Jump to content

GTA IV till PC


Marwin
 Share

Recommended Posts

Att skriva som "Mr Tobbe": /Men okej. Varför skriver du som en idiot när du är 32 år? Lista några utmärkta spel då, du verkar ju så insatt.\ bevisar att han själv inte är insatt id et hela med spelens värld och kräver då heller inget annat svar än: KOLLA SJÄLV KONSOL-FREAK!

Jesus tittyfucking christ!

1: Wall of text.

tl; dr

2: Återigen ringer min retard-o-meter. Herrejävlar, jag har inte koll på spel!? Jag vill att du listar några utmärkta spel.

Du säger att jag är ett konsolfreak (kan du sluta särskriva!?)? Härligt att du har lite självinsikt med citatet nedan:

(som man kan läsa (om man inte är dyslektiker (som jag))

Den enda konsolen jag äger är Commodore64, vad fan är ditt problem?

3:

475_988749_0.jpg

4:

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Text

Wow, helt enkelt wow. du måste ha ett riktigt tråkigt liv.

Fick huvudvärt bara av att scrolla ner genom din text så jag brydde mig inte om att läsa det.

Jag KRÄVER en förklaring till varför era föräldrar köper konsoler till er bara för att spelen som NI vill ha inte finns till datorn era föräldrar en gång i tiden köpt till er snorvalpar?

Och jag kräver en förklaring om varför du tror att alla här är under ~15.

FYI så har du nu gjort en sjukt dåligt första intryck här med sjukt långa inlägg som t.o.m kan få Henkibojj att börja gråta och försöka leka dator expert osv, old man, leave

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag upprepar detta: "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... "

Tills ni JÄVLA IDIOTER SOM trackar en enda persons FÖRSTA inlägg här på GRAND THEFT AUTOS FORUM fattar!!!! Ju mer ni skriver till/om/mot mig; ju mer får ni detta : "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... " endast som svar från och med nu tills dess att ni läst FÖRSTA inlägget jag la in!!!! SKIT i att jag hade tryckt in CAPSLOCK för det är inte det ni ska se, utan vad som står i texten!! jävla tangentbords-lärare!!!!!

FRÅN EN SOM KAN HUR MAN FÅR FRAM TECKNET ∟ OCH ¬ PÅ MINST 3 SÄTT!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag upprepar detta: "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... "

Tills ni JÄVLA IDIOTER SOM trackar en enda persons FÖRSTA inlägg här på GRAND THEFT AUTOS FORUM fattar!!!! Ju mer ni skriver till/om/mot mig; ju mer får ni detta : "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... " endast som svar från och med nu tills dess att ni läst FÖRSTA inlägget jag la in!!!! SKIT i att jag hade tryckt in CAPSLOCK för det är inte det ni ska se, utan vad som står i texten!! jävla tangentbords-lärare!!!!!

FRÅN EN SOM KAN HUR MAN FÅR FRAM TECKNET ∟ OCH ¬ PÅ MINST 3 SÄTT!!!!!

Bla bla bla, ingen vill snacka GTA med dig.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag upprepar detta: "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... "

Tills ni JÄVLA IDIOTER SOM trackar en enda persons FÖRSTA inlägg här på GRAND THEFT AUTOS FORUM fattar!!!! Ju mer ni skriver till/om/mot mig; ju mer får ni detta : "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... " endast som svar från och med nu tills dess att ni läst FÖRSTA inlägget jag la in!!!! SKIT i att jag hade tryckt in CAPSLOCK för det är inte det ni ska se, utan vad som står i texten!! jävla tangentbords-lärare!!!!!

FRÅN EN SOM KAN HUR MAN FÅR FRAM TECKNET ∟ OCH ¬ PÅ MINST 3 SÄTT!!!!!

Man kan diskutera betydligt mer än bara Grand Theft Auto här... :)

Men herregud, det handlar inte bara om Caps Lock......

Det som står i texten är också smått idiotiskt...

Och tro inte att du är överlägsen varenda en på det här forumet, vet du ens vad du har i din "superdator"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BLA BLA BLA du vet väll inte ens vad GTA IV står för så hur kan du ens fått medlemskap på detta forum?

......PLUS: Jag upprepar detta: "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... "

Tills ni JÄVLA IDIOTER SOM trackar en enda persons FÖRSTA inlägg här på GRAND THEFT AUTOS FORUM fattar!!!! Ju mer ni skriver till/om/mot mig; ju mer får ni detta : "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... " endast som svar från och med nu tills dess att ni läst FÖRSTA inlägget jag la in!!!! SKIT i att jag hade tryckt in CAPSLOCK för det är inte det ni ska se, utan vad som står i texten!! jävla tangentbords-lärare!!!!!

FRÅN EN SOM KAN HUR MAN FÅR FRAM TECKNET ∟ OCH ¬ PÅ MINST 3 SÄTT!!!!!

Bla bla bla, ingen vill snacka GTA med dig.

Man kan diskutera betydligt mer än bara Grand Theft Auto här... :)

Men herregud, det handlar inte bara om Caps Lock......

Det som står i texten är också smått idiotiskt...

Och tro inte att du är överlägsen varenda en på det här forumet, vet du ens vad du har i din "superdator"?

Och folk kallar MIG korkad.....brukar du även gå till en biograf och be om att få se på ishockey på skärmen???

