Jump to content

Trailer 2: Diskusioner och spekulationer


Rasty
 Share

Recommended Posts

Jag skapar en ny tråd där vi diskuterar allt möjligt om Trailer 2. Jag vet att det finns en annan tråd om trailer 2 men detta är en diskussionstråd om den nya trailern. Här kan vi också posta bilder vi tagit från trailern om det är något nytt du upptäckt. Jag gör denna tråd tre timmar innan trailern släpps så vi hinner diskutera lite om vad vi vill se och sådana saker.

Håll tråden på en hyffsad nivå, d.v.s. helst inte för grova offtopic post utan bidra till en bättre tråd genom att diskutera och spekulera med alla härliga medlemmar. Och snälla ni, bråka inte alltför mycket genom att det finns en liknande tråd då detta är en diskussionstråd!

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 203
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick mig nyss att tänka på att vi har ju hört att en stor del av spelet kommer utspela sig på hustak så det skulle inte förvåna mig om man får se en liten snutt ifrån ett sådant uppdrag. Kanske får vi också se om man har möjlighet att knuffa ner folk från skyskrapor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väldigt säker på att man får se lite in game. Tror inte Rockstar gör en trailer likt den första, det hade varit ett riktigt snedsteg för dem. Men i alla fall, återstår nu endast 1 timme kvar +/- ett antal minuter till man kan har möjlighet att se trailern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en timma kvar nu >_<

Jag skulle vilja se följande

* Någon karaktär som Nico gör uppdrag för

* Nico kör bil

* Minst ett gäng

* Om det går att köra tunnelbanan

Även om rysska maffian kommer ha en större roll så vill jag ha minst en italian-american familj.

Redigerad av Sindacco
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...