Jump to content

GTA IV till PC


Marwin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad får dig att tro det?

Just därför att många gör det. Finns faktiskt människor som blir besvikna då de måste betala för sig.

Men han kanske köper. :rolleyes:

Men han kanske laddar ner. :mf_doof:

Varför skulle alla ladda ner spelet för? Finns folk som köper spelen också, you know.

Jag tror inte att alla kommer att ladda ner spelet. Men jag vet att många kommer att göra det, that's it. Frågade förresten grabben en fråga, det var ett påstående och inte någon form av ''fakta'' från mig. Det är en sak om man inte vill lägga ut pengar på en konsoll bara för gta, men en annan om man inte lägger ut pengar på en konsoll samt att man tar chansen att ladda ner spelet då det verkligen kommer till PC. Det är jävligt snålt och jag hatar snåla människor. Det som är mest störande är att endel deltar i diskusioner om gta och är medlem på en sida som brukas för gtafans. De hör inte dit. Jag riktar förresten inte detta inlägg mot någon specifik person.

Bla, bla om jag är moralpolis eller fittjonnegerhora men det är exakt så jag tänker och nu tar jag det stora steget att vara deadly serious.

Ingen ska få stekta sparvar i munnen.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

NU ÄR JAG TOKIGT GALEN PÅ HUR ROCKSTAR OCH SAMTLIGA ANDRA INBLANDADE TÄNKER DÅ DET GÄLLER BL.A. "GTA IV"!!! VILL MAN INTE ENS HA IN REKLAM-INTÄKTER PÅ ETT SPEL (som nu ett sådant spel verkligen får genom lansering på en sådan mega-såld "konsol" som en dator)???

JAG HADE VERKLIGEN SETT FRAM EMOT ATT FÅ ANVÄNDNING AV DOM RESURSER SOM NU MIN NY-INKÖPTA "VÄRSTING-PC" HAR GENOM ATT KUNNA KÖPA ETT SPEL SOM VERKLIGEN ÄR EFTER-LÄNGTAT OCH SOM TER SIG BÄST (anser jag med många andra..) PÅ DATOR MED ALLT VAD ETT TANGENTBORD OCH EN MUS ALTERNATIVT EN RATT KAN GÖRA!

VISST PLAYSTATION ÄR EN SÄMRE MEN DOCK EN DYRARE DATOR MED ETT SPECIAL-"PROGRAM" SOM GÖR ATT MAN KAN KÖRA EN VISS SORTS CD-SKIVOR I MEN DET INNEBÄR FÖR SONY TILLSAMMANS MED T.EX. ROCKSTAR GAMES ATT DET DOM FÖRLORAR I ATT SKAPA DELS ETT SPEL SOM KRÄVER EN SÅDAN EXTRA-PRYL SOM NU PS3 ÄR, DELS EN KONSOL SOM SJÖNK I PRIS MED EN SÅDAN FART ATT PRODUKTEN I SIG GENERERAR ENDAST +/- 0:- I VINST (kanske t.o.m. förlust i långa loppet....)....

VILL INTE FÖRETAGEN SÅSOM SONY (som är huvud-tillverkare av playstation.....för dom som inte visste det innan) OCH ROCKSTAR GAMES INTE GÖRA NÅGON VINST?

VISST ATT /RISKEN\ FINNS ATT FLERTALET MÄNNISKOR SKULLE LADDA NER SPELET PÅ INTERNET OM SPELET GTA IV SLÄPPTES TILL PC MEN HA DÅ I ÅTANKE DETTA:

1. NÅGON MÅSTE KÖPA SPELET (OCH SEDAN VARA DUM NOG ATT LÅTA ANDRA FÅ GRATIS LEVA PÅ DENNES PENGAR SOM DENNE PERSON LAGT UT PÅ SPELET) FÖR ATT KUNNA LADDA NER SPELET!

2. FORTFARANDE SÅ FÅR FÖRETAGEN SOM LAGT NER PENGAR FÖR ATT SKAPA SPELET TILL JUST PC IN EN JÄVELUSISK INKOMST PÅ REKLAM OCH ANNAN FÖRSÄLJNING RUNTOM SPELET I SIG!!!

3. OM SPELET SÄLJS ÄVEN TILL EN TREDJE KONSOL (pc i detta fall) SÅ HAR DOM YTTERLIGARE EN KONSOL ATT TJÄNA PENGAR PÅ DÅ MAN ÄNDÅ MÅSTE HA DIVERSE MNI-KRAV PÅ SIN PC FÖR ATT KUNNA ENS STARTA SPELET (detta är en del av det som räknas in bland inkomst runt om spelet i fråga b.la...)!!!!!!!!

