram en halvklar mening efter 5 min med typ.. "Du.. Kort.. Komma.. Snälla.." så kan jag meddela att jag inte blir så pratglad själv. Kudos till JSHC och Donkeey som tog mig för den jag är, inte för en Admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...