Jump to content

Första buggen i Gta IV?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Meeeeeeeeeeeh, alla squares är förbjudet att parkera på, typ.

Det kan ha varit vad som helst.. Spelaren som tog fotot kan lika gärna ha skrämt iväg taxichaffören. Eller fick han bensinstop. Kan även vara så att det ''är'' Nicos taxi. <_<

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud, spelet har inte släppts. Dom håller fortfarande på och utvecklar det och självklart blir det buggar när man gör spel.

Att sitta och spekulera om buggarna är nästan lika löjligt som den där tråden "vilka påskägg vill du ha i GTA 4". GTA 4 behöver inte ta upp hela ens vakna tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Det har jag också undrat. Ända sedan i GTA VC har jag irriterat mig på att man kan gå igenom bildörrar när dem är öppna, eller att spelkaraktären (Thomas/Carl) far/åker in i väggen när man åker motorcykel och lutar sig mot den (väggen).

Har hoppats ända sedan GTA IV bekräftades att inga buggar som detta alls skulle finnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag också undrat. Ända sedan i GTA VC har jag irriterat mig på att man kan gå igenom bildörrar när dem är öppna, eller att spelkaraktären (Thomas/Carl) far/åker in i väggen när man åker motorcykel och lutar sig mot den (väggen).

Har hoppats ända sedan GTA IV bekräftades att inga buggar som detta alls skulle finnas.

Vem är Thomas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...