Jump to content

Bild på din datorhörna!


Mark
 Share

Recommended Posts

Fräscha bilder!

Men jäkla vad stökigt det bli med dator :)

Har en sådan dator i hemmet :3

Men är det inte jobbigt att sitta sådär med musen?

stökigt indeed, tur ni slipper se min klädhög i sängen.

Mycket old WIN där, en gammal IBM burk, Koss lurar och ett gammalt tangentbord! :(

That is wHin!

BTW: vad är det där för headset? Har ett par som ser ut och vara likanda men du har ingen mic?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket old WIN där, en gammal IBM burk, Koss lurar och ett gammalt tangentbord! :)

That is wHin!

BTW: vad är det där för headset? Har ett par som ser ut och vara likanda men du har ingen mic?

Det är en Dell Vostro 1500 från 08.

Ett par Wesc lurar (delta bongo) som jag lackat bruna

Men du hade rätt om tangentbordet, det är gammalt.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en Dell Vostro 1500 från 08.

Ett par Wesc lurar (delta bongo) som jag lackat bruna

Men du hade rätt om tangentbordet, det är gammalt.

Oj, Tyckte bottan på datorn var så lik IBMs design.

Men det var inte dom lurarna jag menade :) Utan dom längst ner till vänster. Som är så lika mina Koss SB45, Fast utan mic

Dock dom du menade trodde jag var Skullcandy lurar :D

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Ett ypperligt keyboard, har själv en i min ägo! Min strular dock, och den laggar märkbart när jag försöker köra den i laptopen, då jag inte har något externt ljudkort. Försökte installera ASIO4ALL igår, men det gick sådär. Har du någon koll på sånt? Skulle du ha lust att vara till assistans?

Har också ett inbyggt ljudkort. Det är ju en pytteliten delay mellan keyboarden och laptopen men jag är så van vid det nu så jag märker inget. Har egentligen inte någon koll på sånt här men så här ser mina inställningar ut ( Länk ), du kan ju prova dem om du använder Fruityloops Studio.

Om det är ett delay/latency som är problemet så kan du kolla upp det på google "midi latency". Men om du menar att ljudet hackar när du har massa effekter och annat så är det buffer size som fixar det. // Källa http://www.youtube.com/watch?v=-W6NtCJIRqs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...