ATT TÄNKA DESSUTOM ATT RISKEN MINIMERAS ATT SPELET LADDAS NER PÅ INTERNET ÄR BARA EN KOSTNAD EXTRA FÖR FÖRETAGEN I FRÅGA, DÅ DET GARANTERAT KOMMER UT SNART (om det redan inte finns vill säga) EN PLAYSTATION 3-EMULATOR TILL PC OCH SEDAN ÄR DET HELT OCH HÅLLET FÖRLORAT FÖR DESSA STORA FÖRETAGEN DÅ DOM FÖRLORAR INTE BARA INKOMST AV FÖRSÄLJNING AV SPELEN TILL PS3 OCH X-BOX UTAN ÄVEN FÖRSÄLJNING AV KONSOLERNA I STORA DRAG (all kring-utrustning till dessa kommer sjunka i försäljning dessutom....) + ATT REKLAM-INTÄKTER ÄR INTE ENS ATT TÄNKA PÅ!!

tack på förhand för dom svar jag garanterat kommer att få på detta inlägg men jag ser fram emot att någon tar sig tid (...från det att detta inlägg lagts ut) och mailar Rockstar Games och Sony samt andra kring-företag som är inblandade i GTA IV-spelet och förmedlar detta inlägg!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NU ÄR JAG TOKIGT GALEN PÅ HUR ROCKSTAR OCH SAMTLIGA ANDRA INBLANDADE TÄNKER DÅ DET GÄLLER BL.A. "GTA IV"!!! VILL MAN INTE ENS HA IN REKLAM-INTÄKTER PÅ ETT SPEL (som nu ett sådant spel verkligen får genom lansering på en sådan mega-såld "konsol" som en dator)???

JAG HADE VERKLIGEN SETT FRAM EMOT ATT FÅ ANVÄNDNING AV DOM RESURSER SOM NU MIN NY-INKÖPTA "VÄRSTING-PC" HAR GENOM ATT KUNNA KÖPA ETT SPEL SOM VERKLIGEN ÄR EFTER-LÄNGTAT OCH SOM TER SIG BÄST (anser jag med många andra..) PÅ DATOR MED ALLT VAD ETT TANGENTBORD OCH EN MUS ALTERNATIVT EN RATT KAN GÖRA!

VISST PLAYSTATION ÄR EN SÄMRE MEN DOCK EN DYRARE DATOR MED ETT SPECIAL-"PROGRAM" SOM GÖR ATT MAN KAN KÖRA EN VISS SORTS CD-SKIVOR I MEN DET INNEBÄR FÖR SONY TILLSAMMANS MED T.EX. ROCKSTAR GAMES ATT DET DOM FÖRLORAR I ATT SKAPA DELS ETT SPEL SOM KRÄVER EN SÅDAN EXTRA-PRYL SOM NU PS3 ÄR, DELS EN KONSOL SOM SJÖNK I PRIS MED EN SÅDAN FART ATT PRODUKTEN I SIG GENERERAR ENDAST +/- 0:- I VINST (kanske t.o.m. förlust i långa loppet....)....

VILL INTE FÖRETAGEN SÅSOM SONY (som är huvud-tillverkare av playstation.....för dom som inte visste det innan) OCH ROCKSTAR GAMES INTE GÖRA NÅGON VINST?

VISST ATT /RISKEN\ FINNS ATT FLERTALET MÄNNISKOR SKULLE LADDA NER SPELET PÅ INTERNET OM SPELET GTA IV SLÄPPTES TILL PC MEN HA DÅ I ÅTANKE DETTA:

1. NÅGON MÅSTE KÖPA SPELET (OCH SEDAN VARA DUM NOG ATT LÅTA ANDRA FÅ GRATIS LEVA PÅ DENNES PENGAR SOM DENNE PERSON LAGT UT PÅ SPELET) FÖR ATT KUNNA LADDA NER SPELET!

2. FORTFARANDE SÅ FÅR FÖRETAGEN SOM LAGT NER PENGAR FÖR ATT SKAPA SPELET TILL JUST PC IN EN JÄVELUSISK INKOMST PÅ REKLAM OCH ANNAN FÖRSÄLJNING RUNTOM SPELET I SIG!!!

3. OM SPELET SÄLJS ÄVEN TILL EN TREDJE KONSOL (pc i detta fall) SÅ HAR DOM YTTERLIGARE EN KONSOL ATT TJÄNA PENGAR PÅ DÅ MAN ÄNDÅ MÅSTE HA DIVERSE MNI-KRAV PÅ SIN PC FÖR ATT KUNNA ENS STARTA SPELET (detta är en del av det som räknas in bland inkomst runt om spelet i fråga b.la...)!!!!!!!!

ATT TÄNKA DESSUTOM ATT RISKEN MINIMERAS ATT SPELET LADDAS NER PÅ INTERNET ÄR BARA EN KOSTNAD EXTRA FÖR FÖRETAGEN I FRÅGA, DÅ DET GARANTERAT KOMMER UT SNART (om det redan inte finns vill säga) EN PLAYSTATION 3-EMULATOR TILL PC OCH SEDAN ÄR DET HELT OCH HÅLLET FÖRLORAT FÖR DESSA STORA FÖRETAGEN DÅ DOM FÖRLORAR INTE BARA INKOMST AV FÖRSÄLJNING AV SPELEN TILL PS3 OCH X-BOX UTAN ÄVEN FÖRSÄLJNING AV KONSOLERNA I STORA DRAG (all kring-utrustning till dessa kommer sjunka i försäljning dessutom....) + ATT REKLAM-INTÄKTER ÄR INTE ENS ATT TÄNKA PÅ!!

tack på förhand för dom svar jag garanterat kommer att få på detta inlägg men jag ser fram emot att någon tar sig tid (...från det att detta inlägg lagts ut) och mailar Rockstar Games och Sony samt andra kring-företag som är inblandade i GTA IV-spelet och förmedlar detta inlägg!!!

