Jump to content

Vet du något nytt från GTA IV?


Ferhat
 Share

Recommended Posts

Ja, som rubriken lyder, vet ni något nytt om GTA IV??? alltså om ni har hört ngt mer.

För varje gång ja söker på GTA iv på google o.s.v ser jag bara samma information, men nu undrar jag om ni har hört något nytt om GTA IV? eller så kan du bara berätta allt du vet om GTA IV från bilarna till uppdrag o.s.v.

MVH Ferhat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, som rubriken lyder, vet ni något nytt om GTA IV??? alltså om ni har hört ngt mer.

För varje gång ja söker på GTA iv på google o.s.v ser jag bara samma information, men nu undrar jag om ni har hört något nytt om GTA IV? eller så kan du bara berätta allt du vet om GTA IV från bilarna till uppdrag o.s.v.

MVH Ferhat

Tjo!

Det finns ett X antal trådar med information om spelet, kommer det någon ny information, så dyker det upp på Gtanytt.se, eller här.

Oftast på båda. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej tyvärr inte! Men gtanytt är nog den snabbaste svenska gta-sidan med information. Tycker förövrigt att Rockstar har vairt snålare med information här jämfört med tidigare släppta spel, med tanke på att gta iv EGENTLIGEN redan skulle ha varit släppt, om allt hade gått som planerat :shifty:

Jag måste få säga att jag beundrar din signatur mankan.... verkligen, den är inte alls för stor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IMDB hade ju ett tag upp några personer som skulle göra rösterna men dom tog ner det rätt så fort, men nu ligger 3 namn uppe igen, dom säger inte så mycket men...

Kevin Breznahan - Various

Lazlow Jones - Himself

Joan Baker - Vice City TV reporter

Som sagt det säger ju inte så mycket men alltid nått, sen om det är sant är ju en annan fråga, menar Vice City TV reporter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...