Jump to content

GTA IV försenat till 2008


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är hur glad som helst. Nu kan jag vänta med att köpa konsoll till nästa år och då får jag mycket lättare att få ekonomin att gå ihop med allt jag vill köpa.

Håller med. Men surt för dom som redan har köpt konsoll bara för GTA IV. Fast det finns väl inte så många som har gjort det. :)

Redigerad av den0m
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är hur glad som helst. Nu kan jag vänta med att köpa konsoll till nästa år och då får jag mycket lättare att få ekonomin att gå ihop med allt jag vill köpa. Jobbar en vecka på sportlovet så ska det gå att lösa sen.

Lite själviskt tänkt. Bara därför jag inte kan skaffa spelet om det hade kommit ut vid en viss tid, så ska ingen annan få kunna köpa det då heller. Ingen hade tvingat dig att köpa spelet direkt då det kommer ut, förutom möjligtvis tankar i ditt eget huvud. Och om du inte kan kontrollera dom, så kanske det är dags för lite tid med en psykolog, annars vet man aldrig vad du får för dig och utför i framtiden. :)

Du hade förmodligen fått spelet billigare om det hade kommit ut som planerat i Oktober och du köpte spelet i juni nästa år, you know.

Men jag kan förstå det... även om jag verkligen inte håller med dig.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite själviskt tänkt. Bara därför jag inte kan skaffa spelet om det hade kommit ut vid en viss tid, så ska ingen annan få kunna köpa det då heller. Ingen hade tvingat dig att köpa spelet direkt då det kommer ut, förutom möjligtvis tankar i ditt eget huvud. Och om du inte kan kontrollera dom, så kanske det är dags för lite tid med en psykolog, annars vet man aldrig vad du får för dig och utför i framtiden. :)

Du hade förmodligen fått spelet billigare om det hade kommit ut som planerat i Oktober och du köpte spelet i juni nästa år, you know.

Men jag kan förstå det... även om jag verkligen inte håller med dig.

W to the O to the R to the D :)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite själviskt tänkt. Bara därför jag inte kan skaffa spelet om det hade kommit ut vid en viss tid, så ska ingen annan få kunna köpa det då heller. Ingen hade tvingat dig att köpa spelet direkt då det kommer ut, förutom möjligtvis tankar i ditt eget huvud. Och om du inte kan kontrollera dom, så kanske det är dags för lite tid med en psykolog, annars vet man aldrig vad du får för dig och utför i framtiden. :unsure:

Du hade förmodligen fått spelet billigare om det hade kommit ut som planerat i Oktober och du köpte spelet i juni nästa år, you know.

Men jag kan förstå det... även om jag verkligen inte håller med dig.

Vad är själviskt? Självklart är jag glad. Jag har inte orsakat förseningen på något sätt men det är väl ganska självklart att jag vill ha spelet så fort som möjligt efter att det släpps? Alla vet hur spoilerkåta gtasajtare är.

Men prata på om psykolog och grejs du, jag tror att det går över när du har kommit över förseningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog förgivet att PS3 versionen skulle bli försenad med tanke på hur svår den verkar vara att producera spel till. Men att det skulle påverka även 360:n räknade jag inte med..men tydligen står dom under kontrakt att släppas samtidigt och då får vi snällt vänta vi också. PS3 är djävulen själv

360 är inte så mycket bättre. Kan nog bli svårt att trycka in allt på en DVD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär inte vara några problem. Och även om så hade vart fallet så är det inget som försenar ett spel.

Skulle du vilja motivera ditt svar? Klart att det försenar ett spel. Hur ska man annars göra? Enda alternativet man har när man har komprimerat så långt det går är att göra som med kommande Project Gotham - ta bort funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog förgivet att PS3 versionen skulle bli försenad med tanke på hur svår den verkar vara att producera spel till. Men att det skulle påverka även 360:n räknade jag inte med..men tydligen står dom under kontrakt att släppas samtidigt och då får vi snällt vänta vi också. PS3 är djävulen själv

asså, tröga eller?! detta är inte någon fördröjning p.g.a att fixa buggar, eller utveckla vidare!!! det är en FÖRSENING i utvecklingen!!

det är inte att PS3 försenar releasen eller att man inte för in allt på en 360 DVD, det är FÖRSENING för ekonomiska skäl..!!!

