Jump to content

Blöta män


okka
 Share

Recommended Posts

Gillar ni att bli blöta? Stå länge i duschen och så? Låta vattnet rinna lite väl länge? Eller gillar ni bara att titta på när andra män är blöta?

Ni kanske tänker ofta på hur det vore att se John Stamos i vatten. Eller vill se Gene Kelly le det där leendet i det piskande regnet bara en sista gång.

Visste ni inte att Brad Pitt har varit blöt på bild 14 gånger?

Kanske är dags att ta reda på det. Då rekomenderas sidan wet men. Skitbra sida för alla oss som gillar vatten och män. Framför allt i kombination med varandra. Ni kan även länka er vidare till t.ex. sidor med barfota män eller män i kjolar.

Här kan man alltså diskutera saken.

Vad gör ni när vattnet rinner? Låter ni det ofta rinna? Föredrar ni att vara barkroppade eller ej? Ni kanske bara blir blöta när ni duschar...

Skriv om ni någonsin blöter ner er på fritiden, utöver dagliga duschen. Kanske låter en isbit vandra mot naveln?

Ni förstår. Outömligt ämne. Prata på.

Som avslutning: Leonardo diCaprio blöt med snäcka:

leonardo_dicaprio_01_919701_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

En snabb dusch för mig är minst 10-15min. Brukar oftast stå i duschen tills varmvattnet är slut, vilket har resulterat i att jag alltid får duscha sist om fler ska duscha.

I duschen så står jag bara och låter väldigt varmt vatten rinna på ryggen, underbart. Hatar dock duschvatten i ansiktet, och kan i princip bara ha strålen i ansiktet någon sekund (Bada är easy, inga strålar där).

Duschen är dessutom perfekt för att göra allt man skulle behöva göra på toa samtidigt. Raka sig, Borsta tänderna, tvätta sig, pissa. Aye, jag är en duschpissare. Skjut mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt minne står och drömer i duschen. 40 min brukar det ta. Men jag gillar inte att se andra män gjöra det :unsure:

Vilket vansinnigt slöseri med naturresurser! rant_835417_0.gif

--

Jag duschar ca 5-10 minuter eftersom det imo är en synnerligen tråkig och improduktiv sysselsättning. Vidare är det dyrt (ja, det sa åtminstone min snå.. "ekonomiske" far när jag var liten). Sparsamheten har gått i arv. yes_645834_0.gif (Iofs har jag gratis vatten för tillfället men iaf.)

Fuck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan duscha upp till tre gånger per dag.

Morgonen, en snabbis

Efter jobbet, en snabbis

Ev när jag kommer hem och jag vart tvungen att springa till bussen, då duschar jag rätt länge.

När jag är ledig så gör jag (som stell) allt i duschen (utom att pissa då) rakar mig, borstar tänderna och står allmänt väldigt länge i duschen. Det kan bli upp mot en timme.

Tänker dock inte på andra blöta män.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket vansinnigt slöseri med naturresurser! rant_835417_0.gif

--

Jag duschar ca 5-10 minuter eftersom det imo är en synnerligen tråkig och improduktiv sysselsättning. Vidare är det dyrt (ja, det sa åtminstone min snå.. "ekonomiske" far när jag var liten). Sparsamheten har gått i arv. yes_645834_0.gif (Iofs har jag gratis vatten för tillfället men iaf.)

Fuck.

Tråkigt och tråkigt, det är jävligt skönt :unsure: Speciellt om man vaknar och man är lite kall. Sen behöver jag mina 30 minuter innan jag är riktigt vaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här får mig att tänka på en sak min kompis berättade, "det bögigaste han gjort i hela sitt liv". Det var i sexan, efter idrotten. I det duschrummet är alla duschar som egna bås, fast utan något draperi för. Så man stod alltid mitt emot någon och duschade.

I alla fall, min kompis och en annan kille stod och snackade lite, sen började de tjaffsa lite på skoj. Plötsligt kliver min polare över till den andra duschen och trycker upp killen mot väggen ^_^:D

Synd att man inte var där, det såg nog väldigt.. eh, kul ut. :D

---

I vilket fall, vi har egen brunn här hemma och eldar för att få varmvatten, så far min kommer typ och bankar på dörren om man duschar längre än 10 minuter. ;)

Och blöta män är ju alltid kul, för då gör det extra ont om man smiskar till dem på ryggen :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...