Du är sannerligen en idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NU ÄR JAG TOKIGT GALEN PÅ HUR ROCKSTAR OCH SAMTLIGA ANDRA INBLANDADE TÄNKER DÅ DET GÄLLER BL.A. "GTA IV"!!! VILL MAN INTE ENS HA IN REKLAM-INTÄKTER PÅ ETT SPEL (som nu ett sådant spel verkligen får genom lansering på en sådan mega-såld "konsol" som en dator)???

JAG HADE VERKLIGEN SETT FRAM EMOT ATT FÅ ANVÄNDNING AV DOM RESURSER SOM NU MIN NY-INKÖPTA "VÄRSTING-PC" HAR GENOM ATT KUNNA KÖPA ETT SPEL SOM VERKLIGEN ÄR EFTER-LÄNGTAT OCH SOM TER SIG BÄST (anser jag med många andra..) PÅ DATOR MED ALLT VAD ETT TANGENTBORD OCH EN MUS ALTERNATIVT EN RATT KAN GÖRA!

VISST PLAYSTATION ÄR EN SÄMRE MEN DOCK EN DYRARE DATOR MED ETT SPECIAL-"PROGRAM" SOM GÖR ATT MAN KAN KÖRA EN VISS SORTS CD-SKIVOR I MEN DET INNEBÄR FÖR SONY TILLSAMMANS MED T.EX. ROCKSTAR GAMES ATT DET DOM FÖRLORAR I ATT SKAPA DELS ETT SPEL SOM KRÄVER EN SÅDAN EXTRA-PRYL SOM NU PS3 ÄR, DELS EN KONSOL SOM SJÖNK I PRIS MED EN SÅDAN FART ATT PRODUKTEN I SIG GENERERAR ENDAST +/- 0:- I VINST (kanske t.o.m. förlust i långa loppet....)....

VILL INTE FÖRETAGEN SÅSOM SONY (som är huvud-tillverkare av playstation.....för dom som inte visste det innan) OCH ROCKSTAR GAMES INTE GÖRA NÅGON VINST?

VISST ATT /RISKEN\ FINNS ATT FLERTALET MÄNNISKOR SKULLE LADDA NER SPELET PÅ INTERNET OM SPELET GTA IV SLÄPPTES TILL PC MEN HA DÅ I ÅTANKE DETTA:

1. NÅGON MÅSTE KÖPA SPELET (OCH SEDAN VARA DUM NOG ATT LÅTA ANDRA FÅ GRATIS LEVA PÅ DENNES PENGAR SOM DENNE PERSON LAGT UT PÅ SPELET) FÖR ATT KUNNA LADDA NER SPELET!

2. FORTFARANDE SÅ FÅR FÖRETAGEN SOM LAGT NER PENGAR FÖR ATT SKAPA SPELET TILL JUST PC IN EN JÄVELUSISK INKOMST PÅ REKLAM OCH ANNAN FÖRSÄLJNING RUNTOM SPELET I SIG!!!

3. OM SPELET SÄLJS ÄVEN TILL EN TREDJE KONSOL (pc i detta fall) SÅ HAR DOM YTTERLIGARE EN KONSOL ATT TJÄNA PENGAR PÅ DÅ MAN ÄNDÅ MÅSTE HA DIVERSE MNI-KRAV PÅ SIN PC FÖR ATT KUNNA ENS STARTA SPELET (detta är en del av det som räknas in bland inkomst runt om spelet i fråga b.la...)!!!!!!!!

ATT TÄNKA DESSUTOM ATT RISKEN MINIMERAS ATT SPELET LADDAS NER PÅ INTERNET ÄR BARA EN KOSTNAD EXTRA FÖR FÖRETAGEN I FRÅGA, DÅ DET GARANTERAT KOMMER UT SNART (om det redan inte finns vill säga) EN PLAYSTATION 3-EMULATOR TILL PC OCH SEDAN ÄR DET HELT OCH HÅLLET FÖRLORAT FÖR DESSA STORA FÖRETAGEN DÅ DOM FÖRLORAR INTE BARA INKOMST AV FÖRSÄLJNING AV SPELEN TILL PS3 OCH X-BOX UTAN ÄVEN FÖRSÄLJNING AV KONSOLERNA I STORA DRAG (all kring-utrustning till dessa kommer sjunka i försäljning dessutom....) + ATT REKLAM-INTÄKTER ÄR INTE ENS ATT TÄNKA PÅ!!

tack på förhand för dom svar jag garanterat kommer att få på detta inlägg men jag ser fram emot att någon tar sig tid (...från det att detta inlägg lagts ut) och mailar Rockstar Games och Sony samt andra kring-företag som är inblandade i GTA IV-spelet och förmedlar detta inlägg!!!

ALDRIG FUNDERAT PÅ ATT STÄNGA AV CAPSLOCK?

Det är knappen på vänster sida som sitter mellan Tab och Shift.

