Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Här kommer en avancerad bild av min datorhörna! Allt man ser är listat.

GTA.jpg

1. Datorstol, omklädd sists.

2. Min juvel, mitt bästa köp någonsin.

3. Datorväska, praktisk! Måste skydda in juvel.

4. MX1000 is the shit! bekväm och stor. Trådlös!

5. Laddare till MX1000

6. En gammal K700i, detta är alltså min mobil, använd i minst 6 år!

7. En äkta ikeamöbel, riktigt fräsh!

8. 2 trisslotter med totalt 75 kr i vinst

9. 2 paket Öronproppar, ligger på rummen i väntan (alltså när jag inte är lat) på att tas ner i garaget vart skoterkläderna är.

10. 500 GB extern hårddisk

11. Trådlös mus med micro-mottagare. Bra på tex resande fot.

12. Mic till headset, löstagbar

13. Sladd till hörlurar

14. Förpackning till HDD, ligger och skräpar

15. Penna, denna borde vara i skolan!

16. Sladd till sänglampa

17. Säng

18. Vägg, blå tapet, inte så fin.

19. USB 3.0 sladd, japp datorn har det

Så, det var väl allt!

Kan tillägga att jag alltså har datorn på byrån.

Redigerad av kobbe
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tillägga att jag alltså har datorn på byrån.

Fy, jag hade blivit gaaaaaaaalen ifall jag var tvungen att sitta vid något sådant när jag surfar. Får nästan panik ifall jag inte kan sträcka ut mina ben, vare sig jag sitter vid datorn eller någon annanstans. Hela sittställningen i övrigt måste ju vara bra obekväm också. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy, jag hade blivit gaaaaaaaalen ifall jag var tvungen att sitta vid något sådant när jag surfar. Får nästan panik ifall jag inte kan sträcka ut mina ben, vare sig jag sitter vid datorn eller någon annanstans. Hela sittställningen i övrigt måste ju vara bra obekväm också. :P

Får faktisk lite ont i ryggen biland men brukar ha benen på sängen när jag slösurfar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar hur blandningen av helt skilda prylar och stilar funkar grymt bra ihop och bildar en stil i sig.

P-C: 1

IKEAs standard möblemang: 0

Tack! Jag skulle ju ljuga om jag sa att vi inte är särskilt stolta över vårt hem, heh. Men allt har sin historia liksom och det känns inspirerande och kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Insåg just att ni inte fått någon uppdaterad bild på min datorhörna sedan datoruppdateringen!

th_DSCF0655.jpg

Insåg även att jag har adventsgardinerna uppe, jävla mamma alltså. Hon lyckas skämma ut mig på Internet.

Men till något roligare! Det är Gunnersaurus Rex ni skådar uppe på Laptopen och PS3:n, han vakar över mig och min elektronik.

Uppe till vänster kan ni även skymta en Gunners Ale! (Bredvid en jävla granjävel, mitt rum är besmittat med julsaker som vägrar försvinna! rant_1206116_1.gif ) Inte illa, inte illa. Tror inte det är många som har en sådan klenod hemma hos sig, inte i Sverige i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men till något roligare! Det är Gunnersaurus Rex ni skådar uppe på Laptopen och PS3:n, han vakar över mig och min elektronik.

Uppe till vänster kan ni även skymta en Gunners Ale! (Bredvid en jävla granjävel, mitt rum är besmittat med julsaker som vägrar försvinna! rant_1206116_1.gif ) Inte illa, inte illa. Tror inte det är många som har en sådan klenod hemma hos sig, inte i Sverige i alla fall.

Det var ett jävla mäktigt OCR-nummer på den där viasat fakturan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...