Jump to content

Datorn släcks av sig själv.. :(


Remoob
 Share

Recommended Posts

Så fort vi tänder vår dator så får man välja mellan felsäkert läge , normalt läge och några andra alternativ.

När jag tar normalt läge så får man vänta lite så att den " Kontrollerar disken " sen när det nått 100% stängs datorn av, man kan inte tända den genom att trycka på knappen som är på datorn utan man måste tryck på en knapp bakom datorn sen så funkar den vanliga. När jag tar felsäkert så stannar datorn och det blinkar _ <-- tecknet

Kan någon hjälpa mig? jag höll på o köra CS före det.

EDIT: fixat nu, fan va glad man blev :mf_doof:

Redigerad av Remoob
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kan jag göra så att det fixas? helst utan att behöva köpa nytt, och vad kan ha orsakat det?

Exempelvis defekt hårddisk :mf_doof: lider med dig.. Svårt att få tillbaka all information tyvärr, om du har tur och har lite kunskap om det kan du med lite tålamod få fram det som är viktigt. Vad är det för märke på datorn? Kan isåfall kanske hjälpa dig plocka fram ett telefonnummer till supporten, alltid bäst att ringa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exempelvis defekt hårddisk :whistling: lider med dig.. Svårt att få tillbaka all information tyvärr, om du har tur och har lite kunskap om det kan du med lite tålamod få fram det som är viktigt. Vad är det för märke på datorn? Kan isåfall kanske hjälpa dig plocka fram ett telefonnummer till supporten, alltid bäst att ringa!

Så blev det förstört igen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...