FATTA! ni diskuterar helt orimliga och onödiga saker som inte har med infon att göra..

och är detta ens 100%-ligt?? kanske förseningen kan jag tro på, med med ca 7månader? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså, tröga eller?! detta är inte någon fördröjning p.g.a att fixa buggar, eller utveckla vidare!!! det är en FÖRSENING i utvecklingen!!

det är inte att PS3 försenar releasen eller att man inte för in allt på en 360 DVD, det är FÖRSENING för ekonomiska skäl..!!!

FATTA! ni diskuterar helt orimliga och onödiga saker som inte har med infon att göra..

och är detta ens 100%-ligt?? kanske förseningen kan jag tro på, med med ca 7månader? :unsure:

Men asså e du trög eller!? När det är försenat kan dom ju förbättra saker under tiden!!!

Ont: Säger bara att jag är besviken riktigt jävla besviken! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du vilja motivera ditt svar? Klart att det försenar ett spel. Hur ska man annars göra? Enda alternativet man har när man har komprimerat så långt det går är att göra som med kommande Project Gotham - ta bort funktioner.

http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5257

"We've never had to cut content to fit on the disc, and we probably never will"..så inga problem med PGR

Dom flesta är överens om att det är PS3 som är boven i det här dramat iaf

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27326

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5257

"We've never had to cut content to fit on the disc, and we probably never will"..så inga problem med PGR

Dom flesta är överens om att det är PS3 som är boven i det här dramat iaf

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27326

Så pass. Rykten.

I vilket fall så ser jag inte var "dom flesta" är överens. En analytiker som tror. Inga officiella röster någonstans och alltså förmodligen lika sant som det jag läste om Project Gotham 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så pass. Rykten.

I vilket fall så ser jag inte var "dom flesta" är överens. En analytiker som tror. Inga officiella röster någonstans och alltså förmodligen lika sant som det jag läste om Project Gotham 4.

Läser man på olika spelforum så är dom flesta överens om att det är så. De trailers som visats och så har väl vart på 360 samt ett demo som någon från en speltidning fick lira så det känns inte lika troligt att 360 versionen har några problem. Dessutom sägs det ju att PS3 ska vara svår att utveckla spel till och då kan man tänka sig en försening när det handlar om ett så pass stort spel som IV

Men ok jag släpper det här då andra företag lyckas släppa spel i tid så egentligen är det väl Rockstars fel hur man än vrider och vänder på det. Jag är grymt besviken då jag sett fram emot att spela detta i höstrusket. Det här betyder säkert att vi även får vänta längre på Saints Row 2 och PC versionen av IV dyker väl inte upp förrän julen 2016 eller nått

Usch jag behöver en whiskey

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

faktiskt riktigt besviken, har köpt PS3 nästan bara för det här. Så blir det så här precis när man har köpt den och börjar räkna ner dagar. Jävla bajs

Men men man får väl hoppas att det bli bättre när det nu släpps senare

:P:unsure:

aja! du kan se fram emot assassins creed den 29/9!! det gör jag iaf!!

OT: ja tror på något av detta som står i tråden när jag hör oficiella framträndade från någon högre makt inom take2 eller rockstar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

faktiskt riktigt besviken, har köpt PS3 nästan bara för det här

Det jäkliga är att vi säkert får en prissänkning både på PS3 och 360:n strax innan eller i samband med att IV släpps vilket gör det ännu mer retfullt för alla som köpt konsoler innan den här nyheten kom ut. Oktober är om 2 månader och med tanke på hur pass mycket spelet blir försenat så måste dom ha veta ett bra tag att dom inte skulle bli klara i tid. Men dom väntar tills nu att säga det..nä nått är fan lurt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...