Jump to content

GTA IV försenat till 2008


Ceone
 Share

Recommended Posts

Det gör det visst, "WoW"-äckel.

Wörd. Det här forumet är till för alla de GTA beroende personerna där ute i vårt avlånga land. Vissa av oss är mer än beroende. För oss är GTA heligt. Att säga "IV är försenat till 2008" till oss vore som att säga "Herrens ankomst till jorden har blivit uppskjutet till år 4085" till en djupt kristen.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan inte sluta tänka på den här förseningen. Jag känner mig fan kränkt, våldtagen nästan. Jag har spelat mig trött på Saints Row känner jag och dom gamla GTA kan jag utan och innan. Har över 660 speltimmar på San Andreas liksom. Så den stora frågan just nu är:

Hur ska man fördriva tiden? Min son lirar också GTA och han blev inte heller så glad över nyheten precis. Fan ta er Rockstar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte sluta tänka på den här förseningen. Jag känner mig fan kränkt, våldtagen nästan. Jag har spelat mig trött på Saints Row känner jag och dom gamla GTA kan jag utan och innan. Har över 660 speltimmar på San Andreas liksom. Så den stora frågan just nu är:

Hur ska man fördriva tiden? Min son lirar också GTA och han blev inte heller så glad över nyheten precis. Fan ta er Rockstar

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det värkar inte vara något bra år för Rockstar precis. Först blir Manhunt2 bannat i Usa och i Storbritanien (eller?) och nu är dom tvunga att flytta fram GTA4. Bara hoppas att inte GTA4 blir bannat också :)

Men som sagt det svider lite 2008 är lååååånnngt bort.

Folk värkar ta det ganska lungt här imott vad folk gör på gtaforums där var det väl nästa upplop ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andra ekonomiska kvartalet, inte kvarteret.

Sen blev jag lite förvirrad, mars är inte i andra kvartalet.

Skatteår

Inkomstskatt betalas på inkomster som erhållits under skatteåret. Skatteåret motsvarar kalenderåret.

Den bokföringsskyldiges skatteår avviker dock från kalenderåret, om räkenskapsperioden avviker från kalenderåret. Skatteåret utgörs då av den eller de räkenskapsperioder som utgått under kalenderåret.

For the fiscal year ending October 31, 2007,...

Mars ligger i Take Two's Q2 2008 skatteår, och det är dit GTA IV är försenat om du läser pressreleasen.

Men vad fan, sluta grina så förbannat. Det är ett spel, era liv hänger inte på en tunn tråd precis.

Tsss. Du hör uppenbarligen inte hemma här.

Det gör det visst, "WoW"-äckel.

Wörd. Det här forumet är till för alla de GTA beroende personerna där ute i vårt avlånga land. Vissa av oss är mer än beroende. För oss är GTA heligt. Att säga "IV är försenat till 2008" till oss vore som att säga "Herrens ankomst till jorden har blivit uppskjutet till år 4085" till en djupt kristen.

Jag kan inte sluta tänka på den här förseningen. Jag känner mig fan kränkt, våldtagen nästan. Jag har spelat mig trött på Saints Row känner jag och dom gamla GTA kan jag utan och innan. Har över 660 speltimmar på San Andreas liksom. Så den stora frågan just nu är:

Hur ska man fördriva tiden? Min son lirar också GTA och han blev inte heller så glad över nyheten precis. Fan ta er Rockstar

Så här ska det se ut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är hur glad som helst. Nu kan jag vänta med att köpa konsoll till nästa år och då får jag mycket lättare att få ekonomin att gå ihop med allt jag vill köpa. Jobbar en vecka på sportlovet så ska det gå att lösa sen.

Mjo, något liknande här. Eftersom jag tror och hoppas på att det kommer släppas till PC med, så kommer det inte vara förrens om ett år eller så. Och vid det laget har jag pengar till en ny dator. ;) Om inte så kanske jag köper mig en Xbox 360, vi får se. Känns i vilket fall rätt skönt att inte behöva hamna allt för långt "efter".

Men det är ju ändå tråkigt på något vis. Får hoppas att de använder förlängningen till något förnuftigt.

Det gör det visst, "WoW"-äckel.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag tid att spara till ett PS3. Fast tråkigt för de som redan har ett.

Ja för om det kommit ut i tid så hade du ju behövt ta ett lån.. Man kan ju inte spara tills man har råd ändå inte...

Appropå nyheten:

Synd.. Men så är det när börsen går ner. Ekonomin går sämre och man måste dra ner på saker. Däremot kommer spelet att bli precis lika bra när det kommer ut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag tid att spara till ett PS3. Fast tråkigt för de som redan har ett.

Ok jag tänker inte starta nått fanboykrig här eller nått men nu verkar det inte bli något rumble till PS3:

http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=127308

Och de flesta verkar ju nästan köpa just PS3 inför releasen. Jag skulle ha jättesvårt att lira ex San Andreas om skakfunktionen plötsligt togs bort..skulle kännas fel. Är det inget som stör er?

Och för att inte göra inlägget OT så: Dö rockstar dö!! (ang förseningen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok jag tänker inte starta nått fanboykrig här eller nått men nu verkar det inte bli något rumble till PS3:

http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=127308

Och de flesta verkar ju nästan köpa just PS3 inför releasen. Jag skulle ha jättesvårt att lira ex San Andreas om skakfunktionen plötsligt togs bort..skulle kännas fel. Är det inget som stör er?

Och för att inte göra inlägget OT så: Dö rockstar dö!! (ang förseningen)

asså.. sorry om detta är OFFtopic nu va.. men vad är det med alla er skeptiska personer "ingen skak-funktion suger ju!" asså, när ja fick mitt, tro mig, kontrollen är så lätt, plus SixAxiS är så överfett när man kan andvända det, så ni tänker inte ens på det..

95% av tiden ja spelade spel på Ps2an, så tänkte jag aldrig på att det vibererade ens, på något spel..

skulle det ge verklighets känsla eller? krocka med en bil, så skakar en kontroll? skoj ju..

tro mig när ja säger detta; ni som köper det, kommer inte ens att bry er !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan nog vara värt det att vara utan rumble om man tycker att det är läskigt med röda ringar och grafik-LSI-heatsinks som är 80 grader varma.

Erkänn fyrkantig boll, du försöker visst starta fanboy-krig.

Nej men du gjorde ett tappert försök nu >_< Den här generationens konsoler är usla på flera vis jämfört med tidigare men tyvärr måste man ju välja en av dom. Men det var inte själva poängen med frågan. Jag tycker bara det är intressant att den känns så viktig för mig men inte för någon annan

Gällande förseningen verkar det vara nån gång kring 1:a Feb-30:e April som gälller? Jag säger 7:e Mars så får vi se vem som kommer närmast :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men du gjorde ett tappert försök nu :rolleyes: Den här generationens konsoler är usla på flera vis jämfört med tidigare men tyvärr måste man ju välja en av dom. Men det var inte själva poängen med frågan. Jag tycker bara det är intressant att den känns så viktig för mig men inte för någon annan

Gällande förseningen verkar det vara nån gång kring 1:a Feb-30:e April som gälller? Jag säger 7:e Mars så får vi se vem som kommer närmast :ermm:

Då säger jag 8 mars bara för att klocka in min födelsedag. :)

Vore underbart om det kom då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...