Jump to content

Vad tror du om Nico Bellic?


Renard
 Share

Vad tror du om Nico Bellic?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tönt

Tönt

--------------

Bara för att Cj hade mänskliga känslor så är han en mes? Claude kunde inte prata, och Tommy va ju en psykopat som aldrig visade mänsliga känslor.

Mina herrar! Jag utnämner härmed ordet "tönt" till GTAsajtens i särklass starkaste argument! Man behöver bara skriva tönt en gång för att alla omedelbart ska förstå in i minsta detalj varför någon väljer att kalla en det.

Avlägsna dig från forumet, du är en skam för fan. Inser du inte det själv så är de mer patetisk än CJ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha orka diskutera om CJ, folket som försvarar honom menar på att han är tuff för att han är neger, dom skiter i hur han va annars. Är man svart så är :blink:man tuff, verkar det som iaf.

Så... hur hög var du när du skrev det här inlägget?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Nico är en hårding men min favorit i hela serien är Tommy Vercetty .

ingen knäcker honom.

CJ var också hård bara för att han inte gillade knark och sånt tror många att han var mes , men hav var väl den som jag gillade minst i serien efter Cloud. OCH HAN I GTA VCS RÄKNAR JAG INTE ÄNNS MED.

så från Man till Mus.

Tommy Vercetty............................GTA VC

Tony Capriani <----stavning ......... GTA LCS

Nico Bellic......................................GTA IV

Carl Johnsson ...............................GTA SA

Cloud ........................................... GTA III

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Nico är en hårding men min favorit i hela serien är Tommy Vercetty .

ingen knäcker honom.

CJ var också hård bara för att han inte gillade knark och sånt tror många att han var mes , men hav var väl den som jag gillade minst i serien efter Cloud. OCH HAN I GTA VCS RÄKNAR JAG INTE ÄNNS MED.

så från Man till Mus.

Tommy Vercetty............................GTA VC

Tony Capriani <----stavning ......... GTA LCS

Nico Bellic......................................GTA IV

Carl Johnsson ...............................GTA SA

Cloud ........................................... GTA III

Kan man inte försöka stava rätt i alla fall? Sådär stavade jag när jag gick i ettan. Går du i ettan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Nico är en hårding men min favorit i hela serien är Tommy Vercetty .

ingen knäcker honom.

CJ var också hård bara för att han inte gillade knark och sånt tror många att han var mes , men hav var väl den som jag gillade minst i serien efter Cloud. OCH HAN I GTA VCS RÄKNAR JAG INTE ÄNNS MED.

så från Man till Mus.

Tommy Vercetty............................GTA VC

Tony Capriani <----stavning ......... GTA LCS

Nico Bellic......................................GTA IV

Carl Johnsson ...............................GTA SA

Cloud ........................................... GTA III

Tommy Vercetti

Toni Cipriani

Claude

( -_- )

Edit: Förresten så betyder Cloud Moln (:lol:)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för att jag inte kan stava deras namn men jag skriver inte om dom varge dag .

och du behöver inte kaxa upp dig bara för att jag skrev deras namn fel.

Har jag gjort det eller?

Skrev bara namnen rätt och skrattade lite åt det sista namnet som betyder moln.

Inget att haka upp sig över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för att jag inte kan stava deras namn men jag skriver inte om dom varge dag .

och du behöver inte kaxa upp dig bara för att jag skrev deras namn fel.

Han kaxade fan inte! Han drev kanske lite smått med dig. Men det får man fan tåla annars är man ju för fan en mes. Folk driver med mig ibland, jag driver med folk. Thats life. Alla stavar fel ibland. Jag, du, Kicken alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN DE E INTE HAN JAG MENAR .

JAG MENAR GTA PIMPFOOLIFE

Jag förstår att det är jobbigt när folk hakar upp sig på sådant som du kanske inte har jättekoll på, till exempel stavning, men om du börjar tagga till och bli arg och skriva mer versaler kommer du bara få det ännu jobbigare här, tyvärr. Det är så det är så du gör bäst i att försöka stava så bra du kan och ignorera när folk gnäller, och försöka lägga den rätta stavningen på minnet när det är konstruktiv kritik :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för att jag inte kan stava deras namn men jag skriver inte om dom varge dag .

och du behöver inte kaxa upp dig bara för att jag skrev deras namn fel.

Du behöver inte be om ursäkt, det är väl bättre att se till att stava rätt nästa gång än att fortsätta stava fel och ursäkta sig igen. Jag skriver inte heller deras namn varje dag, men jag är tillräckligt gammal nog för att kunna stava dom, är du det? Sedan kaxar jag inte, jag ställde dig en rak fråga, kan du inte svara den så bryr jag mig inte så mycket, då tar jag för givet att du går i ettan eller är yngre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vilket sätt är CJ en mjukis?

CJ är en stor mes. Tenpenny är en polis som låter de kriminella ta död på varann, och de få som finns kvar dödar han själv. CJ är både mes och idiot då han låter sig styras av Tenpenny och Pulaski. Visst, dom har en vapen med hans fingeravtryck, so what? Tog han död på dem båda skulle inget hända. Han låter sig t.o.m. bli slagen av Tenpenny. Det var inte speciellt oväntat att Tenpenny skulle

försöka döda CJ

I slutet. CJ var inte till någon användning då. Han hade gjort sitt jobb. CJ var Tenpennys bitch och gjorde exakt som han sade. Varför kunde han inte ha gjort en nattvard då det var ute I spökstaden I en cutscene, och tagit död på dåren samt bränt ner hans hus? Nej, CJ är för feg. Han låter sig styras av en korrupt polis.

Han låter sig bli slagen, hotat, använd. I brist på pengar gör han livsfarliga uppdrag åt Mike Toreno, då Toreno säger att han bror släpps från fängelset om CJ gör som han säger. Vem fan skulle göra det? Nej, CJ är en mes. Claude var en typisk torped som bara tänkte på pengar, och angående Tommy Vercetti så var han en, enligt mig, tvättäkta mafioso. Skulle en sådan visa känslor skulle han gräva sin egen grav precis som CJ gjorde. CJ har för fan ingen stake. Hör hur han pratar. Jävla Babylotion neger. Han är t.o.m. rädd för kvinnor, fyfan! :blink:

Inte en enda jävel skulle låta sig styras av en korrupt polis eller en psykopatisk kvinna! Då Claude lurar CJ med det fula garaget så ringer Catalina senare medan hon har sex med Claude, vad gör han? Inte vill han prata med Claude. Har bryr sig inte. Det är fan komiskt att det faktiskt är möjligt att få sin respektmätare full.

Hade det varit Cipriani som blivit lurad hade ögonblickligen tagit sig till Liberty City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du är dum hest.

Vissa tycker att CJ är mes och vissa inte. Släpp det nu.

Jag menade bara att jag inte tyckte CJ var tuff för att han var svart som Hummler skrev. Sen kan jag förstå lite att ni tycker att Cj är en mes.

Redigerad av yo.yo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...