Jump to content

Förslag om större inbox


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hej. På det här forumet finns det en gräns som säger att man inte får ha fler än 100 meddelanden i sin pm-brevlåda. Nu är det så att jag verkligen har fått kämpa sedan i mars någon gång med att få plats med meddelandena. Och nu har jag kommit till den absoluta tröskeln - alla PM som jag vill ha kvar tar upp 98% av inboxen. :rolleyes:

Att höja gränsen kommer ju sno mer utrymme från servern, vilket är lite synd.. Men frukta icke - här har jag tänkt till.

Jag tycker vi kan ta bort eller åtminstone förminska uppladdningsgränsen på sidan radikalt. Det finns många uppladdningssidor som fungerar finfint för bilder, rar-arkiv och allt vad man nu kan tänkas ladda upp. Avslutar med ett citat från gtasajtens för tillfället visaste person:

Uploadfunktionen är onödig lyx som kan tas bort. yes_645834_0.gif
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. På det här forumet finns det en gräns som säger att man inte får ha fler än 100 meddelanden i sin pm-brevlåda. Nu är det så att jag verkligen har fått kämpa sedan i mars någon gång med att få plats med meddelandena. Och nu har jag kommit till den absoluta tröskeln - alla PM som jag vill ha kvar tar upp 98% av inboxen. :rolleyes:

Att höja gränsen kommer ju sno mer utrymme från servern, vilket är lite synd.. Men frukta icke - här har jag tänkt till.

Jag tycker vi kan ta bort eller åtminstone förminska uppladdningsgränsen på sidan radikalt. Det finns många uppladdningssidor som fungerar finfint för bilder, rar-arkiv och allt vad man nu kan tänkas ladda upp.

Hmmja, snacka om i-landsproblem. Du kan väl, som tidigare har nämnts, samla de pm du vill spara i ett vanligt dokument?

Avslutar med ett citat från gtasajtens för tillfället visaste person:

shock5_949551_0.png

Vaf-eh? ah.. eh..

Glöm det! Jag stöder det här förslaget till 100 %! yes_645834_0.gif

Större inbox NU tack! 08zu_858992_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha. :(

Självklart går det att spara dem på något annat ställe, men jag tycker inte riktigt det blir samma sak.. :confused:

Beffo Upload, nu med automatiskt PM-sparare. Logga in på Beffo Upload, välj Importera och ange ditt användarnamn, lösenord samt direktlänk till din PM-korg. När detta är gjort kommer Beffo Upload per automatik att sprara alla dina PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle inte detta komma i nåt betalkonto på nåt sätt, när det nu skulle ske?

Det var väl GTA4 som bestämmde när allt det där skulle göras? Och eftersom det verkar bli försenat så lär det dröja. Sen så verkar Hultenius vara i en av sina borta-perioder just nu, så om någon (som Kebab ^^) tycker detta är jätteviktigt får den väl skicka något till Hultans berycktade mailadress.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...