Att gå och bli medlem på ett forum vars namn är "GTASAJTENS FORUM" och prata mat får stå för dig men replya då inte din näsa i dom som pratar just GTA...

Och ja jag vet vad jag har i min "super-dator" men tycker att det är inte av intresse för varken dig som vill prata annat än vad jag börjat prata om eller någon annan som tjaffsar mest om att PS3 är oslagbart mycket bättre än en dator!

Och NEJ jag varken tror eller försöker visa mig bättre än andra på denna sajt, utan jag hävdar/svarar och står för det jag skriver som svar på alla idiotiska svar på mitt allra första inlägg!!!

Tro mig jag är just i detta nu bara förbannat jävla sur på alla korkade och idiotiska inlägg på det jag började skriva!!!!!!! Om folk som som skriver till mig lägger sin energi på att svara istället läser HELA debatten kring GTA IV så tror jag att fler slutar skriva idiot-saker så som "Du är en Idiot" "Du har CAPSLOCK intryckt" o.s.v.!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BLA BLA BLA du vet väll inte ens vad GTA IV står för så hur kan du ens fått medlemskap på detta forum?

......PLUS: Jag upprepar detta: "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... "

Tills ni JÄVLA IDIOTER SOM trackar en enda persons FÖRSTA inlägg här på GRAND THEFT AUTOS FORUM fattar!!!! Ju mer ni skriver till/om/mot mig; ju mer får ni detta : "Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel.... " endast som svar från och med nu tills dess att ni läst FÖRSTA inlägget jag la in!!!! SKIT i att jag hade tryckt in CAPSLOCK för det är inte det ni ska se, utan vad som står i texten!! jävla tangentbords-lärare!!!!!

FRÅN EN SOM KAN HUR MAN FÅR FRAM TECKNET ∟ OCH ¬ PÅ MINST 3 SÄTT!!!!!

Hahaha du undrar hur jag kan ha fått medlemskap på en gratis forum, antagligen på samma sätt som du fick det, och som Yukoai skrev så ska du sluta tänka dig som överlägsen alla andra här, du är ingen annat än en 32 årig jobbig männsika som bara är bitter för att dina gyllna år har försvunnit...

Och GTAIV står för sug min.... aa du kan nog lista ut vad som ska stå där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FYI så har du nu gjort en sjukt dåligt första intryck här med sjukt långa inlägg som t.o.m kan få Henkibojj att börja gråta

Jo, jag orkade igenom det första Caps Lock-meddelandet, men det andra? Nej. (Och btw, angående din Profile-kommentar så... jag har nog fortfarande den titeln i behåll :( )

Btw, kvaliteten på inlägg bestäms inte av längden av dem. Jag skriver ofta väldigt långa inlägg, men då ser jag verkligen till att ha styckindelning, varierad och välplacerad formattering, korrekt grammatik och lite bilder och smilies som gör dem mer lättlästa. Den här posten är ett bra exempel på hur ett långt inlägg ska se ut, IMO, för trots att det är långt är det ju långtifrån jobbigt att läsa, eller hur? :cry:

Oavsett vilket så får Lissardo en varning och semester.

Åh, tack. Jag som trodde vi skulle dras med honom länge. :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag orkade igenom det första Caps Lock-meddelandet, men det andra? Nej. (Och btw, angående din Profile-kommentar så... jag har nog fortfarande den titeln i behåll :) )

Det var en skämt :cry: Ja du har fortfarande titeln

Btw, kvaliteten på inlägg bestäms inte av längden av dem. Jag skriver ofta väldigt långa inlägg, men då ser jag verkligen till att ha styckindelning, varierad och välplacerad formattering, korrekt grammatik och lite bilder och smilies som gör dem mer lättlästa. Den här posten är ett bra exempel på hur ett långt inlägg ska se ut, IMO, för trots att det är långt är det ju långtifrån jobbigt att läsa, eller hur? :(

Du har rätt. jag pallade också bara läsa igenom hans första inlägg, Och som du säger så är skillnaden mellan hans och dina inlägg att dina inte ser ser så "kladdiga" :) ut och det är vettig läsning i skillnad från hans som bara ser ut som random idiotiska meningar :D

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bla bla bla, ingen vill snacka GTA med dig.

Den text du skrev där är i samma klass som grabben/mannens inlägg. Helvete vilket jävla liv det blev här. Om man tycker inlägg saknar kvalité kan man säga det på ett trevligt sätt, inte ignorant. Det är inget jävla dagis. Jag själv försöker låta bli att läsa och svara på inlägg som inte är korrekt skrivna, eller rättare sagt läsbart skrivna. Jag skyddar inte personen i fråga vem det nu är men om inläggen ser ut som i detta fall kan man gott skita i dem.

Inferno.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den text du skrev där är i samma klass som grabben/mannens inlägg. Helvete vilket jävla liv det blev här. Om man tycker inlägg saknar kvalité kan man säga det på ett trevligt sätt, inte ignorant. Det är inget jävla dagis. Jag själv försöker låta bli att läsa och svara på inlägg som inte är korrekt skrivna, eller rättare sagt läsbart skrivna. Jag skyddar inte personen i fråga vem det nu är men om inläggen ser ut som i detta fall kan man gott skita i dem.

Inferno.

Nu vill jag inte snacka GTA med dig heller :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...