Så Playstation 3 är sämre och dyrare än en dator?

Snarare tvärtom, en Playstation 3 håller betydligt längre och är kraftfullare än en dator för 4000kr..

Och PS3-spel ligger inte på "EN VISS SORTS CD-SKIVOR"..

Det är faktiskt fler skillnader mellan en Playstation 3 och en PC än bara ett litet program...

Det finns inga Playstation 3 emulatorer till PC.

Och det är ingenting vi kan vänta oss de närmaste åren.

Och föresten, har du nånsin ens provat spela på en spelkonsol?

Och skicka detta till Rockstar och Sony?

Jag hoppas att du skämtar. Eller är du bara ovanligt korkad?

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALDRIG FUNDERAT PÅ ATT STÄNGA AV CAPSLOCK?

Det är knappen på vänster sida som sitter mellan Tab och Shift.

Så Playstation 3 är sämre och dyrare än en dator?

Snarare tvärtom, en Playstation 3 håller betydligt längre och är kraftfullare än en dator för 4000kr..

Och PS3-spel ligger inte på "EN VISS SORTS CD-SKIVOR"..

Det är faktiskt fler skillnader mellan en Playstation 3 och en PC än bara ett litet program...

Det finns inga Playstation 3 emulatorer till PC.

Och det är ingenting vi kan vänta oss de närmaste åren.

Och föresten, har du nånsin ens provat spela på en spelkonsol?

Och skicka detta till Rockstar och Sony?

Jag hoppas att du skämtar. Eller är du bara ovanligt korkad?

Hej "kära du"!

På mina 32 år så har jag trimmat allt från VIC20 (för den oerfarne så var det den första egentliga spel-dator, före Commandore 64 och C128 som även dom hade jag) till den dator jag hade innan denna dator. Detta tröttnade jag på och köpte en butiks-ny dator för 6000:- (inte bara för att ha att spela på utan även att titta på film, redigera text, bygga hemsidor, lyssna på musik, redigera bilder e.t.c.) men tog reda på att exakt samma dator (utan den extra 500Gb hård-disk jag köpte till) kostar på andra ställen allt mellan 10.000:- upp till (hör och häpna) 19.000:-!!!

På svaret gällande om att Playstation är bättre än dator för dom pengar du nämner så vill jag se att du spelar in en vide där du filmar dig själv med att titta på film, redigera text, bygga hemsidor, lyssna på musik, redigera bilder ENDAST med handkontroll och vad nu som följer med ett köp av Playstation 3 för (enligt dig) 4.000:-.

Enligt dom tester som gjorts på playstation 3 så har santliga test-personer till att börja med tyckt att det finns förbättringar att göra och dom som vet innehållet i konsolen har DESSA personer jämfört Playstation 3 med en helt vanlig PENTIUM 3 med ett värre grafik-kort och ett bättre ljud-kort.

Den playstation 2 (gamla varianten) som jag SJÄLV plockat isär så har jag med lite lirkande fått den hårddisk som ligger där i fungera till en helt vanlig dator!

SÅÅÅ.........För 2000:- mer än det pris du själv hittat på playstation 3 (själv har jag bara hittat för knappa 5.000:- med 2 spel till....) så får du en allt i allt-dator som kan myyyyyycket mer och som jag liksom många andra anser har bättre prestanda och roligare att spela spel på än en spel-konsol (har själv nydligen köpt nya PS2 med div. spel så som guitar-hero och nyaste NFS Pro street och tröttnade ganska rejält då det var: styra bromsa gasa........thats it??).

Grabben, tetsa till exempel summer games på C64 (det finns diskett-station att få tag i och spelet ligger på "fladder-diskett"), spela sedan på en dator värd 5000:- och säg sedan att du vet vart konsolernas tid är på väg!

EN SOM GILLAR HJALLE OCH HEAVYS LÅTAR "COMMANDORE 64" SAMT "SAAB 99"!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.

Han har förmodligen aldrig ens kommit sig upp därifrån, så han når inte till att stänga av capslock (som hans minst lika dumma storebror satt på). :rolleyes:

En lista för dig att beta av:

1. Kul att du visste om att jag har en storebror...?

2. Gällande CAPSLock så vet jag mer om vad man kan göra med ett tangentbord än vad ni nötter kan göra med på ett enkelt playstation!

3. Anledning till CAPSLock intryckt var att göra mig hörd på ett annat sätt än era fjolligheter till klagomål och påhopp på dom som vill ha spelen kontruerade till DATOR som funnits längre än innan ni ens var spermier! (detta påhopp riktat till era barnsligheter och lagd på eran nivå så att ni förstår detta påhopp!)

4. Jag KRÄVER en förklaring till varför era föräldrar köper konsoler till er bara för att spelen som NI vill ha inte finns till datorn era föräldrar en gång i tiden köpt till er snorvalpar? Sluta bete er som nyrika troll som inte ens själva har råd att köpa saker utan går till era föräldrars plånböcker för att få det ni vill ha!!!!

Fattar ni inte att detta som nu SONY och diverse spel-tillverkare gör är att skapa spel som kräver speciella maskiner för att kunna spela, bara sälja mer, men riktar sig INTE till att göra bra produkter!!!

