Jump to content

WKTT


Jazz
 Share

Recommended Posts

Jaa! :lol:

Vi som är anmälda till Rockstars mailinglista fick idag denna UNDERBART mystiska reklam för Liberty Citys första radiokanal, talkshows-kanalen , som självklart är min favoritkanal då den alltid är fullproppad med humor -_-! However, skillnaden är att man faktiskt KAN ringa in till stationen genom numret som står på hemsidan... verklar som om R* har förlite material? Någon som vågar? :D

http://www.wkttradio.com

Detta är GTAkänsla!

Du blev precis ägd teoman, jag var först. -.-

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

du var först bara för att jag orkade inte posta men jag såg skitet igår men det är ganska ointressant.

Jag förstog inte att man kunde ringa då men vadå ringer man tilll usa eller och blir med i gta iv?

HAHAHAHAHAHAHAHA :mellow: pathetic bastard ;)

Hoppas du blir bannad nu :P

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du var först bara för att jag orkade inte posta men jag såg skitet igår men det är ganska ointressant.

Jag förstog inte att man kunde ringa då men vadå ringer man tilll usa eller och blir med i gta iv?

Ja, alla som ringer kommer med hzwd0zkpfnu0.gif

---

Nej, alla kan ringa men sen bestämmer R* vilka som har sagt bäst och vilka som helt enkelt är bäst.

Det är som en audition.

T.o.m du kan ringa och klaga på USA av någon anledning.

---

Sedan är det ännu mer ointressant att du såg skitet igår. lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha men lol, testa ringa då jävla chickens... ja ringde de första jag gjorde, men det går inte, "the number you have dialed is not in use, please try again" loosers, om alla på hela jordklotet skulle kunna ringa, tror ni inte att rockstar skulle få lite många samtal? fett logiska ni är, xD det funkar ju bara i U.S.A såklart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha men lol, testa ringa då jävla chickens... ja ringde de första jag gjorde, men det går inte, "the number you have dialed is not in use, please try again" loosers, om alla på hela jordklotet skulle kunna ringa, tror ni inte att rockstar skulle få lite många samtal? fett logiska ni är, xD det funkar ju bara i U.S.A såklart

Hörttalas om utrikestelefoni? Riktnummer?

Nöt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha men lol, testa ringa då jävla chickens... ja ringde de första jag gjorde, men det går inte, "the number you have dialed is not in use, please try again" loosers, om alla på hela jordklotet skulle kunna ringa, tror ni inte att rockstar skulle få lite många samtal? fett logiska ni är, xD det funkar ju bara i U.S.A såklart

Men kan du sluta tracka oss i varenda tråd?

Du kunde gjort ett minst lika seriöst inlägg om du tagit bort den feta texten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan du sluta tracka oss i varenda tråd?

Du kunde gjort ett minst lika seriöst inlägg om du tagit bort den feta texten...

men oj då.. blev lilla kicken lessen nu?.. ferloot mig då. men vet du? du kan ge mig din mammas nummer så kan ja ringa henne och säga att du behöver lite välling, en snuttefilt och hennes varma närhet nu i din svåra period av puberteten.... eller vänta, ja knullade ju din morsa igår hah så ja hade visst redan hennes nummer:O:D och även msn! oj, de visste ja inte, hon heter väx_upp@hotmail.com. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men oj då.. blev lilla kicken lessen nu?.. ferloot mig då. men vet du? du kan ge mig din mammas nummer så kan ja ringa henne och säga att du behöver lite välling, en snuttefilt och hennes varma närhet nu i din svåra period av puberteten.... eller vänta, ja knullade ju din morsa igår hah så ja hade visst redan hennes nummer:O:D och även msn! oj, de visste ja inte, hon heter väx_upp@hotmail.com. :mellow:

Oj jävlar. Nu gjorde du bort dig själv med din idioti.

Dina inlägg är patetiska och nej, jag blev ej ledsen, det är skrattretande att du ens försöker.

För att inte prata om detta inlägg, det finns tydligen större idioter än teoman.

Förresten? Jag har ingen mamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj jävlar. Nu gjorde du bort dig själv med din idioti.

Dina inlägg är patetiska och nej, jag blev ej ledsen, det är skrattretande att du ens försöker.

För att inte prata om detta inlägg, det finns tydligen större idioter än teoman.

Förresten? Jag har ingen mamma.

hihi va söt du är när du är sådär arg<3 puss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...