Jump to content

GTA IV försenat till 2008


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du får ändra datum i din signatur nu....

så? (w00t)

fan.. hoppas iaf detta kommer innan 2008!! så blir ja inte lika besviken.. nån månad klarar man, men fan inte nästan ett år från nu!

EDIT:

Ps. "I Need" dom kan inte vara horor! för då hade dom tjänat extra pengar, och då hade deras ekonomiska problem inte funnits kanske? vad tror ni?

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aja! du kan se fram emot assassins creed den 29/9!! det gör jag iaf!!

OT: ja tror på något av detta som står i tråden när jag hör oficiella framträndade från någon högre makt inom take2 eller rockstar..

Om man är betatestare kanske. Spelet släpps till allmänheten den 9:e november 2007 förutsatt att inga förseningar inträffar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men all anade väl försening, men inte på 6månader!

Take Two's Q2 skatteår börjar i februari och slutar i april... spelet kan komma ut i februari som tidigast, och april som senast... så det är 6 månader om det absolut värsta händer.

Och jag anade ingen jävla försening... San Andreas blev ju försenat, men det var ju fan en vecka... LCS och VCS släpptes väl när de var planerade, ingen försening...

Ärligt talat när jag såg trådtiteln första gången trodde jag det var någon nisse som trodde han var sååå rolig när han posta en sån här tråd, och tänkte att "näää, det kan fan inte vara sant...".

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Take Two's Q2 skatteår börjar i februari och slutar i april... spelet kan komma ut i februari som tidigast, och april som senast... så det är 6 månader om det absolut värsta händer.

Och jag anade ingen jävla försening... San Andreas blev ju försenat, men det var ju fan en vecka... LCS och VCS släpptes väl när de var planerade, ingen försening...

Ärligt talat när jag såg trådtiteln första gången trodde jag det var någon nisse som trodde han var sååå rolig när han posta en sån här tråd, och tänkte att "näää, det kan fan inte vara sant...".

ja menade att alla anade att det kunde bli en försening på kanske högst en månad eller nåt.. men asså, fan.. man e helt depp över detta nu om det verkligen är sant

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Take Two's Q2 skatteår börjar i februari och slutar i april... spelet kan komma ut i februari som tidigast, och april som senast... så det är 6 månader om det absolut värsta händer.

Och jag anade ingen jävla försening... San Andreas blev ju försenat, men det var ju fan en vecka... LCS och VCS släpptes väl när de var planerade, ingen försening...

Ärligt talat när jag såg trådtiteln första gången trodde jag det var någon nisse som trodde han var sååå rolig när han posta en sån här tråd, och tänkte att "näää, det kan fan inte vara sant...".

VCS försenades med två veckor, LCS vet jag inte.

EDIT: Nyhet skriven på GTAnytt!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andra ekonomiska kvartalet, inte kvarteret.

Sen blev jag lite förvirrad, mars är inte i andra kvartalet.

Va? Oj, skäms lite (w00t) F.ö. räknas ekonomiska kvartal annorlunda än de vanliga. "Nyår" är inte första januari, utan... vet ej. Farsan vet säkert. :wub:

Fixade såklart felskrivningen, btw.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...