Skulle dom i stället ägna tid att göra fel-fria spel till dom maskiner som redan finns så skulle deras kunder vara mer nöjda! + att dom skulle få mer klirr i kassan! och småbarn (refererat till era beteenden!!!!!) som ni skulle bli sååååå mycket mer nöjda! och inte få nåot att tjaffsa med andra om!!

En fråga riktat direkt till er som är på denna sajt ENDAST av den anledning till att klaga på andra: Var/är ni mobbade i skolan? och tar igen det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej "kära du"!

På mina 32 år så har jag trimmat allt från VIC20 (för den oerfarne så var det den första egentliga spel-dator, före Commandore 64 och C128 som även dom hade jag) till den dator jag hade innan denna dator. Detta tröttnade jag på och köpte en butiks-ny dator för 6000:- (inte bara för att ha att spela på utan även att titta på film, redigera text, bygga hemsidor, lyssna på musik, redigera bilder e.t.c.) men tog reda på att exakt samma dator (utan den extra 500Gb hård-disk jag köpte till) kostar på andra ställen allt mellan 10.000:- upp till (hör och häpna) 19.000:-!!!

På svaret gällande om att Playstation är bättre än dator för dom pengar du nämner så vill jag se att du spelar in en vide där du filmar dig själv med att titta på film, redigera text, bygga hemsidor, lyssna på musik, redigera bilder ENDAST med handkontroll och vad nu som följer med ett köp av Playstation 3 för (enligt dig) 4.000:-.

Enligt dom tester som gjorts på playstation 3 så har santliga test-personer till att börja med tyckt att det finns förbättringar att göra och dom som vet innehållet i konsolen har DESSA personer jämfört Playstation 3 med en helt vanlig PENTIUM 3 med ett värre grafik-kort och ett bättre ljud-kort.

Den playstation 2 (gamla varianten) som jag SJÄLV plockat isär så har jag med lite lirkande fått den hårddisk som ligger där i fungera till en helt vanlig dator!

SÅÅÅ.........För 2000:- mer än det pris du själv hittat på playstation 3 (själv har jag bara hittat för knappa 5.000:- med 2 spel till....) så får du en allt i allt-dator som kan myyyyyycket mer och som jag liksom många andra anser har bättre prestanda och roligare att spela spel på än en spel-konsol (har själv nydligen köpt nya PS2 med div. spel så som guitar-hero och nyaste NFS Pro street och tröttnade ganska rejält då det var: styra bromsa gasa........thats it??).

Grabben, tetsa till exempel summer games på C64 (det finns diskett-station att få tag i och spelet ligger på "fladder-diskett"), spela sedan på en dator värd 5000:- och säg sedan att du vet vart konsolernas tid är på väg!

EN SOM GILLAR HJALLE OCH HEAVYS LÅTAR "COMMANDORE 64" SAMT "SAAB 99"!!!!!!!!

En Playstation 3 går att köpa för 4000kr.

:rolleyes:-Black-priser" target="_blank">http://www.pricerunner.se/pl/52-1014719/Sp...:)-Black-priser

Det jag menar då är att jag tycker att en Playstation 3 är bättre som SPELMASKIN än en dator i samma prisklass.

Jag skulle vilja se dessa tester där dom säger att en Playstation 3 är som en Pentium 3 med uppgraderat ljudkort och grafikkort?

Okej, du föredrar att spela spel på PC, fine jag gillar det med.

Men du behöver inte totalsåga Playstation 3 för det. För som det verkar så har du inte ens spelat på den.

En lista för dig att beta av:

1. Kul att du visste om att jag har en storebror...?

2. Gällande CAPSLock så vet jag mer om vad man kan göra med ett tangentbord än vad ni nötter kan göra med på ett enkelt playstation!

3. Anledning till CAPSLock intryckt var att göra mig hörd på ett annat sätt än era fjolligheter till klagomål och påhopp på dom som vill ha spelen kontruerade till DATOR som funnits längre än innan ni ens var spermier! (detta påhopp riktat till era barnsligheter och lagd på eran nivå så att ni förstår detta påhopp!)

4. Jag KRÄVER en förklaring till varför era föräldrar köper konsoler till er bara för att spelen som NI vill ha inte finns till datorn era föräldrar en gång i tiden köpt till er snorvalpar? Sluta bete er som nyrika troll som inte ens själva har råd att köpa saker utan går till era föräldrars plånböcker för att få det ni vill ha!!!!

Fattar ni inte att detta som nu SONY och diverse spel-tillverkare gör är att skapa spel som kräver speciella maskiner för att kunna spela, bara sälja mer, men riktar sig INTE till att göra bra produkter!!!

Skulle dom i stället ägna tid att göra fel-fria spel till dom maskiner som redan finns så skulle deras kunder vara mer nöjda! + att dom skulle få mer klirr i kassan! och småbarn (refererat till era beteenden!!!!!) som ni skulle bli sååååå mycket mer nöjda! och inte få nåot att tjaffsa med andra om!!

En fråga riktat direkt till er som är på denna sajt ENDAST av den anledning till att klaga på andra: Var/är ni mobbade i skolan? och tar igen det här?

