Jump to content
Renard

Bästa radiokanalen

37 inlägg i denna tråd

Lätt VCPR från VC!

så j*vla ägande!

När han chaves (stavning?) kollegor snackar skit om honom!

I VCS får man ju förklaringen också.

Maurice Chavez gjorde Michelle gravid och struntade i henne. "Either marry me, or give me money to get it fixed! I'm not some cheap slut you can just use!"

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Radio Los Santos och Bounce FM är bäst i SA (fast det är det ända GTA spelen jag har spelat seriöst)<_<

Radio Los Santos och Bounce FM är bäst i SA (fast det är det ända GTA spelen jag har spelat seriöst):ermm:

spelet menar jag

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Ooooaah har inte lagt märke till den här tråden. Kanske tar upp den viktgaste punkten genom GTA-historien. MUSIKEN!

I GTA:III lyssnade jag alltid på K-Jah, tyckte DJ-snubben var alldeles fantastiskt och hade inte dub-musik funnits i spelet så vet inte jag om jag hade klarat av att kunna spela igenom hela skiten. Sen att man vet varenda ord han ska säga, varenda liten reklamsnutt och musiksnutt på dom fem låtarna av samma artist bevisar bara litegran hur mycket man älskade den kanalen. Det gick så långt att jag till och med köpte Scientist skiva med alla låtarna på CDON, älska helt enkelt. Sen älskade jag Flashback 98.6 med klassiska Scarfacelåtar till, fan vad underbart det var... Rush, rush for the yayo! eller Push it to the limit, BAM BAM haha alldeles fantastiskt. Sen självklart Double Clef FM, jävligt mycket mafia över det hela. Mmmmm.

I Vice City kunde man lyssna på allt. Fast det hela berodde ungefär på vart man befann sig på ön. V-Rock var precis som K-Jah i GTA:III, man kunde liksom allt i alla reklamer i det dom skulle säga. Älskade den kanalen. Men alla radiokanaler var lika bra egentligen. GTA-spelet absolut bästa soundtrack. Sen var ju Crockett's Theme med, otroligt iskallt.

I San Andreas lyssnade man också på allt. Den bästa blandningen av alla soundtracks! Allt från New Jack Swing till hip-hop till house till klassisk rock till country. Fan vad coolt det var egentligen. Det roliga var att man älskade allt också. K-Rose och Radio X var dominanta, restan var fortfarande minst lika bra men kom inte upp i lika hög standard. Men Voodoo Ray, Movin' on Up, Fools Gold, King Tubby Meets Rockers Uptown, Great Train Robbery med självaste BLACK UHURU och massa annat tungt skit. Fan vad grymt det var!

LCS hade liknande med III, när ganska flummigt och typiskt GTA-radio på ett ungefär. Hade sin guldkorn med tyvärr mycket man gärna hoppade över.

VCS var grymt det soundtracket också. Kanske lite för liknande med Vice City soundtrack och tyvärr inte lika starkt. Men jävla bra!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
K-rose är den bästa genom gta tiderna. i IV suger fan alla kanaler =/ sen går det inte stänga va radion heller. huga

Jo det går genom att hålla inne en av knapparna som du byter kanal med. B)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
7ogskk0uekt5.png

Emotion 98.3 :mf_doof:^_^:o

Ingen, och jag menar INGEN annan radiokanal slår emotion och dess soundtrack.

Foreigner - Waiting For A Girl Like You

Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight

Roxy Music - More Than This

Toto - Africa

Mr. Mister - Broken Wings

John Waite - Missing You

Jan Hammer - Crockett´s Theme

:wub:

Kan inte sägas bättre!

Fernando !

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
7ogskk0uekt5.png

Emotion 98.3 :unsure::mellow::D

Ingen, och jag menar INGEN annan radiokanal slår emotion och dess soundtrack.

Foreigner - Waiting For A Girl Like You

Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight

Roxy Music - More Than This

Toto - Africa

Mr. Mister - Broken Wings

John Waite - Missing You

Jan Hammer - Crockett´s Theme

:P

Helt klart, bästa kanalen i hela serien imo! :wub:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker att "vladivostok" är nr 1i IV?

I San Andreas måste det ju varitk-dst!

Vice city är ju valet så enkelt! V-rock!

I gta 3 så är det flashback den enda som jag kmr ihåg..

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in