Jump to content

Vad ser du fram emot i spelväg?


Jacker
 Share

Recommended Posts

Har aldrig varit intresserad av Final Fantasy, har aldrig spelat ett FF spel och har alltid sagt att jag aldrig kommer att göra det heller. men 13 har faktist sugit in mitt intresse lite med typ den enda trailern ute, anledningen till att jag aldrig velat spela ett FF spel är fightsystemet, jag absolut hatar det vilket är synd för jag har hört att spelen inehåller fina historier, kanske jag hyr 13 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade Jedi Academy igen häromdagen, och jag är jävligt sugen på en tredje del i Jedi Knight- serien, eller ett Star Wars- spel med den typen av gameplay. Skulle sitta riktigt fint med ljussabeldueller i en ny, fräsch spelmotor som kan erbjuda det senaste inom spelteknologi. Vad sägs om Euphoria, som i GTA IV? Skulle få koreografin att se riktigt über ut i ljussabelstrider. Och sedan något som kan hantera fysiken och göra nästan all miljö integrerbar. Skulle ju sitta fint att slita loss lite grejer med kraften och sedan knuffa iväg det mot en hop fiender med en stöt. :rolleyes: Det skulle dessutom öppna för hög kreativitet.

Och rent spelmässigt så skulle jag faktiskt mer vilja ha ett actionäventyr än bara action. I tidigare Jedi Knight har det alltid handlat om att meja ned fiender. Jag skulle vilja ha lite mer rollsspelsmoment i form av att att man i vissa delar kan/måste konversera med folk, leta på saker, osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade Jedi Academy igen häromdagen, och jag är jävligt sugen på en tredje del i Jedi Knight- serien, eller ett Star Wars- spel med den typen av gameplay. Skulle sitta riktigt fint med ljussabeldueller i en ny, fräsch spelmotor som kan erbjuda det senaste inom spelteknologi. Vad sägs om Euphoria, som i GTA IV? Skulle få koreografin att se riktigt über ut i ljussabelstrider. Och sedan något som kan hantera fysiken och göra nästan all miljö integrerbar. Skulle ju sitta fint att slita loss lite grejer med kraften och sedan knuffa iväg det mot en hop fiender med en stöt. :rolleyes: Det skulle dessutom öppna för hög kreativitet.

Och rent spelmässigt så skulle jag faktiskt mer vilja ha ett actionäventyr än bara action. I tidigare Jedi Knight har det alltid handlat om att meja ned fiender. Jag skulle vilja ha lite mer rollsspelsmoment i form av att att man i vissa delar kan/måste konversera med folk, leta på saker, osv.

http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/# ?

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- - -

Ingen speciell ordning för min del...:

Armed Assault II - Uppföljaren till Armed Assault. Även om det känns lite tidigt med en uppföljare verkar det värt att lägga vantarna på. Bättre AI och mer realistiska miljöer utlovas.

http://www.arma2.com/

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Kommentarer överflödiga...

http://www.konami.jp/gs/game/mgs4/en/

Grand Theft Auto IV - Kommentarer överflödiga här med...

http://www.rockstargames.com/IV/

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har. EVE pvp är kasst. SWG är kasst i allmänhet efter expansionen. Det blev hur enkelt som helst att bli en jedi.

WoW är bäst i PvP-väg tills WAR kommer ut.

Nja vi alla har våran ide av hur det perfekta ska se ut. SWG var det bästa förrut tills spelet förstördes.

Men ändå tycker jag hatt Dark age off camelot har bättre PVP mer känsla i det tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser framemot

Assasins creed på PC - verkar vara ett grymt nice spel.

Splinter cell conviction - Behöver man säga mer än, splinter cell :lol:

The sims 2 fritid - The sims fan som man är :o

Mercenaries 2: World In Flames - ja...

Left 4 dead - har inte sett så mycket, kan bli nice

Frontlines: Fuel of War - Verkar rätt nice faktiskt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad jag skrev sist, men ser väl ut så här just nu.

GTA 4. Det är snart här... :lol:

Far cry 2. Älskade ettan, och tvåan ser otroligt bra ut. Vill pröva på Rocket launcher! Hette något med 7 har jag för mig..

Project offset. Ser ut att bli det bästa spelet någonsin.

Operation flashpoint 2. Ettan var sjukt kul, hoppas det blir likadant :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Nu börjar jag bli hypad för vad jag tror kommer bli dem två bästa fight spelen i år. såklart snackar jag om Street Fighter 4 och Tekken 6, såklart behöver jag inte säga varför street fighter kommer bli grymt, det är ju trots allt kult och anledningen varför jag tror Tekken 6 kommer bli grymt är dels att det kommer finnas flera delar av en bana (som dead or alive tror jag) och av en film från en arkad hall i japan där folk kan prova spelet så ser man att det finns 40 gubbar att låsa upp.

Sen kommer ju Soul Calibur 4 och Dead or Alive 5 ut också men jag skulle aldrig sätta någon av dem spelserierna lika högt som Street Fighter eller Tekken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HYPELIST 2000™

LEVEL 5 - SEVERE HYPE

Empire: Total War

GTA IV

Mass Effect 2

LEVEL 4 - HIGH HYPE

Spore

Mafia 2

LEVEL 3 - ELEVATED HYPE

Hitman 5

Fallout 3

LEVEL 2 - GENERAL HYPE

Alan Wake

Jagged Alliance 3

LEVEL 1 - SOME HYPE

Europa Universalis: Rome

L.A. Noire (om PC eller 360)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag följer Umbertos Hypelista

HYPELIST 2000™

LEVEL 5 - SEVERE HYPE

Grand Theft Auto IV

Metal Gear Solid 4

Resident Evil 5 (långt kvar)

LEVEL 4 - HIGH HYPE

Condemned 2: Bloodshot

Tekken 6

Street Fighter

LEVEL 3 - ELEVATED HYPE

Fallout 3

Haze

Alone in the Dark 5: Near Death Investigation

Brothers In Arms: Hells Highway

LEVEL 2 - GENERAL HYPE

Resistance 2

LEVEL 1 - SOME HYPE

Star Wars: The Force Unleashed

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...