Nu får du fan ta och ge dig.

Du kan ju förfan inte registrera dig på ett forum och det första du gör är att drar alla över en kant och börjar kalla folk för snorvalpar, nötter m.m.

Tror du att alla PS3 ägare har fått sina maskiner av sina föräldrar?

Jag tillexempel. Jag har KÖPT min PC, PS3 och PSP för mina egna pengar.

Och det är jag garanterat inte ensam om.

Och, jag är INTE mobbad i skolan och är inte registrerad här bara för att klaga på andra..

Undrar vem som visar upp småbarnsbetende egentligen.

Sorry för off-topic men jag kunde inte låta bli.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledning till CAPSLock intryckt var att göra mig hörd på ett annat sätt...

Undrar varför du blev "påhoppad" den här gången.

Det är nog inte så många som läser/tar ett inlägg seriöst, fullt med capslock.

..... dom som vill ha spelen kontruerade till DATOR som funnits längre än innan ni ens var spermier!

Vilka är dem då? Alexander Graham Bell m.m? :rolleyes: (lame, jag vet =D)

Men det är deras förluster, drygt att säga så, men varför klandra bolagen? :)

+ att dom skulle få mer klirr i kassan!

Tror dem har anledningar till varför dem släpper spel på konsol.

Ett är nog att det laddas ned så mycket. Inte lika mycket "klirr i kassan".

Och ja, det laddas ner på konsol också. :wub: Men jag tror folk köper mer, no? o_o

-------

Jag är mer en "PC person" än konsol person. Jag är nöjd som fan med mina tre konsoler, just för dessa situationer, då vissa spel släpps först på konsol, och sedan PC.

(Om inte spelen blir konsol-exklusiva.)

jajajaja .... :)

Edit: Skall även tillägga att jag faktiskt tror att GTA IV kommer till PC, kommer nog att ta ett tag.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lista för dig att beta av:

1. Kul att du visste om att jag har en storebror...?

2. Gällande CAPSLock så vet jag mer om vad man kan göra med ett tangentbord än vad ni nötter kan göra med på ett enkelt playstation!

3. Anledning till CAPSLock intryckt var att göra mig hörd på ett annat sätt än era fjolligheter till klagomål och påhopp på dom som vill ha spelen kontruerade till DATOR som funnits längre än innan ni ens var spermier! (detta påhopp riktat till era barnsligheter och lagd på eran nivå så att ni förstår detta påhopp!)

4. Jag KRÄVER en förklaring till varför era föräldrar köper konsoler till er bara för att spelen som NI vill ha inte finns till datorn era föräldrar en gång i tiden köpt till er snorvalpar? Sluta bete er som nyrika troll som inte ens själva har råd att köpa saker utan går till era föräldrars plånböcker för att få det ni vill ha!!!!

Fattar ni inte att detta som nu SONY och diverse spel-tillverkare gör är att skapa spel som kräver speciella maskiner för att kunna spela, bara sälja mer, men riktar sig INTE till att göra bra produkter!!!

Skulle dom i stället ägna tid att göra fel-fria spel till dom maskiner som redan finns så skulle deras kunder vara mer nöjda! + att dom skulle få mer klirr i kassan! och småbarn (refererat till era beteenden!!!!!) som ni skulle bli sååååå mycket mer nöjda! och inte få nåot att tjaffsa med andra om!!

En fråga riktat direkt till er som är på denna sajt ENDAST av den anledning till att klaga på andra: Var/är ni mobbade i skolan? och tar igen det här?

Jag köper min konsol ps3 själv.

Har du någonsin fått nått av dina föräldrar. :rolleyes:

Är det ditt problem om vi blir mobbade?

Det är snarare du som blir mobbad och kommer och skriver av dig här. :)

Haha härligt mr tobbe :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öppet brev till ALLA SAMTLIGA NEGATIVA inlägg/svar på mitt/mina inläagg/svar på denna sajt:

1. Jag var medveten om caoslock=detta var en MEDVETEN och jag såg när mitt finger tryckte på denna tangent som INTE finns på NÅGON son helst !SPELKONSOL! så som Playstation, XBOX, Nintendo, WII ellera annat!!!

2. Jag anser ÄN en gång (upprepat!!!!!!) att dator har funnits myyyycket längre än mig och garanterat någon av er på denna site!!!! därav funderingar på hur era tankebanor går (därav mina fjolliga påhopp så som att ni ALLA (=alla enligt er som svarat "alla över en kam"...???) skulle vara mobboffer från en /CITAT\ "skola för utvecklingsstörda barn" /SLUT-CITAT\?????......= beviset ligger på dom som svarat mer idiotiskt på mitt FÖRSTA inlägg.....)

3. Anledning till mitt/mina inlägg är detta: om ni hade nydligen köpt en ferrari som driv på ett BÄTTRE drivmedel som eran Ferrari drivs på (det gamla drivmedlet säljs fortfarande) och det släpps ett nyare och framför allt bättre drivmedel på marknaden än vad eran Ferrari klarar av och dom saluför en bil SAMTIDIGT som drivs på detta medel OCH att om några månader släpps det en pryl eller en förbättring av samma drivmedel till eran bil, Skulle ni då köpa denna bil för att kunna utnyttja detta drivmedel? (jämförelsen går att göra med hus/mat/mobil-telefon e.t.c.)

