Jump to content
Jacker

Vad ser du fram emot i spelväg?

Recommended Posts

Hohum, här är vi snart två år senare och det är fortfarande The Last Of Us 2 som står i spelhypens fokus. Men jag har fortfarande en rätt diger backlog av gamla spel jag fortfarande inte tagit itu med alls. Både halvnya och riktigt gamla. Någon gång ska jag väl börja spela Bioshock 1 (!) också.

Vad hypar ni för tillfället? :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
03/06/2019 at 15:56, Henkibojj skrev:

Hohum, här är vi snart två år senare och det är fortfarande The Last Of Us 2 som står i spelhypens fokus. Men jag har fortfarande en rätt diger backlog av gamla spel jag fortfarande inte tagit itu med alls. Både halvnya och riktigt gamla. Någon gång ska jag väl börja spela Bioshock 1 (!) också.

Vad hypar ni för tillfället? :)

Lol, aktivt forum och intressant spelmarknad... Not.

Men nu har iallafall TLOU2 fått ett releasedatum - 19:e juni, dvs midsommar. Det som tidigare skulle släppts i februari (med hyfsat god tajming) fick ett annat datum i maj, som inte passade mig alls, sedan blev det uppskjutet på obestämd framtid och nu är det plötsligt midsommar som gäller. Tyvärr är omständigheterna kring släppet lite dystra eftersom det verkar som att hela storyn har läckt. Jag kommer inte leta någon som helst information om spelet eftersom jag redan vid tidigare filmklipp tycker att de visar för mycket. Jag är helst helt nollställd.

Annars vet jag faktiskt inte så mycket framöver, det handlar mest om att följa utvecklingen hos PS5 och vad det kan erbjuda. Och så måste jag bli färdig med mitt PS3-arkiv också :o

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2014-06-10 at 10:36, Kebab skrev:

1. Far Cry 4

2. GTA V till PC

3. Battlefield Hardline

4. Assassin's Creed Unity

Jag, som har ett ganska smalt intresse när det gäller spelserier, kommer ha en fantastisk spelhöst.

Haha, sex år senare är det fortfarande typ samma spelserier jag skulle kolla på om jag fick för mig att skaffa ett spel. Smalt intresse som sagt...

I dagsläget är GTA VI det enda spel jag med säkerhet kan säga att jag kommer skaffa i framtiden. Eftersom det kommer innebära en ny dator blir det såklart lite andra spel också, men inget jag känner hype över just nu. 

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2020-05-03 at 18:53, Kebab skrev:

Haha, sex år senare är det fortfarande typ samma spelserier jag skulle kolla på om jag fick för mig att skaffa ett spel. Smalt intresse som sagt...

I dagsläget är GTA VI det enda spel jag med säkerhet kan säga att jag kommer skaffa i framtiden. Eftersom det kommer innebära en ny dator blir det såklart lite andra spel också, men inget jag känner hype över just nu. 

GTA Online är något jag egentligen är väldigt färdig med, men vid nåt enstaka tillfälle de senaste 7 åren spelade jag ju med... Xersize och Adrian? Ingen aning, men det har alltid varit roligare att spela med folk man känner än ensam eller med randoms. Jag skulle hoppa på nästan vilket spel som helst om det blir lika roligt som när Team Kebab/Simpa/Lajjan spelade BF3. Hojta ifall du blir spelsugen på något så hakar jag nog på :)

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag ser fram emot The Last Of Us 2 och även Ghost Of Tsushima. Den senaste gameplay videon av Ghost of Tsushima gjorde mig mer hypad än tidigare då jag bara varit milt intresserad.

Såg vissa klaga på att det bara såg ut som Assassins Creed och inte lika unikt som många först trodde, men det är precis det som lockar mig, eftersom att det känns som om Assassin's Creed gått från "Assassin's Creed" till "Brawlers RPG Clan".

Kan även hända att jag skaffar mig Cyberpunk 2077 och Halo Infinite om dom lyckas locka mig mer närmare release. Hoppas också innerst att Sony annonserar och släpper Horizon (zero dawn) 2 snart

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor