Jump to content

Skoldokumentär!


kicken
 Share

Recommended Posts

Ja, denna idé fick jag för länge sen, men jag har inte haft modet att verkställa den ända tills idag! Jag har tagit med mig en videokamera till skolan och filmat allt lustigt och annat och på så sätt skapat en sorts blogg. Ni får själv bestämma hur ni ska ta det. Jag har heller inte redigerat eller gjort något med videon då jag inte kan redigera och inte vill. Jag låter det bara vara som det är och ni får nöja är med det.

Jag kommer antagligen (inte helt säker) göra 7 delar och kommer lägga upp dom i förstaposten när dom kommer.

Och ni som tycker vi är barnsliga, fjantiga, fjortisar behöver inte skriva nej. Detta är inget som man ska ge kritik till utan bara en rolig grejj som vi har gjort, inget mer.

Avsnitt 1 - Del 1

Avsnitt 1 - Del 2

Avsnitt 2 - Del 1

Avsnitt 2 - Del 2

Avsnitt 3 - Del 1

Avsnitt 3 - Del 2

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni verkar ju ändå ha "horunge", "kärring" och "fitta" med mera som vanliga tilltalsnamn till varandra. Ni slåss ju bara hela tiden :P

Njah, som sagt. De flesta kanske är väl så okej, inte jag dock ( :rolleyes: ). Inte lika mycket som dom andra i alla fall. Sedan så "slåss" vi nästan aldrig utan det är som sagt att alla är upprymda pga kameran och vill göra dumma sker. Sedan så är humorn olika i olika län i Sverige. Våran humor är väl något mer lutande åt jag vet inte vad, men men. Vissa gillar det, andra inte. (w00t)

@P-C: Haha, nej inte just då, det var ju första dagen. Ser ut som ett miffo där. Hur tjocka kinder som helst :teehee:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njah, som sagt. De flesta kanske är väl så okej, inte jag dock ( :rolleyes: ). Inte lika mycket som dom andra i alla fall. Sedan så "slåss" vi nästan aldrig utan det är som sagt att alla är upprymda pga kameran och vill göra dumma sker. Sedan så är humorn olika i olika län i Sverige. Våran humor är väl något mer lutande åt jag vet inte vad, men men. Vissa gillar det, andra inte. :P

@P-C: Haha, nej inte just då, det var ju första dagen. Ser ut som ett miffo där. Hur tjocka kinder som helst :(

Vafan. Lajnux - gillar du och slåss och elda gafflar för att impa inför kameror? (w00t)

Men jag vill inte vara taskig, så ta inte åt dig. Folk har väl olika humor, helt enkelt... :blink::teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan. Lajnux - gillar du och slåss och elda gafflar för att impa inför kameror? :rolleyes:

Men jag vill inte vara taskig, så ta inte åt dig. Folk har väl olika humor, helt enkelt... :P(w00t)

Haha, lajnux, svara på den du!

Nej nej, jag tar inte illa åt, det är lugnt. Jag förstår att vissa kan t.o.m hata detta och vissa kan ta hela bunten som fjortisar, men detta är bara tillgjort, skådespeleri nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur blir det då en skoldokumentär?

Diskuterade det i skolan och kom fram till att det inte är en dokumentär utan mer en skolvecka. Men jag låter namnet kvarstå dock att jag själv förstått att det är fel.

Edit: Jag kanske ö.v.h borde ta bort länkarna och låta tråden dö, då detta inte var en så bra idé.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En skolvecka där man inte uppför sig som man brukar?

Jag vill inte vara dum Kicken, men jag tror det är såhär dina kompisar är.

Nja, vi brukar INTE uppföra oss SÅ mycket "konstigt", men visst är det så varje dag, men i mindre grad :rolleyes:

Sedan, vem har sagt att alla är mina kompisar?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, vi brukar INTE uppföra oss SÅ mycket "konstigt", men visst är det så varje dag, men i mindre grad :P

Sedan, vem har sagt att alla är mina kompisar?

Ingen. Är de inte dina kompisar, då? (w00t) Och ja, självklart tror jag på att de är uppspelta, men de överdriver väl snarare humorn 'ni' har än skapar en ny :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen. Är de inte dina kompisar, då? (w00t)Och ja, självklart tror jag på att de är uppspelta, men de överdriver väl snarare humorn 'ni' har än skapar en ny :rolleyes:

Precis vad jag vill ha få sagt! Du tog orden ur munnen på mig.

Sedan är några av dom kompisar och några som jag bara hänger med någon gång och några som inte är mina kompisar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...