4. Jag själv "köpte" ett playstation 2 på den vägen att en person var skyldig mig pengar och löste det på DEN vägen istället!

Att skriva som "Mr Tobbe": /Men okej. Varför skriver du som en idiot när du är 32 år? Lista några utmärkta spel då, du verkar ju så insatt.\ bevisar att han själv inte är insatt id et hela med spelens värld och kräver då heller inget annat svar än: KOLLA SJÄLV KONSOL-FREAK!

Och som svar på YUKOAI´s inlägg (citat): /En Playstation 3 går att köpa för 4000kr.

-Black-priser" target="_blank">http://www.pricerunner.se/pl/52-1014719/Sp...-Black-priser

Det jag menar då är att jag tycker att en Playstation 3 är bättre som SPELMASKIN än en dator i samma prisklass.

Jag skulle vilja se dessa tester där dom säger att en Playstation 3 är som en Pentium 3 med uppgraderat ljudkort och grafikkort?

Okej, du föredrar att spela spel på PC, fine jag gillar det med.

Men du behöver inte totalsåga Playstation 3 för det. För som det verkar så har du inte ens spelat på den.\

Så svarar jag att: "du är inte intreserad av att se vinst för spelbolagen (letar efter spel-konsol och spel billigast möjligast, helst svart.....) så varför inte svart-ladda-ner spelet på internet till PC???"

Och på (citat): /Nu får du fan ta och ge dig.

Du kan ju förfan inte registrera dig på ett forum och det första du gör är att drar alla över en kant och börjar kalla folk för snorvalpar, nötter m.m.

Tror du att alla PS3 ägare har fått sina maskiner av sina föräldrar?

Jag tillexempel. Jag har KÖPT min PC, PS3 och PSP för mina egna pengar.

Och det är jag garanterat inte ensam om.

Och, jag är INTE mobbad i skolan och är inte registrerad här bara för att klaga på andra..

Undrar vem som visar upp småbarnsbetende egentligen.

Sorry för off-topic men jag kunde inte låta bli. \

Så svarar jag: "Till att börja med: skriver du så till alla som har klagomål på denna site? Och kollade du verkligen igenom samtliga inlägg kontra svar innan du la in dig i debatten= jag svarade på samma låga nivå till dom som skrev att jag i person som ingen kände låg i dadda-nivå???? därav mina svar på dadda-nivå till dessa (du kanske inte räknad då!?) !! Jag tar emot ditt "sorry för off-topic" för den här gången om du menar det på den nivå jag hoppas du la den i, men hoppas att du fullföljer samtliga inlägg kontra svar i fortsättningen! (PS. Jag VET att alla inte är mobbade då jag själv bott på fosterhem på grund av att jag själv varit mobboffer och driver därav en kampanj MOT detta!!! därav min öppenhet!)"

Till "MrNonja" och hans (citat): /Undrar varför du blev "påhoppad" den här gången.

Det är nog inte så många som läser/tar ett inlägg seriöst, fullt med capslock.\ så ställer jag en motfråga: Vad läser du först: Sidonumret på varje sida i en tidning, lilla texten om regeringens klubbning om att Sverige ska bli amerikasnkt eller huvudrubriken i fet stor stil som lyder: SVERIGE ÄR AMERIKA!!!!!.....?????

....till den andra "delen" av ditt så kallade svar på mitt.....ja.....del av inlägg är väll inte fel att säga i detta fall.....då du klipper en del av mitt inlägg i "debatten" för att få detta att låta negativt så frågar jag mig....jobbar du som "lusläsare/korr-läsare" på en damtidning?? detta är vad du gör:

klipper;..... dom som vill ha spelen kontruerade till DATOR som funnits längre än innan ni ens var spermier!

svarar; Vilka är dem då? Alexander Graham Bell m.m? (lame, jag vet =D)

Men det är deras förluster, drygt att säga så, men varför klandra bolagen?

..........som svar på det sistnämnda......vem klagar alla på detta forum på?????varandra eller boöagen som tillverkar spel och konsoler??????????

Den egentliga "vettiga" person som "svarat" på "mitt" inlägg är väll idagens läge ¤ICE CUBE¤ med sitt inlägg i debatten (CITAT): /Jag förstår inte hur du kan tycka att en PS3 är dyr och dålig. Har du ens testat att spela på den?Sony har gått back en del, ja. Men säljer man BluRay-licens till 360 som det ryktas om kommer man dra in en hel del $$$. \

För på det har jag bara ett endaste svar (förutom tack att du inte personifierar mina inlägg och hoppar på mig som person och inläggare i debatt) att: Nej jag har inte själv prövat PS3 personligen och kommer nog heller aldrig göra då jag anser att jag känner ingen större lycka i att lägga ut (enligt då då YUKOAI som tidigare nämndes i detta inlägg) 4000:- på en konsol för att kunna spela det senaste senaste ABSOLUT senaste SPELET på en konsol som krävs för att kunna spela spel och som DESSUTOM är dyrare i köpet av spelet (oftast (jag vet att detta kommer jag få mängder av "påhopp" angående om)) än vad det kostar till en pc......

JAG personligen har riktat in mig på PC utav den ENKLA anledningen att jag är en bekväm person som inte vill byta saker för att göra olika saker (köpte för övrigt en mobil-telefon med inbygd kamera, MP3 och diverse annat lull lull för att slippa ha olika saker för olika ting då det ändå kommit ut nu...) och kan även i detta fall slippa köpa PS3 då jag VET (med sanningar så som The sims, GTA´s tidigare spel, NFS, o.s.v. listan kan göras lååååång) släpps spelen till pc´n som jag har redan.....men för att räta ut frågetecknet redan nu som lyder: "Varför klaga här på forumet då?????" är detta svaret/utropstecknet som följer: Dom som FÖLJT bland annat GTA (Grand Theft Auto) så VET ni fåtalet (om dessa läser änns detta forum) att GTA IV släppte en TEST-version i USA till JUST PC FÖRST!?!?!?!?! Denna version var så full av buggar att det var inget att satsa på just då utan lades ner just då men spel-tillverkarna kom fram till att släppa en fungerande billigare version till just PS3 och XBOX 360 med (om man läser mellan raderna...) en variant som gick snabbt att släppa............

Och dom kunde FAKTISST tjäna en slant på försäljningen av dessa konsoler samtidigt om folk insåg att just spelet "GTA IV" (om vi riktar in oss på detta spel på denna sajt) kunde BARA spelas på just dessa 2 konsoler: PS3 för ytterligare 4.000:- eller XBOX 360 för hur många tusenlappar den nu kan kosta..... förutom spelet i sig på dryga 3-600:- ......

Detta är en intrig där spel-tillverkarna med konsol-tillverkarna försöker få "Stackars" folket att förstå hur mycket lättlurade dom egentligen är...... Visst, spelen ÄR lättare att få tag på internet och falsk-ladda-ner om dom finns till pc men det finns idag emulatorer till nästan alla konsoler (utom då tydligen PS3 och XBOX 360 ÄN SÅ LÄNGE FÖR FÖRFRÅGAN FINNS SÅ DET DRÖJER NOG INTE LÄNGE DÄR!!!!) och därav så förlorar spel-tillverkarna och konsol-tillverkarna i långa loppet i allafall + att kolla på hur mycket lagarna annars följs och med bibel och Svea rikets-lagbok under handen så måste nog SAMTLIGA på detta forum att dom brytit MINS en lag/regel i sitt liv och någon fått lida för det (med detta sagt vill jag INTE påstå att detta är rätt!!!!!!!!!!!!).

Vad jag vill ha sagt är att man kan inte stoppa nedladdning av spel/musik/bilder/text/filmer på internet genom att skita i att tillverka spel/musik/bilder/text/filmer till dator på det sätt att man tillverkar en ny sorts konsol/maskin som krävs för dessa spel/musik/bilder/text/filmer, som kostar bara det betalande svenska folket en massa extra pengar???

Se detta som en jämförelse: Anse att ni startar eget företag som säljer ALLT inom batterier........skulle ni lägga massa tid och pengar på att driva en kampanj med likande slogan: "Ner med solcells-drivna produkter!!!!" eller "Allt som går på el från väggen är skit!!!"??

Detta är jämförelse-slogan: "Slopa eran värsting-dator här är erat häftigaste spel som ni någonsin sett, köp en ny konsol för setta spel!!!!" eller "Eran dator ni köpte igår fungerar inte till detta spel.....köp en spelkonsol av nyaste märket!!!"???

OBSERVERA EN SAK (förutom att jag skrev med STORA bokstäver just nu!!!): Läs HELA texten och fundera på vart era mesta pengar tagit vägen det senaste året.......köp av mat, köp av kläder, köp av olika konsoler till olika spel, köp av herr/dam-tidningar, köp av d.i.v. andra leksaker/prylar till kanske båt/bil/hem? NEJ JAG KALLAR INTE ER PÅ DETTA FORUM FÖR FATTIGA OCH SNÅLA men tänk på vart era pengar gått till och istället på vart dom KUNDE gått till!!!! Jag har en nästan 20.000:- dator och skriver på i detta nu som jag köpte på avbetalning på 5 månader och den kostar mig i slutet exakt 6.025:- och med den kan jag spela dyra och framför allt STORA spel, se på och redigera film, se på och redigera bilder, lyssna på och redigera musik, bygga hemsidor e.t.c. medan dom som nu gladerligt lägger 4.000:- på en spel konsol för att just kunna spela det senatse 400:- -spelet inte kan göra annat än just spela spel och möjligen kanske se på film....

Detta har jag upprepat nu så pass många gånger och på så många olika sätt på detta forum att detta BORDE gått fram tycker jag nu!

Huvud-grejen med detta forum (som man kan läsa (om man inte är dyslektiker) i sajtens namn) är att skriva och tycka till om just spelet Grand Theft Auto och INTE om just huruvida en person är ett pucko/cp/tappat-på-golvet-barn och så vidare!?! rätta mig om jag har fel....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...